SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Een kutnewbiequote:Op woensdag 26 november 2014 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof dat relevant is.
Kwaliteit boven kwantiteit, duh...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de man met 3 posts per dag.
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit, duh...
Jouw bijdrages zijn inderdaad van een kwalitatief hoog niveau..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ik wou dat je zelf wat meer eer deed aan je onderschriftquote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Jouw bijdrages zijn inderdaad van een kwalitatief hoog niveau..
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die 15 jaar op FOK! zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, wij zijn een tweeling waarvan de ene er net iets langer over deed om naar buiten te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne heeft zich wel snel naar binnen gelikt met een ID > 2000
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is TS en waarom is haar naam rood?
Het mooiste verjaardagscadeau voor een moederquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niet of knap de juiste conclusie is naar ik wil wel mijn verontschuldigingen aanbieden voor ons
Verontschuldiging
Ze is altijd ongesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is TS en waarom is haar naam rood?
yvonne nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Sardu het volgende:
Bekende naam wel...
In elk geval grats met je mijlpaal.
Rawwr, net 18 en een perzikhuidje dus.quote:
Wow!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef HaJee het volgende:
15 years and still going strong! In your face fuckers FOK!kers!!!
[ afbeelding ]
Ha moppiequote:Op woensdag 26 november 2014 22:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Jezus man je zou maar op fok zitten.( vinden die servers niet zo lief) Krijg je een systeembeheerder die afvraagt wat je daar in godsnaam aan het doen bent en of je die server er niet even snel terug in wilt zetten.
![]()
Das toch niet liefquote:Op woensdag 26 november 2014 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wou dat je zelf wat meer eer deed aan je onderschrift
Even verder lezen wat er nu gaat gebeuren.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even verder lezen wat er nu gaat gebeuren.
Jonge jonge. Je speelt met vuur.
Wat zitten er de laatste tijd een zooi vreselijke kutnewbies op FOK! die van toeten nog blazen weten.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dit topic
TS
Het hier 15 jaar volhouden
Danny zou je vakantie moeten geven
Ga ik jou niet aan je neus hangen, daar wordt je wijzer van. Je zal de concequenties moeten ervaren en in het vervolg eerst gaan nadenken voordat je onzin uitkraamt in Onzinquote:
quote:
Dit dus. Hadden zich geen betere FOK!moeder kunnen wensen.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:14 schreef svann het volgende:
[..]
Feli Fok!, met vijftien jaar yvonne.
Haché.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik Diamant ipv ossewit, verder doe ik hetzelfde. Zou het daarom bij mij patat worden en bij jou friet.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:04 schreef sig000 het volgende:
Men neme een goede aardappel en maakt daar lange schijfjes van.
Die bak je voor op 150 graden in ossewit.
Daarna afkoelen.
Ondertussen gaat pan naar de 180 en volgt de geweldige ervaring om die frieten goudbruin te zien worden.
Flink wat zout erover en van die zure mayo erbij, geweldig.
Diamant is helemaal kut, ossewit moet je gebruiken.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik gebruik Diamant ipv ossewit, verder doe ik hetzelfde. Zou het daarom bij mij patat worden en bij jou friet.
Ossewit is toch massief? Volgens de gebruiksaanwijzing van mijn frituurpan kan ik alleen vloeibaar gebruiken.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Diamant is helemaal kut, ossewit moet je gebruiken.
Zo'n electrisch pruts ding waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ossewit is toch massief? Volgens de gebruiksaanwijzing van mijn frituurpan kan ik alleen vloeibaar gebruiken.
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n electrisch pruts ding waarschijnlijk.
Ja van ons allemaalquote:Op donderdag 27 november 2014 02:22 schreef sig000 het volgende:
Is Yvonne al oma vraag ik me nu ineens af?
Ze heeft je ook al paar keer ubant?quote:
Nu brugpiepers massaal Fok! oprennen, sinds de vooruitgang ze internet gebracht heeft, zou ze dat best eens zo kunnen voelen.quote:
Ach zo gaat het eigenlijk altijd al.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Nu brugpiepers massaal Fok! oprennen, sinds de vooruitgang ze internet gebracht heeft, zou ze dat best eens zo kunnen voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |