quote:
Ja maar jou heb ik laatst nog gesproken.quote:
Echt? Wie nog meer allemaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, hier hebben meerdere aan gewerkt
Oh nou, oke danquote:Op woensdag 26 november 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik laatst nog gesproken.
[..]
Echt? Wie nog meer allemaal.
Sammzzzzzzquote:
Van mijquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
Moest me verplicht melden, anders dan zou ik klappen krijgen.
Halloquote:
Geen idee, wel leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo.
Wat is er gebeurd dat er een nieuwe radiozender in het leven is geroepen? Not that I mind, though
.
Ik denk de mensen die in de OP staanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wie hebben er nou allemaal aan meegewerkt?
Ah dat staat er nu pas.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk de mensen die in de OP staan.
Had je bijna de FiPo gehadquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
Bohh als dit over paar jaar nog bestaat en we de #5000 ofzo hebben gehaald kan ik zeggen dat ik in het eerste deel heb gepost
Wordt het een vast rooster of hoe gaat het in z'n werk?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
Oh we zijn nog in de maak, dus het rooster hebben we wel al maar nog bezig die in de OP te verwerken. Ik ben natuurlijk vrij blond dus tja
Nee een los rooster. we hebben nu geen geld meer voor schroefjesquote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt het een vast rooster of hoe gaat het in z'n werk?
Ah dus als iemand aanvraagt op het rooster te komen dan komt dat in het rooster erbij te staan ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee een los rooster. we hebben nu geen geld meer voor schroefjes
Als jij van de cola was afgebleven was die lijm ook gewoon blijven zittenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee een los rooster. we hebben nu geen geld meer voor schroefjes
We hebben alleen muziek als er iemand draait, dus je kunt je opgeven voor wanneer je wilt. Alleen jouw enthousiasme kennende, niet hele marathons, wel rekening houden met elkaar, verder vrijheid blijheid.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt het een vast rooster of hoe gaat het in z'n werk?
Weet ikquote:
Dus er is niet een 24/7 bot die automatisch muziek draait?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:33 schreef Kally het volgende:
We hebben alleen muziek als er iemand draait,
quote:Over ons
Parturient magniscras magnis
arturient magniscras magnis dis parturient. Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante. Sed placerat scelerisque magna.Parturient magniscras magnis dis parturient.
Parturient magniscras magnis dis parturient. Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante. Sed placerat scelerisque magna.Parturient magniscras magnis dis parturient. Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante. Sed placerat scelerisque magna Dis parturient.Suspendisse turpis. Nulla eget leo. Cras interdum sollicitudin ante.
Wie weet ooit, het is nu echt DJ's of Fokker die steeds hetzelfde herhaaltquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus er is niet een 24/7 bot die automatisch muziek draait?
of mensen die vrijwillig hun PC de hele dag willen aan laten staan en muziek automatisch afspelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet ooit, het is nu echt DJ's of Fokker die steeds hetzelfde herhaalt
Niet de mijne, ben al blij als ik een uur kan internetten zonder van stekker te wisselenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
of mensen die vrijwillig hun PC de hele dag willen aan laten staan en muziek automatisch afspelen.![]()
Dat is natuurlijk een optiequote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
of mensen die vrijwillig hun PC de hele dag willen aan laten staan en muziek automatisch afspelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |