SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
thats my man, Vanavond aanbidden jullie mijquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter 19 euro naar unibet dan nog een keer die moeder van je volduwen![]()
Die kan er toch geen kloot van.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
en Boilesen minstens 10 weken eruit, bedankt Greg
Maar Viergever ook niet.Feyenoord Rotterdam![]()
hij bedoelde het ook niet cynisch.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die kan er toch geen kloot van.![]()
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)![]()
stop met mijn bets te bashen gvd. arsenal wint gewoonquote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)![]()
Fitness kaartje dan maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)
Gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft aan een gelijkspel genoeg.. maar Sanchez is niet in vorm omdat hij uitgeput is (de reden is best wel apart te noemen)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens de Chileense media wil zijn vriendin heel veel seks.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
maar BVB is sowieso al door, en wss ook 1e in de poulequote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand suggesties voor de 451 formatie met 2 cams en dan James en Benzema erin met de Bundesliga spelers? Middenveld in bbva is poep.![]()
Met de conditie van n topvoetballer zou je je eerder zorgen om een geirriteerde eikel moeten maken dan vermoeidheidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier you goooquote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Alovenac het volgende:
Iemand suggesties voor de 451 formatie met 2 cams en dan James en Benzema erin met de Bundesliga spelers? Middenveld in bbva is poep.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens de Chileense media wil zijn vriendin heel veel seks.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel seks moet je in godsnaam hebben om uitgeput op je werk aan te komen?Ik snap best dat je er moe van wordt, maar echt te moe om te voetballen? Godver.
Ik doe iets fout. Dan praat je echt over 4, 5 keer per dag ofzo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, die Chileense media mannetjes zijn allemaal nog maagd ofzo. Je laat haar dan toch lekker bovenop zitten?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel seks moet je in godsnaam hebben om uitgeput op je werk aan te komen?Ik snap best dat je er moe van wordt, maar echt te moe om te voetballen? Godver.
Ik doe iets fout. Dan praat je echt over 4, 5 keer per dag ofzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De laatste dagen krijg ik echt achterlijk vaak die Server Full melding
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
net ook 5x op rij jaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
De laatste dagen krijg ik echt achterlijk vaak die Server Full melding
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: