Baard in de keelquote:
Tnxquote:
Dank u vriendelijkquote:
goed bezig manquote:
Dit loopt sneller dan de deelnemers van UTO.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic loopt zelfs sneller dan de cos in UTO.
Fokker89 is een topshow.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic loopt zelfs sneller dan de cos in UTO.
Hij kan echt goed mixen ja, ik ben stikjaloers, ik zit alleen maar met mijn veel te zware stem te brommenquote:
Zeg jij nou dat je Utopia kijkt?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
Dit loopt sneller dan de deelnemers van UTO.
En ik piep hysterischquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kan echt goed mixen ja, ik ben stikjaloers, ik zit alleen maar met mijn veel te zware stem te brommen
Grunten, allesquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kan echt goed mixen ja, ik ben stikjaloers, ik zit alleen maar met mijn veel te zware stem te brommen
Ik heb er weleens 5 minuten van gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat je Utopia kijkt?
Nee man, euh vrouw.. whehwhehehhequote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Jazeker, morgen of vrijdag.quote:
Ja uhm, ik denk volgende week pasquote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, euh vrouw.. whehwhehehhe![]()
It's nice! Wanneer draai je?
quote:
Jij bent er zeker vrijdag niet...ga ik dan draaien.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef AF_ het volgende:
Kunnen we een beetje jeugsentiment erbij gooien, al was ik op het moment van uitbrengen van dit nummer 1
Nakatomi - Children Of The night
altijd als ik niet online ben..quote:
Ik kan er helemaal geen jota van.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent er zeker vrijdag niet...ga ik dan draaien.
Best lastig dat steeds uitzoeken, je agenda hacken enzulksquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd als ik niet online ben..
Maar jij kan dan weer een goede AC/DC show neerzettenquote:
LBquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Er mag wel een nieuwe banner komen gr gr
Leef je uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Die was wel episch, hé.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer een goede AC/DC show neerzetten
quote:
ligt er aan hoe laat. Jij draait meestal midden in mijn schoonheidsslaapjequote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent er zeker vrijdag niet...ga ik dan draaien.
Ach weet je, zolang we maar lol hebben.quote:
Fokker89 mag datquote:
Zal er naar kijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leef je uit
Brownieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LBquote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Ik kan er ook niets aan doen, dat jouw schoonheid veel slaap nodig heeftquote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe laat. Jij draait meestal midden in mijn schoonheidsslaapje
Ik heb het ook druk, maar ik vind het wel leuk dat dit nu in het leven is geroepen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uhm, ik denk volgende week pas
Ik heb het echt even erg druk aankomende dagen.
Origineel is mainstream.quote:
Ja, ik ookquote:Op woensdag 26 november 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk, maar ik vind het wel leuk dat dit nu in het leven is geroepen.
quote:
zou 3 maanden winterslaap moeten houden om een beetje schoonheid te krijgenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, dat jouw schoonheid veel slaap nodig heeft
#inkoppertje
Ligt aan waar hij woont, en hoe hard hij roept.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]Je mag ze ook hardop roepen, maar dan heb je kans dat niemand het hoort.
Past wel bij je UI.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou 3 maanden winterslaap moeten houden om een beetje schoonheid te krijgen
Schoonheid zit van binnen...quote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Winterslaapquote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
BROWNIEEEEquote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal er naar kijken
Uccccccciieeee
ik ben dan ook een beerquote:
Hey Yoki! Lang niet gezienquote:
SPOILER: Ideetje voor OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Oh...ik dacht dat ik een zebra zagquote:
Beerquote:
Heb je de binnenkant van de mens al eens bekekenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen...
Even kotsen brb
Ik ook, hij draait nuquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie hiervan (voor nu)Die bannersSPOILER: Ideetje voor OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wat vinden jullie hiervan (voor nu)SPOILER: Ideetje voor OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog steeds rollende met jouw UI
Wat vinden jullie hiervan (voor nu)An sich niet verkeerdSPOILER: Ideetje voor OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
echt niet. Ik heb wel eens operatie programma's gezien. Niks moois aanquote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen...
Even kotsen brb
Wat vinden jullie hiervan (voor nu)De missende spaties bij de namen van de roostermakersSPOILER: Ideetje voor OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Fylaxquote:
Wat vinden jullie hiervan (voor nu)SPOILER: Ideetje voor OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Vandaar het kotsen jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de binnenkant van de mens al eens bekeken. Allemaal sliertjes en bonkjes, niks schoon.
We zijn trots op jequote:
Primaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef Kally het volgende:
LB maak jij eens een mooie banner, dit moest allemaal zo snel.
quote:
een kleine bruine beerquote:
Heldin.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie start Photoshop op
broemmmmquote:Op woensdag 26 november 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Who's a good boy?! *gooit een snoepje.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
De bierkoerier vind dit een goed liedje. Mijn buurman niet.
Mijn buurman klaagt dat hij nooit iets van me hoort en dan is hij bangdat ik weer in het ziekenhuis ligquote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Geef de buurman ook een biertje danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Have funquote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef appelen het volgende:
En nu; voetbalkom zeker nog eens terug
Mijn buurman is fan van oud hollandsche muziek. Heeft hij een keertje pech.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geef de buurman ook een biertje dan
Kan je best combineren, die bal maakt toch geen geluid.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef appelen het volgende:
Oh nee ik hoor een goed nummer, even blijven
ik heb stiekem miley cyrus op tvquote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef appelen het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan je best combineren, die bal maakt toch geen geluid.
Echt, soms, jijquote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb stiekem miley cyrus op tv
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn buurman is fan van oud hollandsche muziek. Heeft hij een keertje pech.
Op die voetbal van Appeltje?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb stiekem miley cyrus op tv
En heb het hier ook aanstaan, ietwat zacht. Maar prima te combinerenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef appelen het volgende:
Ja Ik.....nietquote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Voelt iemand zich geroepen om een Oud Hollandsche muziek show te doen, voor de buurman van Yoki ??
Maar dan moet ik naar boven verhuizen want er zitten anderen voor de televeequote:Op woensdag 26 november 2014 20:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En heb het hier ook aanstaan, ietwat zacht. Maar prima te combineren
Dat is minder jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar boven verhuizen want er zitten anderen voor de televee
Volgens mij heeft Fokker het wel in zijn collectie zitten, maar ik keur het af. Ik heb spaghetti gegeten vanavond en ik ga hard!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Voelt iemand zich geroepen om een Oud Hollandsche muziek show te doen, voor de buurman van Yoki ??
Wat speelt er dan CL of UL?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar boven verhuizen want er zitten anderen voor de televee
CL nu.quote:
film uit de tijd dat ze nog knap wasquote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, soms, jij____________
Maar toch
Wat zit jij nou te doen of je er verstand van hebt?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Fokker het wel in zijn collectie zitten, maar ik keur het af. Ik heb spaghetti gegeten vanavond en ik ga hard!
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te doen of je er verstand van hebt?
Spanjaarden tegen Grieken...maakt het uit, ze hebben ons belastinggeld toch alquote:
doet 'ie expresquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef appelen het volgende:
stop eens met die goede muziek zo ga ik nooit kijken
Het boeit me ook geen reet, maar ik moest even een argument bedenken dat hij kan blijvenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te doen of je er verstand van hebt?
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spanjaarden tegen Grieken...maakt het uit, ze hebben ons belastinggeld toch al
Wil je dat nooit meer doen, ben meteen van mijn legquote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het boeit me ook geen reet, maar ik moest even een argument bedenken dat hij kan blijven
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spanjaarden tegen Grieken...maakt het uit, ze hebben ons belastinggeld toch al
Ja maar ja, Afellayquote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En dat terwijl er betere wedstrijden zijn om nu uit te zenden
Jij zit zeker deze nummers allemaal te verzoekenquote:
Nee, maar ik vind ze wel lekker.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij zit zeker deze nummers allemaal te verzoeken
ja sorry ..maar F1 seizoen is voorbij.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen, ben meteen van mijn l;eg
Ik ookquote:
Het WRC nog niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja sorry ..maar F1 seizoen is voorbij.
En ik had wel kunnen googlen, maar ik ben daar te lui voor.
cl is toch neit interessant nuquote:
quote:
jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Je wil wel heel graag blijven hè
Ceeeeeeeeeeeeequote:
Dit jaquote:
Heb je The Shamen - Ebeneezer Goode?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe ook mijn best aan de verzoekjes te voldoen
nee, ik heb geen bananen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een verzoekje gedaan voor Appelen.
Uccie!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je The Shamen - Ebeneezer Goode?
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
???quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een verzoekje gedaan voor Appelen.
Jawel, als je die hoort, dan herken je hem meteen.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef Kally het volgende:
Mag ik L'amour Toujours van Gigi vragen?
Wij jou ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb jullie gemist stelletje rakkerts.![]()
Ik herken hem nu al.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, als je die hoort, dan herken je hem meteen.
en jou ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij jou ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik jou ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
enigszinsquote:Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, als je die hoort, dan herken je hem meteen.
Deze wel toch?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze wel toch?
Gewoon vaker luisteren, dan leren we je alle klassiekers
Horkquote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Bij deze de groetjes van Horkje, hij wilde graag langskomen maar ligt zich als een vent aan te stellen met wat griep verschijnselen in bed
Succes van Hork en tot snel.
Oneluv Hork
Arme manquote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Bij deze de groetjes van Horkje, hij wilde graag langskomen maar ligt zich als een vent aan te stellen met wat griep verschijnselen in bed
Oneluv Hork
Horkje, als je dit leest: Beterschap met de aanstelleritis, dikkequote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Oneluv Hork
Horkk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Oneluv Hork
wij mannen klagen graag als we ziek zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Horkje, als je dit leest: Beterschap met de aanstelleritis, dikke
Ik stuurde hem mijn post, hij moest lachen, ik denk dat hij nu in een hoestbui zitquote:
Enige keer dat dat kanquote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mannen klagen graag als we ziek zijn
Om de vrouwen even terug te pakken omdat zij altijd klagen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mannen klagen graag als we ziek zijn
Stoute Siepquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuurde hem mijn post, hij moest lachen, ik denk dat hij nu in een hoestbui zit
En hoeveel vrouwen ken jij? Vrouwen he, niet meisjesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om de vrouwen even terug te pakken omdat zij altijd klagen.
Een paar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen ken jij? Vrouwen he, niet meisjes
is dat geen pleonasme?quote:
Je moeder en tante tellen niet mee.quote:
Enkel voor de intimiquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moeder en tante tellen niet mee.
quote:
Gek heh?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
dit doet me denken aan zak zak zak maar lekker door
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde precies hetzelfde typen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
Zo was ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef YokiKater het volgende:
Kleine Fylax met zijn stijfje; "ik wil je billen zien!"
Zo zijn jullie allemaal, Yoki weet dat omdat hij zelf ook klein is geweest, ooitquote:
Ja jahquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Fylax het volgende:
Ik heb ook nog nooit een meisje geschuurd daar tijdens die tienerfeestjes, vond dat allemaal maar onzin.
Gemiste kans man!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Fylax het volgende:
Ik heb ook nog nooit een meisje geschuurd daar tijdens die tienerfeestjes, vond dat allemaal maar onzin.
Brugklas? Dat gebeurde bij ons al in groep 5quote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef Fylax het volgende:
zak zak zak zak maar lekker door door door
*haalt brugklastijden terug bij tienerfeest al die meisjes die zakken*
Wat? ik stond altijd keihard te helikopteren op een schoolfeest.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zijn jullie allemaal, Yoki weet dat omdat hij zelf ook klein is geweest, ooit
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat? ik stond altijd keihard te helikopteren op een schoolfeest.
Heb m op ML gezien. Was best goedquote:
vast welquote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
Zouden de kinderen van nu hierop schuren en helikopteren?
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
ik vind alleen virus leukquote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heb m op ML gezien. Was best goed
Alleen animals
Dit kan je gewoon draaien op een schoolfeest, dak gaat eraf.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
beter dan de kinderen van vroeger denk ikquote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
Doe ik ook gewoon hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
Zijn set was best goed bedoel ik hequote:
Die zouden denken dat de ghettoblaster kapot is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan de kinderen van vroeger denk ik
Day grondverven en aflakken kost ook zoveel tijd daarnaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Fylax het volgende:
die vervelende casettebandjes ook altijdquote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zouden denken dat de ghettoblaster kapot is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom ben je ook Helikally.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom ben je ook Helikally.
oh ja, dat moet ik nog met de voordeurquote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Day grondverven en aflakken kost ook zoveel tijd daarna
Ja maar geen hardcorequote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had je er eentje gestuurd van Z...
Denk swaffelen maar dan in een roterende beweging.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik zou eigenlijk niet eens weten wat helikopteren is. Nee wacht, 'zou' is geen goede term. Ik weet het gewoon niet.
Ik mijn hele huis nog pfffquote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat moet ik nog met de voordeur
Mijn verzoekje heb ik nog niet gehoordquote:
Ik denk dat je het ook niet wilt wetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik zou eigenlijk niet eens weten wat helikopteren is. Nee wacht, 'zou' is geen goede term. Ik weet het gewoon niet.
Soort leuterlasso?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk swaffelen maar dan in een roterende beweging.
atox?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had je er eentje gestuurd van Z...
hou dat zoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
Ja precies!quote:
ja, maar zonder die lusquote:
Dit is zo'n inkoppertje.....quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef YokiKater het volgende:
Hahaha, op dit nummer heb ik vroeger zwaar debiel lopen doen
Nog niet helemaalquote:
net zo oud als jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |