Baard in de keelquote:
Tnxquote:
Dank u vriendelijkquote:
goed bezig manquote:
Dit loopt sneller dan de deelnemers van UTO.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic loopt zelfs sneller dan de cos in UTO.
Fokker89 is een topshow.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic loopt zelfs sneller dan de cos in UTO.
Hij kan echt goed mixen ja, ik ben stikjaloers, ik zit alleen maar met mijn veel te zware stem te brommenquote:
Zeg jij nou dat je Utopia kijkt?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
Dit loopt sneller dan de deelnemers van UTO.
En ik piep hysterischquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kan echt goed mixen ja, ik ben stikjaloers, ik zit alleen maar met mijn veel te zware stem te brommen
Grunten, allesquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kan echt goed mixen ja, ik ben stikjaloers, ik zit alleen maar met mijn veel te zware stem te brommen
Ik heb er weleens 5 minuten van gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat je Utopia kijkt?
Nee man, euh vrouw.. whehwhehehhequote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Jazeker, morgen of vrijdag.quote:
Ja uhm, ik denk volgende week pasquote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, euh vrouw.. whehwhehehhe![]()
It's nice! Wanneer draai je?
quote:
Jij bent er zeker vrijdag niet...ga ik dan draaien.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef AF_ het volgende:
Kunnen we een beetje jeugsentiment erbij gooien, al was ik op het moment van uitbrengen van dit nummer 1
Nakatomi - Children Of The night
altijd als ik niet online ben..quote:
Ik kan er helemaal geen jota van.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent er zeker vrijdag niet...ga ik dan draaien.
Best lastig dat steeds uitzoeken, je agenda hacken enzulksquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd als ik niet online ben..
Maar jij kan dan weer een goede AC/DC show neerzettenquote:
LBquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Er mag wel een nieuwe banner komen gr gr
Leef je uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Die was wel episch, hé.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer een goede AC/DC show neerzetten
quote:
ligt er aan hoe laat. Jij draait meestal midden in mijn schoonheidsslaapjequote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent er zeker vrijdag niet...ga ik dan draaien.
Ach weet je, zolang we maar lol hebben.quote:
Fokker89 mag datquote:
Zal er naar kijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leef je uit
Brownieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LBquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Ik kan er ook niets aan doen, dat jouw schoonheid veel slaap nodig heeftquote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe laat. Jij draait meestal midden in mijn schoonheidsslaapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |