Succesquote:
Toepasselijk, I feel like roadkill.quote:
Rotterdam. Op zulke momenten had ik wel in een rustig dorp willen wonen.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:02 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Waar? Dan vermijd ik dat gebied
Dan ga je alsnog naar een drukke stad in de buurtquote:Op donderdag 27 november 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam. Op zulke momenten had ik wel in een rustig dorp willen wonen.
Dan nog zoeken ze een drukke en grote stad opquote:Op donderdag 27 november 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam. Op zulke momenten had ik wel in een rustig dorp willen wonen.
Je kunt beter zo beginnen met oefenen ipv in een dorpje.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef Myraela het volgende:
Ja maar hier is het al eng om de straat uit te rijden.
Eerste les begint rustig aan dus gaat goed komenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef Myraela het volgende:
Komt wel goed, maar je niet te veel zorgen.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ja dat is wel waar. En de meneer klonk erg vriendelijk aan de telefoon.
Hij stuurt je heus de snelweg niet op hoor de eerste rijlesquote:Op donderdag 27 november 2014 10:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste les begint rustig aan dus gaat goed komen
Bij jullie is het al eng om na 6 uur je huis uit te lopenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef Myraela het volgende:
Omdat jij een mietje bent.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij jullie is het al eng om na 6 uur je huis uit te lopen
Leugensquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens
Ik ben een stoere jongen zegt mijn mama altijd
Mijn moeder noemt mij altijd een varken, maar ik heb toch ook geen krulstaart.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens
Ik ben een stoere jongen zegt mijn mama altijd
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mij altijd een varken, maar ik heb toch ook geen krulstaart.
Nee, de tweede. Hij had verkeerd op m'n leskaart gekekenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij stuurt je heus de snelweg niet op hoor de eerste rijles
Dat kan mijn gebakje niet eensquote:Op donderdag 27 november 2014 10:44 schreef aeque het volgende:
Lessen in Duitsland is zoveel toffer, op de snelweg minimaal naar de 200 toe.
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de tweede. Hij had verkeerd op m'n leskaart gekeken
Hij dacht dat ik de snelweg al op was geweest dus hij stuurt me er gewoon op met een paar aanwijzingen. Witte knokkels om het stuurquote:Op donderdag 27 november 2014 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Zat tweede rijles ook al op snelweg, was de manier om mij te testen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij dacht dat ik de snelweg al op was geweest dus hij stuurt me er gewoon op met een paar aanwijzingen. Witte knokkels om het stuurStaan we later bij de benzinepomp, kijkt ie naar m'n leskaart. 'Ow...' Nou, ik vond het best goed gaan
Stuur was nat van het zweet, maar toch.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij dacht dat ik de snelweg al op was geweest dus hij stuurt me er gewoon op met een paar aanwijzingen. Witte knokkels om het stuurStaan we later bij de benzinepomp, kijkt ie naar m'n leskaart. 'Ow...' Nou, ik vond het best goed gaan
Stuur was nat van het zweet, maar toch.
Ik wel de eerste les maar toen deed de instructeur schakelen, gas en remmen ik hoefde alleen te sturen.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de tweede. Hij had verkeerd op m'n leskaart gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |