SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
thats my man, Vanavond aanbidden jullie mijquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter 19 euro naar unibet dan nog een keer die moeder van je volduwen![]()
Die kan er toch geen kloot van.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
en Boilesen minstens 10 weken eruit, bedankt Greg
Maar Viergever ook niet.Feyenoord Rotterdam![]()
hij bedoelde het ook niet cynisch.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die kan er toch geen kloot van.![]()
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)![]()
stop met mijn bets te bashen gvd. arsenal wint gewoonquote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)![]()
Fitness kaartje dan maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)
Gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens de Chileense media wil zijn vriendin heel veel seks.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
maar BVB is sowieso al door, en wss ook 1e in de poulequote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand suggesties voor de 451 formatie met 2 cams en dan James en Benzema erin met de Bundesliga spelers? Middenveld in bbva is poep.![]()
Met de conditie van n topvoetballer zou je je eerder zorgen om een geirriteerde eikel moeten maken dan vermoeidheidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier you goooquote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Alovenac het volgende:
Iemand suggesties voor de 451 formatie met 2 cams en dan James en Benzema erin met de Bundesliga spelers? Middenveld in bbva is poep.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens de Chileense media wil zijn vriendin heel veel seks.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel seks moet je in godsnaam hebben om uitgeput op je werk aan te komen?Ik snap best dat je er moe van wordt, maar echt te moe om te voetballen? Godver.
Ik doe iets fout. Dan praat je echt over 4, 5 keer per dag ofzo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, die Chileense media mannetjes zijn allemaal nog maagd ofzo. Je laat haar dan toch lekker bovenop zitten?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel seks moet je in godsnaam hebben om uitgeput op je werk aan te komen?Ik snap best dat je er moe van wordt, maar echt te moe om te voetballen? Godver.
Ik doe iets fout. Dan praat je echt over 4, 5 keer per dag ofzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De laatste dagen krijg ik echt achterlijk vaak die Server Full melding
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
net ook 5x op rij jaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
De laatste dagen krijg ik echt achterlijk vaak die Server Full melding
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
mooi weer 500 coins ofzo erbijquote:Op woensdag 26 november 2014 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] yes Corona in een pack.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
6pack coronaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] yes Corona in een pack.![]()
Wow, Suarez en IF Benz 70k goedkoper al in 24u tijd. En dan is het nog niet eens 19u geweest..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat is echt kaki manquote:Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Wow, Suarez en IF Benz 70k goedkoper al in 24u tijd
had hem zelf voor 740k ps4. en ik wil dat team verkopen dus weet niet of ik moet wachten of nu weg moet doen![]()
mediamarkt volgende week 3=2 actie? welke 3 games dan, if true
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zapte gisteren of eergisteren langs en Charlie zit er weer in dus het zijn sowieso herhalingen (van herhalingen van herhalingen van herhalingen).quote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef Zhano het volgende:
Ze zenden bij Veronica tegenwoordig steeds dezelfde eps van 2,5 Men uit net als de vorige dag![]()
Alvaro Godzalezquote:Op woensdag 26 november 2014 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
best aardige silver pack pulls moet ik zeggen. [ afbeelding ]wat een geweldenaar is dat.
![]()
kick-off hoertje ben je ook he, maar vooruit, +1 voor stijlquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja sowieso oude eps, maar dus beter dan de nieuwe en prima voor een half uurtje tijdens het eten...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zapte gisteren of eergisteren langs en Charlie zit er weer in dus het zijn sowieso herhalingen (van herhalingen van herhalingen van herhalingen).![]()
GTA FC4 en ACquote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
mediamarkt volgende week 3=2 actie? welke 3 games dan, if true![]()
quote:wat is dat voor vies team dan van je
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
GTA V, Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition,quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
mediamarkt volgende week 3=2 actie? welke 3 games dan, if true![]()
little big planet en dragon age zat ik aan te denkenquote:far cry of gta erbij dan
Dan Far Cry, echt een goede gamequote:Op woensdag 26 november 2014 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
little big planet en dragon age zat ik aan te denkenfar cry of gta erbij dan
![]()
Gelden dat soort acties ook voor nieuwe games dan? Meestal toch niet bij MM?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
little big planet en dragon age zat ik aan te denkenfar cry of gta erbij dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil ook FC4 maar geen tijd en geld.
Vermaak me nu wel met GTA paar missies per dag spelen en dan online.![]()
ja ofcourse. Alleen de goedkoopste rekenen ze gratiessssquote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelden dat soort acties ook voor nieuwe games dan? Meestal toch niet bij MM?![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]wat is dat voor vies team dan van je
14 gespeeld, 11 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren.
hoerquote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14 gespeeld, 11 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren.![]()
En hoeveel van die cheesy kickoff goals?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14 gespeeld, 11 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
even snel een HD plaatje van maken he, Mr Fancypantsquote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14 gespeeld, 11 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moeder. Altijd al eens tegen jou willen zeggen.quote:
Wissel 'm trouwens af met deze.
Ineens werkt de webapp wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
even snel een HD plaatje van maken he, Mr FancypantsStuk of 30?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En hoeveel van die cheesy kickoff goals?
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moeder. Altijd al eens tegen jou willen zeggen.
Wissel 'm trouwens af met deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
En hoeveel haatberichten?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ineens werkt de webapp wel.
[..]
Stuk of 30? [ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat werkt toch niet goed op PS4, dus dat scheeltquote:Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En hoeveel haatberichten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het idee dat Musa en Doumbia veel minder snel zijn/slechter zijn dan een week geleden. Heeft EA ze minder overpowered gemaakt?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Geen idee. Ik heb me zo in weten te houden dat ik nog geen enkel haatbericht heb gestuurd. En dat is best uniekquote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet goed op PS4, dus dat scheelt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Veel mensen hebben het uit staan. ik zelf ookquote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet goed op PS4, dus dat scheelt
IF sanchez weer omhoog
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
alsof iemand jou berichtjes wilt sturen....quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Veel mensen hebben het uit staan. ik zelf ook
IF sanchez weer omhoog![]()
![]()
![]()
Mijn derde team.
Rating 3 sterren
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
bug86... echt geen probleem meequote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet goed op PS4, dus dat scheelt![]()
![]()
Probeer Labyrat eens voor Ziyechquote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn derde team.
Rating 3 sterren![]()
![]()
0.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En hoeveel haatberichten?
Zo'n kazige goal vind ik het trouwens niet, het is inb ieder geval niet zo hard mogelijk in een rechte lijn naar het doel rennen.
Gepost vanuit de snackbar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
veel anderen hier welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf, er komt een kerel binnen, bestelt een glas wijn (?) en gaat 'm in de hoek van de snackbar op zitten drinken. Wanne ekte.
Iemand anders ziet nu dus de dikke en de dunnequote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
lol ik zit nu op werk en zie zo'n dunne nerdje met zn mobieltje op fok zitten.![]()
he ben jij die chinees met die dikke nek op die bezorgbrommerquote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
lol ik zit nu op werk en zie zo'n dunne nerdje met zn mobieltje op fok zitten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hmm goede tipquote:Op woensdag 26 november 2014 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Probeer Labyrat eens voor Ziyech
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Probeer Labyrat eens voor Ziyech
omdat je de spelers niet bezit. Dat staat er toch jemigquote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef Brakkaboy het volgende:
wrm kan ik geen spelers meer verkopen via de web app? (melding : je bezit deze speler niet?)![]()
maar ik bezit die speler wel.. wtfquote:Op woensdag 26 november 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
omdat je de spelers niet bezit. Dat staat er toch jemig![]()
Spelers uit je eerste pack misschien?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef Brakkaboy het volgende:
[..]
maar ik bezit die speler wel.. wtfNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zometeen pakje kopen![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
je bent brakkaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef Brakkaboy het volgende:
[..]
maar ik bezit die speler wel.. wtf![]()
standaard toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Rijst het volgende:
aaaa ik kan niks zien . alles is zwart![]()
wtf is met die foto's op twitter manquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Rijst het volgende:
aaaa ik kan niks zien . alles is zwart![]()
![]()
wil sommige foto's gewoom uploaden. Dat jullie dan kijken kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
wtf is met die foto's op twitter man![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
lol ik zit nu op werk en zie zo'n dunne nerdje met zn mobieltje op fok zitten.![]()
![]()
goeie chick?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
wil sommige foto's gewoom uploaden. Dat jullie dan kijken kan ik niks aan doen.![]()
![]()
Je ziet de spelers die je bent tegen gekomen niet meer, dus dat gaat sowieso alleen maar als je de nick van je tegenstander onthoudt.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb me zo in weten te houden dat ik nog geen enkel haatbericht heb gestuurd. En dat is best uniek![]()
Of je kijkt bij je match history.. Wel veel werkquote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je ziet de spelers die je bent tegen gekomen niet meer, dus dat gaat sowieso alleen maar als je de nick van je tegenstander onthoudt.![]()
![]()
Oke. Nou het zegt genoeg dat ik dit nog niet eens weetquote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je ziet de spelers die je bent tegen gekomen niet meer, dus dat gaat sowieso alleen maar als je de nick van je tegenstander onthoudt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
pack 1: deze flikker krijg ik zo vaak
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb 1 haatberichtje gekregen, maar wel terecht want hij had een slecht Venezuela team (met NIF Rondon) en ik had mijn Doumbia/IF Rondon team en ik won alsnog maar met een luizige 3-1 in de verlengingquote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Nou het zegt genoeg dat ik dit nog niet eens weet![]()
![]()
![]()
Die column van Sjoerd Mossou in het AD![]()
Zo waar, en mooi verwoord
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)dereen-boos-is.dhtmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, die had ik vorig jaar belachelijk vaak. Dit jaar krijg ik Cardozo en Matip heel vaak.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
pack 1: deze flikker krijg ik zo vaak![]()
Feit is wel dat de drempel naar haatberichten dus iets hoger is...mooi om te weten dat hij moeite voor je heeft gedaanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 1 haatberichtje gekregen, maar wel terecht want hij had een slecht Venezuela team (met NIF Rondon) en ik had mijn Doumbia/IF Rondon team en ik won alsnog maar met een luizige 3-1 in de verlenging![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar de drempel voor leuke berichtjes is ook gestegen. Vond het toch wel leuk soms die interactie, of mensen die je willen scammen en dan lekker trollen alsof je interesse hebt![]()
![]()
Ik vind het wel jammer want het neemt wel ieta van de magie weg. Ik stuurde soms wel eens van die berichtjes, zowel goed als slecht. Dit jaar geen 1 en ook nog geen 1 gekregen terwijl mijn Gomez en CR7 combo veel aanspraak opleverdequote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Feit is wel dat de drempel naar haatberichten dus iets hoger is...mooi om te weten dat hij moeite voor je heeft gedaan![]()
![]()
Jij noemt het interactie, ik noem het met de neus op de feiten gedrukt worden over het niveau van de community. Als ik een berichtje stuurde probeerde ik wel altijd iets cynisch of ironisch op een grappige manier te sturen. In 80% van de gevallen kreeg ik een verhaal terug over hoe ze over mijn moeder dachtenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want het neemt wel ieta van de magie weg. Ik stuurde soms wel eens van die berichtjes, zowel goed als slecht. Dit jaar geen 1 en ook nog geen 1 gekregen terwijl mijn Gomez en CR7 combo veel aanspraak opleverde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb 2 rijtjes staan voor vanavond:
- Leverkussen & Real met handicap @ 3,18
- Atletico met handicap & Arsenal-Dortmund over 2,5 @ 3.30
Gister 10tje gewonnen door op PSG te wedden.
PSN: DePresident_![]()
Ach, je spreekt over een community, maar noem me een game waar het niet zo is.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij noemt het interactie, ik noem het met de neus op de feiten gedrukt worden over het niveau van de community. Als ik een berichtje stuurde probeerde ik wel altijd iets cynisch of ironisch op een grappige manier te sturen. In 80% van de gevallen kreeg ik een verhaal terug over hoe ze over mijn moeder dachten![]()
jj2quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, je spreekt over een community, maar noem me een game waar het niet zo is.![]()
ets2quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, je spreekt over een community, maar noem me een game waar het niet zo is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik weet in ieder geval zeker dat het bij FIFA een jaar of 5 geleden een stuk minder erg was.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, je spreekt over een community, maar noem me een game waar het niet zo is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo goed is mijn geheugen helaas nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat het bij FIFA een jaar of 5 geleden een stuk minder erg was.![]()
![]()
Goed stuk ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die column van Sjoerd Mossou in het AD![]()
Zo waar, en mooi verwoord
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)dereen-boos-is.dhtml![]()
NAC moet gewoon Locadia huren in de winterstop (hoop dat PSV hem verhuurt in elk geval, nu gaat die gewoon kapot)![]()
Een nieuwe spits is niet de oplossing, denk ik. Althans, niet de grootste.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef DutchSL het volgende:
NAC moet gewoon Locadia huren in de winterstop (hoop dat PSV hem verhuurt in elk geval, nu gaat die gewoon kapot)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lol zijn de zenuwenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat mens bij DWDD...is dat een act?![]()
toen lag hij allang in het netje johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn geen mensen meer maar mensen die hun leven acterenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat mens bij DWDD...is dat een act?![]()
![]()
Dit ja. En daarbij echt een heel irritant toontje aanslaanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen meer maar mensen die hun leven acteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
5-10 jaar geleden wel lekker ja, geen idee hoe ze er nu uitziet... echt al jaren niks van gehoordquote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Ellen ten Dammelekkerste wijf ter wereld van die leeftijd waarschijnlijk.
![]()
![]()
Net bij DWDD. Maar je bent te laatquote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
5-10 jaar geleden wel lekker ja, geen idee hoe ze er nu uitziet... echt al jaren niks van gehoord
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zojuist mijn eerste truck gekochtquote:Volvo FH16 en engine upgrade met 900pk
gaat als de brandweer
![]()
![]()
Dan nog een goede spits naast SIF Tevez (Shaqiri kan ik echt niks mee)
Suarez?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Agueroooooooooooooooquote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef The_Yakuza het volgende:
Suarez?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja Suarezquote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef The_Yakuza het volgende:
Suarez?![]()
![]()
Tevez is maar een matige spitsquote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Roypsv het volgende:
hoe kan ik tevez passend maken
[ afbeelding ]![]()
Rossi CDMquote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Messi CAMquote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Griezmann in de basis en dan wisselen..quote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: