Ik dacht dat het een spel was met bekers waar dan balletjes onder zitten. Wordt gespeeld door zigeuners die de boel belazeren?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe vraag:
Wat is er gaande bij balletje-balletje? Het spel wordt met name in de Franse hoofdstad Parijs enorm veel gespeeld. De kans om te winnen is bijzonder klein, maar hoe komt dat?
De persoon met de duidelijkste/meest correcte uitleg krijgt één punt.
Ja, maar hoe gaat dat in z'n werk?quote:
Kan ook met schijven, maar ook met bekers idd.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een spel was met bekers waar dan balletjes onder zitten. Wordt gespeeld door zigeuners die de boel belazeren?
Balletje wordt van de tafelrand afgeschoven.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe gaat dat in z'n werk?
jaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef houdjemond het volgende:
Je bedoeld dat met 3 bekertjes en een propje-balletje, right?
nopequote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Balletje wordt van de tafelrand afgeschoven.
Zo deed ik het altijd toen ik nog straatentertrainer in Bolivia was.quote:
Precies. Het zijn acteurs.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef mega-worstje het volgende:
De mensen er om heen zijn vaak "handlangers" en gaan je " helpen" door de verkeerde aan te wijzen
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo deed ik het altijd toen ik nog straatentertrainer in Bolivia was.
Mij niet gezien iig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Sowieso meedoen aan die straat spelletjes.
Che Guevara verloor eens 200 Boliviano op een middag en tevens zijn vertrouwen in kapitalisme. De rest is geschiedenis.quote:
Heb op FOK! nog wel vreemdere verhalen gelezen, maar idd, dan zoek je het ook wel een beetje op, die onzin.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Sowieso meedoen aan die straat spelletjes.
Ja hier ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Er zijn 10 woorden genomineerd voor het woord van het jaar. Noem ze eens alle 10 alstublieft
Alle 10quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Er zijn 10 woorden genomineerd voor het woord van het jaar. Noem ze eens alle 10 alstublieft
Hijadgezinquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hier ga ik niet eens aan beginnen.
Kankerkachel.
Genverbrander.
Komop het is 20 x in het nieuws geweest plus alle talkshows die het er over hebben, samen komen jullie er wel!quote:
Participatiesamenlevingquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
pien , sloavink , reggesoaf , verschrikkela, geintjequote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |