quote:
Ja maar jou heb ik laatst nog gesproken.quote:
Echt? Wie nog meer allemaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, hier hebben meerdere aan gewerkt
Oh nou, oke danquote:Op woensdag 26 november 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik laatst nog gesproken.
[..]
Echt? Wie nog meer allemaal.
Sammzzzzzzquote:
Van mijquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
Moest me verplicht melden, anders dan zou ik klappen krijgen.
Halloquote:
Geen idee, wel leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo.
Wat is er gebeurd dat er een nieuwe radiozender in het leven is geroepen? Not that I mind, though
.
Ik denk de mensen die in de OP staanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wie hebben er nou allemaal aan meegewerkt?
Ah dat staat er nu pas.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk de mensen die in de OP staan.
Had je bijna de FiPo gehadquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
Bohh als dit over paar jaar nog bestaat en we de #5000 ofzo hebben gehaald kan ik zeggen dat ik in het eerste deel heb gepost
Wordt het een vast rooster of hoe gaat het in z'n werk?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
Oh we zijn nog in de maak, dus het rooster hebben we wel al maar nog bezig die in de OP te verwerken. Ik ben natuurlijk vrij blond dus tja
Nee een los rooster. we hebben nu geen geld meer voor schroefjesquote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt het een vast rooster of hoe gaat het in z'n werk?
Ah dus als iemand aanvraagt op het rooster te komen dan komt dat in het rooster erbij te staan ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee een los rooster. we hebben nu geen geld meer voor schroefjes
Als jij van de cola was afgebleven was die lijm ook gewoon blijven zittenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee een los rooster. we hebben nu geen geld meer voor schroefjes
We hebben alleen muziek als er iemand draait, dus je kunt je opgeven voor wanneer je wilt. Alleen jouw enthousiasme kennende, niet hele marathons, wel rekening houden met elkaar, verder vrijheid blijheid.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt het een vast rooster of hoe gaat het in z'n werk?
Weet ikquote:
Dus er is niet een 24/7 bot die automatisch muziek draait?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:33 schreef Kally het volgende:
We hebben alleen muziek als er iemand draait,
quote:Over ons
Parturient magniscras magnis
arturient magniscras magnis dis parturient. Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante. Sed placerat scelerisque magna.Parturient magniscras magnis dis parturient.
Parturient magniscras magnis dis parturient. Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante. Sed placerat scelerisque magna.Parturient magniscras magnis dis parturient. Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante. Sed placerat scelerisque magna Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante.
Wie weet ooit, het is nu echt DJ's of Fokker die steeds hetzelfde herhaaltquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus er is niet een 24/7 bot die automatisch muziek draait?
of mensen die vrijwillig hun PC de hele dag willen aan laten staan en muziek automatisch afspelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet ooit, het is nu echt DJ's of Fokker die steeds hetzelfde herhaalt
Niet de mijne, ben al blij als ik een uur kan internetten zonder van stekker te wisselenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
of mensen die vrijwillig hun PC de hele dag willen aan laten staan en muziek automatisch afspelen.![]()
Dat is natuurlijk een optiequote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
of mensen die vrijwillig hun PC de hele dag willen aan laten staan en muziek automatisch afspelen.![]()
Kun je in stereo luisterenquote:
We hebben wel een optie voor autoDJ, maar dit topic is alleen bedoelt voor als een iemand echt draaitquote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm okay.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
We hebben wel een optie voor autoDJ,
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
maar dit topic is alleen bedoelt voor als een iemand echt draait
Ja anders gaat Fylax niet naar school enzo.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We hebben wel een optie voor autoDJ, maar dit topic is alleen bedoelt voor als een iemand echt draait
Geen SC.quote:
Uhja, dat is 5.1 hè...dan moet je er nog 3 bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
handig. Maar luister altijd seround
Omdat we er voorlopig alleen in de avonden willen zijn. Als een radiostation, en niet als de zoveelste slowchat.quote:
quote:
Ah oke, begrijpelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat we er voorlopig alleen in de avonden willen zijn. Als een radiostation, en niet als de zoveelste slowchat.
Dat is nieuwigheid hequote:
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een tijdje niet gedraait. Ik loop de kantjes er nog een beetje vanaf
Kan...vrouwen en techniek, jeweetzellufquote:
Ik ben anders heel technisch, hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan...vrouwen en techniek, jeweetzelluf
Ik weet ook de aanknop van mijn pc te vindenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders heel technisch, hoor.
Ja maar ik ben blond....oh wachtquote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders heel technisch, hoor.
Nou ineens snel doen hèquote:
En die van de printer, magnetron, tv, auto en trekkerquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet ook de aanknop van mijn pc te vinden
quote:
quote:
Nou ok, vooruit.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die van de printer, magnetron, tv, auto en trekker.
Appeltjequote:
Jij bent vroeg btw, met je kerst UI, die vent met die baard is nog niet wegquote:
ik heb het niet zo op sinterklaasquote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent vroeg btw, met je kerst UI, die vent met die baard is nog niet weg
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef appelen het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op sinterklaas
Heel gezellig ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wel leuk om te zien hoeveel users op dit topic af komen. Zegt toch wel wat, denk ik.
Ik heb deze kerstavond een hok vol met vrouwen, girls night, kan niet goed gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:54 schreef appelen het volgende:
[..]
nooit echt gevierd eigenlijkaltijd kerst
veel gezeliger ook
Jij snapt het....optyfen met die kerstbellen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
Ja leuk, met van die eeuwige kutnummers en leuke kerstbellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Lt.Surge het volgende:
BOEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEE
heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Niks mis met een hok vol met vrouwenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb deze kerstavond een hok vol met vrouwen, girls night, kan niet goed gaan
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Lt.Surge het volgende:
BOEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEE
Ahhh kijk nou, smurfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
De term kippenhok schiet me te binnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb deze kerstavond een hok vol met vrouwen, girls night, kan niet goed gaan
Komt ook helemaal goedquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef appelen het volgende:
[..]
Niks mis met een hok vol met vrouwen
Ik alleen maar glazen bij te vullenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
De term kippenhok schiet me te binnen.
Ik zit met kerst waarschijnlijk kuikens bij te voeren
Nou... Ik zou gillend gek worden in een hok vol vrouwen zoals ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef appelen het volgende:
[..]
Jij bent geen meisje hihi (quote:
Veel drank Sammz, heel veel drankquote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Ik zou gillend gek worden in een hok vol vrouwen zoals ik.
watkinderachtiggodverdomme.jpgquote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent geen meisje hihi ()
[..]
Veel drank Sammz, heel veel drank
Dan zou ik nog sneller gillend gek wordenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent geen meisje hihi ()
[..]
Veel drank Sammz, heel veel drank
Hey Fylaxquote:
Samzzquote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik nog sneller gillend gek worden.
Laat me raden....jij bent zeker nog jong en vol goede moed?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef appelen het volgende:
Dankje smeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Succes met jullie radiotopic.
In PM aan Kally al e.e.a duidelijk gemaakt.
Tijd om het journaal aan te zettenquote:
Dank je Smegquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Bedankt!!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Komt goed, we zijn het volledig met je eensquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Ik hoop dat ik niet oud ben jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat me raden....jij bent zeker nog jong en vol goede moed?
Nou moet je niet te gek gaan doen hequote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef Fylax het volgende:
Voelt goed om Fokkers stem weer te horen.
Ik meen 't.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou moet je niet te gek gaan doen he
* Uccie zet Fylax onder koude douchequote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meen 't.Heb wel een stijfje nu.
grapje
![]()
Sorry.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie zet Fylax onder koude douche
We zijn net open, ik ga niet meteen dweilen.
Ga je hem reeksen als we het tweede topic openen?quote:
Heyquote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meen 't.Heb wel een stijfje nu.
grapje
![]()
Dat kan je toch ook zelf door het topicid te kopieren ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je hem reeksen als we het tweede topic openen?
Of ga ik nu heel ver
Ik reeks deze shit wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je hem reeksen als we het tweede topic openen?
Of ga ik nu heel ver
Like a bauwsquote:
quote:
* Kuchtquote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Fylax het volgende:
Waar komt de naam Gutter eigenlijk vandaan?
quote:
Ik was het aan het typen en dacht toen.....nahquote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kucht
Daar lig ik meestal met mijn gedachten
Minds in the gutterquote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Fylax het volgende:
Waar komt de naam Gutter eigenlijk vandaan?
Ja hallo, daar hebben we elkaar gevondenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was het aan het typen en dacht toen.....nah
quote:
ik in de dakgoot hèquote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hallo, daar hebben we elkaar gevonden
quote:
Ucciequote:
quote:
verwachtte reactiequote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kucht
Daar lig ik meestal met mijn gedachten
quote:
Soms is het zo gemakkelijk hèquote:
als je kally een beetje kentquote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms is het zo gemakkelijk hè
Ik ben heel lief en onschuldig enzulks hoorquote:
Dat is dan minder makkelijkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef YokiKater het volgende:
Teringdruk heb ik het, maar ben nu wel ingetuned, want Fokker89
De OP mag wel wat netter, mijn autisme kan dat drukke niet aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Maar... Wat zijn de huisregels precies? Of moet ik daarvoor de OP beter lezen?
Gewoon de FOk! omgangsnormen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Regelsquote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Nou ja gewoon normaal fatsoen, verder niet echt regels, ja die van Fok!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon de FOk! omgangsnormen.
Dus nu moet je je tetten posten.
Oh! Euh... Ik heb geen zedelijke tietenfoto'squote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen. Ieder idee is welkomquote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
De OP mag wel wat netter, mijn autisme kan dat drukke niet aan.![]()
Nee grapje, denk dat er nog wel een mooie OP komt.
Ah echt? Ik ga eens kijken of ik wat leuks kan verzinnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen. Ieder idee is welkom
Hoe zit dat met jou? Waar kan ik ze vinden?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Euh... Ik heb geen zedelijke tietenfoto's.
Ja, dat snap ik. Maar om wat Smegmannetje zei, dacht ik, er zijn wellicht wat 'richtlijnen' die we moeten volgenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja gewoon normaal fatsoen, verder niet echt regels, ja die van Fok!
Lekker draaien wat je wil, lol maken en vooral niet gaan zeiken over niks.
Ik zal even zoeken...hier kom ik op terugquote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou? Waar kan ik ze vinden?
Tijd voor een revolutiequote:
Haha, dat was ongeveer wat Smegmannetje zei tegen mequote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar om wat Smegmannetje zei, dacht ik, er zijn wellicht wat 'richtlijnen' die we moeten volgen.
Voor jou maken we een uitzonderingquote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is nou jammer, want daar ben ik juist heel erg goed in.
Er is een verschil tussen zeiken en inhoudelijk nutteloos postenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is nou jammer, want daar ben ik juist heel erg goed in.
Dat niet al hebben voordat deze show begon.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef YokiKater het volgende:
Nou, het is dus weer tijd om de bierkoerier te laten komen.
Alles raakt een keer op vriendquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat niet al hebben voordat deze show begon.
Ja, om als eerste de tietenpics te kunnen aanschouwen zeker, de ouwe nozemquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, dat was ongeveer wat Smegmannetje zei tegen me
And he's watching us
[..]
Voor jou maken we een uitzondering
Ji mag niet eens bier spellenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat niet al hebben voordat deze show begon.
Dit dusquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef YokiKater het volgende:
Nou, het is dus weer tijd om de bierkoerier te laten komen.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles raakt een keer op vriend
Gewoon lief doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar om wat Smegmannetje zei, dacht ik, er zijn wellicht wat 'richtlijnen' die we moeten volgen.
Together we stand strongquote:
Kortom, gewoon zijn wie ik benquote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon lief doen.
Niet stout doen.
Etc.
Op welke manier stout doen mag niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon lief doen.
Niet stout doen.
Etc.
Jij bent wel stoutquote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom, gewoon zijn wie ik ben? Oké.
Nu heb ik zin om Les Misérables te kijkenquote:
Gewoon met Sinterklaas terug sturen naar Spanjequote:
Jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen tegen je zeggen dat je "speciaal" bent.
Nou als er zweepjes en handboeien aan te pas komen....quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op welke manier stout doen mag niet?![]()
![]()
![]()
Grapje smeg, we zijn/blijven lief.
daar ben ik nog te jong voor ;Dquote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als er zweepjes en handboeien aan te pas komen....
wil ik ook welquote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon met Sinterklaas terug sturen naar Spanje![]()
Ik aanschouw liever tieten IRL.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, om als eerste de tietenpics te kunnen aanschouwen zeker, de ouwe nozem.
Wat let je ?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om Les Misérables te kijken.
Ja ik klikte op invoeren en zag toen pas dat ik jou quote....mijn oprechte excuses, geen aangifte doen hoorquote:
Oké, oké, kom maar langs dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik aanschouw liever tieten IRL.
uh huhquote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom, gewoon zijn wie ik ben? Oké.
Ik stiekem ook welquote:
Weljaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet af en toe even op mijn billen geslagen worden, maar daar kunnen Uccie en Kally wel voor zorgen.
voor deze keer maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik klikte op invoeren en zag toen pas dat ik jou quote....mijn oprechte excuses, geen aangifte doen hoor
DMquote:
Dank je, ik moet nog door een screening binnenkortquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
voor deze keer maak ik een uitzondering
Punt is...quote:
Ik moet morgen weer werken. En ik ben Gooische Vrouwen aan het kijkenquote:
altijd lief en onschuldig die samzzquote:
Exact.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd lief en onschuldig die samzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ahh, dan maar bewaren tot voor in het weekendquote:Op woensdag 26 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken. En ik ben Gooische Vrouwen aan het kijken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ooit bijna mijn auto in elkaar gepleurd toen Samzz naast me zat en ik rechtsaf sloef en ik naar haar tetten bleef kijken
Thank God you didn'tquote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ooit bijna mijn auto in elkaar gepleurd toen Samzz naast me zat en ik rechtsaf sloef en ik naar haar tetten bleef kijken
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Exact.
A good girl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Op moment nog nietquote:
Die vlek in de voorstoel is er nooit meer uitgegaan.quote:
Dat is niet mijn schuldquote:Op woensdag 26 november 2014 20:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die vlek in de voorstoel is er nooit meer uitgegaan.
Show us the boobiesquote:Op woensdag 26 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik heb nog wel ergens een epische tettenbotsfoto van mij en Huppel. Uit de tijd dat R49 nog in de kinderschoenen stond
.
Heb je je kaartje nou al?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
ARIANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GRANDEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Wel zelf opruimen heh?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
volgens mij heb je die pas nog gespamdquote:Op woensdag 26 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik heb nog wel ergens een epische tettenbotsfoto van mij en Huppel. Uit de tijd dat R49 nog in de kinderschoenen stond
.
Ja, kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb je die pas nog gespamd
Fokker89.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef AF_ het volgende:
Wie draait er? Draait beter dan de gemiddelde dj in een tent
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
All my love on top of the mountain tops
[ afbeelding ]
quote:
Wel zwaar gepitchtquote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
Fokker89quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef AF_ het volgende:
Fokker89 onze ster-mixerquote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef AF_ het volgende:
Pffff, ik vind haar veel leuker in die leuke jurkjes die ze in Victorious droeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
All my love on top of the mountain tops
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff, ik vind haar veel leuker in die leuke jurkjes die ze in Victorious droeg.
Ze heeft wel echt een leuk hoofdjequote:Op woensdag 26 november 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff, ik vind haar veel leuker in die leuke jurkjes die ze in Victorious droeg.
En de rest van haar mag er ook wel zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt een leuk hoofdje
Dat wel. Jammer van de hoerenkleding.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies. Ik hou van haar.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En de rest van haar mag er ook wel zijn
Five, BSB ??quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
Fokker, ik wil wel iets jaren '90 dance-igs horen
Dat zeg ik, Scooter!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
Ja, ik word niet warm of koud van een vrouwenlijfquote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En de rest van haar mag er ook wel zijn
Dit is de horen jaquote:
Okquote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
Jij niet neequote:Op woensdag 26 november 2014 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik word niet warm of koud van een vrouwenlijf
Dat wilde ik nog zeggen, dat wat Yoki zeiquote:
die vind ik juist een beetje raarquote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent dan ook best apartquote:Op woensdag 26 november 2014 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vind ik juist een beetje raar
dat zal ik niet ontkennenquote:
Denk t nietquote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop altijd maar dat haar stem in het echt niet is zoals in de series waar ze in speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |