SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
ja nicole wordt flink bewerkt door laura bquote:Op woensdag 26 november 2014 17:41 schreef Hittepetitje het volgende:
Nicole gaf Lot en Lau een stem, ze vond ze niet eerlijk.
LauB praat echter op haar in en zet Isa in een kwaad daglicht.
Benieuwd wat daar het resultaat van gaat worden.TEAM TAFEL![]()
Wat apart, dat je al zo snel na binnenkomst van de nieuwe een inschatting kan maken wie ze weg gaan sturen.
Aan de andere kant, niets is wat het lijkt!![]()
dus ik begrijp dat patries isa er in wil houden
en dat popje wil lot erin houden
HUP PATRIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
patries was op voorhand anti isa las ik juistquote:Op woensdag 26 november 2014 17:48 schreef bull1966 het volgende:
HUP PATRIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Nou Huub/redactie dit zijn jullie sterren? lieve hemelquote:Op woensdag 26 november 2014 17:37 schreef Urb het volgende:
Caught with the hands in the cookie-jar![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Voor het eerst in alle RLS heb ik weg moeten lopen anders had mijn scherm door de schuifdeuren op het terras gelegen , wat ben ik boos![]()
![]()
![]()
![]()
LauB heeft haar oude Isa-fucken script weer volle bak opgepakt.zielig wijfquote:Op woensdag 26 november 2014 17:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja nicole wordt flink bewerkt door laura b![]()
Jah, wordt tijd dat Naomi bij Joey in bed kruipt.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef voederbak het volgende:
[..]
LauB heeft haar oude Isa-fucken script weer volle bak opgepakt.zielig wijf![]()
![]()
g'avond allen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef gereed het volgende:
[..]
Nou Huub/redactie dit zijn jullie sterren? lieve hemel
zonder ook maar 1 minuut te streamen ben ik het al volledig met je eens."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Dan kan Lot straks weer uitwijden over HAAR tijd bij de koeien, toen het nog met de hand moest enzo.....quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Urb het volgende:
Noompie gaat helpen bij de koeien, dat gaan die heksen niet leuk vinden![]()
![]()
Zou het zo kunnen zijn, soort zoekt soort?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef gereed het volgende:
[..]
Nou Huub/redactie dit zijn jullie sterren? lieve hemel![]()
why?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Fauvve het volgende:
Voor het eerst in alle RLS heb ik weg moeten lopen anders had mijn scherm door de schuifdeuren op het terras gelegen , wat ben ik boos![]()
Twinning = boring![]()
dat zou het mooiste scenario zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Met een beetje mazzel is die Naomi nog erger als Lot en mag laatstgenoemde de deur uit straks.![]()
Draai het eens om... Als Isa weg gaat...moet er iemand het doen...en kunnen !quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Urb het volgende:
Noompie gaat helpen bij de koeien, dat gaan die heksen niet leuk vinden
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
het is van een op eenzame hoogte staande armzaligheid. dat hele utopipo!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn, soort zoekt soort?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
owquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
patries was op voorhand anti isa las ik juist
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:48 schreef bull1966 het volgende:
HUP PATRIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, wordt tijd dat Naomi bij Joey in bed kruipt.![]()
![]()
Linkje?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
patries was op voorhand anti isa las ik juist![]()
MP3 is kwijt....
Ik zie Lot en Lau continue met koptelefoons lopen....
Mischien in die hoek?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Dat gestook en gekronkel wordt er helemaal gek van , nog nooit zoiets gezien![]()
Twinning = boring![]()
Vandaag laatste uitbetaal dag, volgende week woensdag is het decWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
`Ja zo kwamen er meer binnen, LaurA en Nicole oaquote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Draai het eens om... Als Isa weg gaat...moet er iemand het doen...en kunnen !![]()
Ik zie dit poppetje dat niet voor haar plezier doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Draai het eens om... Als Isa weg gaat...moet er iemand het doen...en kunnen !vind het leuker om lot weggestemd zien worden
![]()
Lau had er net een op in der nestquote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MP3 is kwijt....
Mischien in die hoek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al 2 keer?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef Hittepetitje het volgende:
Verontwaardigde kop van Laaf bij finance Mark. Hohoho ik heb 2 x BenB gedraaid hoor.......
kwam daarom die helikopter over vanmiddag.
voorpagina nieuws voor de televaag!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ik las vooral pro Lot. Maar goed, dat schijnt niet zo te zijn las ik later.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
patries was op voorhand anti isa las ik juistFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
krentenbolquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik vind ook weleens wat leukquote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef lorrie03 het volgende:
[..]vind het leuker om lot weggestemd zien worden
Maar in dit geval.. ik ga het eens rustig laten gebeuren...
Lot gaat steeds meer op een illuminati handpop lijken met die truien die ze draagt.FHRITP
Waarom?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Fauvve het volgende:
![]()
Al gelezen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nicole verzaakt dus vaak de kazen, zelfs dagen achtereen.
Nou lekker beschimmelde kaas uit Utopia kopen![]()
![]()
Dan lijkt het me beter dat je stopt met kijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Fauvve het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nicole laat zich niet om lullen ..die zei gelijk al laat ze het zelf uitvechten...quote:Op woensdag 26 november 2014 17:41 schreef Hittepetitje het volgende:
Nicole gaf Lot en Lau een stem, ze vond ze niet eerlijk.
LauB praat echter op haar in en zet Isa in een kwaad daglicht.
Benieuwd wat daar het resultaat van gaat worden.
Wel grappig dat Col juist weer een spion in de groen kamer is wat niemand daar verwacht... die moet toch ook zien waar LauraB nu mee bezig is...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Precies, het wisselt met het uur daar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar in dit geval.. ik ga het eens rustig laten gebeuren...![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Leipe Lautjes kop gaat er ook niet op vooruit he ? Veel puisten van al dat frituren.![]()
![]()
staat haar goed
nog meer saus bij enzo![]()
![]()
laat patries lot erin ?????
heeft ze dat gezegtI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Laaf kijkt pissig. Blijkt dat Lot maar heel weinig armbandjes heeft verkocht op de dag met Yes-R
"Hoe dan"![]()
Dat komt vast omdat Isa dr singles heeft lopen verkopen![]()
Ja ja ons kaasmeisje, kwam ook met zoveel tamtam binnen maar voert geen reet uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:56 schreef Urb het volgende:
Nicole verzaakt dus vaak de kazen, zelfs dagen achtereen.
Nou lekker beschimmelde kaas uit Utopia kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jeetje, 3 keer dat vieze wijf.quote:
graag achter een spoiler die verlopen geile kop."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Wat een rot kop heeft die meid zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bahbahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat komt zo!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef ledn81 het volgende:
Laaf kijkt pissig. Blijkt dat Lot maar heel weinig armbandjes heeft verkocht op de dag met Yes-R
"Hoe dan"![]()
Dat komt vast omdat Isa dr singles heeft lopen verkopen"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Lau: Lijkt me verschikkelijk als je op de bank zit en zo moet slijmen
Lot: Hou maar op, ik word er helemaal eng van
Echt....FHRITP
Lees nou zelfs een terug wat je zegt...quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef heks29 het volgende:
[..]
jeetje, 3 keer dat vieze wijf.
graag achter een spoiler die verlopen geile kop.![]()
Je kan toch opgewonden raken van verlopenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees nou zelfs een terug wat je zegt...
FHRITP
Hahaha wat zeggen die 2 nou hahaha die zijn niet anders aan het doen als slijmen bij die grietI will do what i must !!![]()
Lot en Laaf wilden om 6 uur eten en geen minuut later. Iemand anders is nu de tafel aan eth dekken hoor ik op de achtergrond. Daar hebben Lot en Lau geen tijd voor natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Hittepetitje het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk als je op de bank zit en dan zo moet slijmen, aldus Laaf (over Isa)![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
In Lot haar jaszakquote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MP3 is kwijt....
Mischien in die hoek?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Isa is de hele dag buiten geweest en praat nu voor het eerst met Naomi volgens mij. En Lot en Laaf hebben ze hele middag zitten inlikken bij Naomi. Maar Isa is nu degene die loopt te slijmen. Terwijl ze alleen vertelt over die musical, waar Naomi zelf om vroeg btw.FHRITP
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef rico80 het volgende:
Lau: Lijkt me verschikkelijk als je op de bank zit en zo moet slijmen
Lot: Hou maar op, ik word er helemaal eng van
Echt....![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een tunnelvisie
![]()
Ze vergeten wat ze zelf doen, zodra Isa met een van die twee nieuwe praat is het slijmen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Hittepetitje het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk als je op de bank zit en dan zo moet slijmen, aldus Laaf (over Isa)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan gewoon hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je kan toch opgewonden raken van verlopen
`Synoniemen: sjofel, haveloos II verlopen werkw."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
"Mij sul juh altijd sien lachuh"quote:Op woensdag 26 november 2014 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rot kop heeft die meid zeg![]()
![]()
Ze mag straks bij de sociale dienst op de bank hoor, no worriesquote:Op woensdag 26 november 2014 18:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In ieder geval degene die nooit is genomineerd in 11 maanden tijd
FHRITP
Ze moeten een spiegel voor gehouden wordenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeten wat ze zelf doen, zodra Isa met een van die twee nieuwe praat is het slijmen.
Totaal geen zelfreflectie die heksenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeten wat ze zelf doen, zodra Isa met een van die twee nieuwe praat is het slijmen.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef asini het volgende:
Charlotte vindt dat ze te weinig krijgt
Je hoeft mij niet uit te leggen wat verlopen is hoor... Alleen de combinatie "geil" en "verlopen" is wat vreemd. Het zijn nog net geen antoniemen van elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:00 schreef heks29 het volgende:
[..]
kan gewoon hoor
`Synoniemen: sjofel, haveloos II verlopen werkw.FHRITP
Charlotte 3 armbandjes, en voor 60 bij de bloemen workshop, echt een grootverdiener!, 2 maal custom made 15, tot gisteren. Ze krijgt -16 euro, er wordt niet gezegd hoeveel geld ze krijgt. ze heeft 50 euro!![]()
Die nieuwen hebben toch nu al door dat het gezellig is nu in de keuken...
En een Ebola stemming daar op dat muffe bedjeIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lot en Laaf, letten jullie op. Isa praat met Patricia, dat MOET slijmen zijn!FHRITP
Een armband pakken en in je zak steken ..........wie ? VanesJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:02 schreef PTLe het volgende:
Een armband pakken en in je zak steken ..........wie ? Vanes
Twinning = boring![]()
Zo zien ze het ook, al de hele week. Als Nico naar Isa kéék.. was het al complot!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:02 schreef rico80 het volgende:
Lot en Laaf, letten jullie op. Isa praat met Patricia, dat MOET slijmen zijn!
Door zulke types ontstaan hele oorlogen... ( Vaak bij stammen)
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die nieuwen hebben toch nu al door dat het gezellig is nu in de keuken...
En een Ebola stemming daar op dat muffe bedje
Patricia heeft dan ook een jerrycan Ebola-Away bij zich, zie achter haar.FHRITP
doet die dat heb even geen streamquote:Op woensdag 26 november 2014 18:02 schreef PTLe het volgende:
Een armband pakken en in je zak steken ..........wie ? Vanes![]()
De jalousie viert hoogtijquote:Op woensdag 26 november 2014 18:02 schreef rico80 het volgende:
Lot en Laaf, letten jullie op. Isa praat met Patricia, dat MOET slijmen zijn!
Oh..dat ken ik niet.. Wat doet dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patricia heeft dan ook een jerrycan Ebola-Away bij zich, zie achter haar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
MarkNou snap ik het niet meerquote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik las vooral pro Lot. Maar goed, dat schijnt niet zo te zijn las ik later.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die meisjes die er in de pauze stonden maar er helemaal niet naar school gingen bedoel je.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:04 schreef Raskolnikow het volgende:
Mijn god die Lot en Lau zijn net jaloerse meisjes op een schoolplein.FHRITP
als je geil naar slonzig vertaald heb je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen wat verlopen is hoor... Alleen de combinatie "geil" en "verlopen" is wat vreemd. Het zijn nog net geen antoniemen van elkaar."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ik hoorde het , en lau zegt gewoon je geld terug vragenquote:
"Weet je wat ik ook zo schijt irritant vindt? Sta ik met dat meisje aan het praten, komt ze er gelijk bij staan" zegt Laura...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgens mij kun je dit zo goed als officieel een stadium van Paranoia noemenquote:
Lees je eigen bericht anders nog even. Er stond "met je geile verlopen kop".quote:Op woensdag 26 november 2014 18:05 schreef heks29 het volgende:
[..]
als je geil naar slonzig vertaald heb je helemaal gelijk.FHRITP
ik hoop eigenlijk dat lot gaat denken dat pat isa er uit gaat gooien.quote:
en dan voor haar gaan stemmen ,en dan boem lot eruit gooien![]()
![]()
![]()
hahaha, het kwartje valt.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lees je eigen bericht anders nog even. Er stond "met je geile verlopen kop".
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ze draait het weer om..quote:Op woensdag 26 november 2014 18:06 schreef voederbak het volgende:
Collie weer boos over gemanipuleer van lot.. mooie dingenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lot heeft zelf al aan dat meisje gevraagd foto s te maken met haar nieuwe truien wat een kut griet is het ook
Ik heb een zwak voor verlopen koppen, daarom viel het me opquote:
FHRITP
Lot: Kijk naar Jimmy, Robin ..die hebben het niet gedaan en die zijn naar huis. Dit werkt! ( tactisch spelen)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Lot : "Dit komt van iemand die een tactiek probeert te bedenken en dat zij hier slaapt, is gewoon gezellig"![]()
Lot: Moet je nu naar haar kijken
Laaf: Precies, het is gewoon een slimme rat
What the fuck gaat er in die koppen om?!?!FHRITP
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Urb het volgende:
LauB heeft Lot dus weer op de kast gejaagdzal collie de link laub leggen?
![]()
die hoeft bij lot niet zo hoog te zijn hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Urb het volgende:
LauB heeft Lot dus weer op de kast gejaagd"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Mooi hè?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef isax het volgende:
lot is het hardste spel aan het spelen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Collie hoort nu meer bij "hun" zegt Lotquote:Op woensdag 26 november 2014 18:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat lot gaat denken dat pat isa er uit gaat gooien.
en dan voor haar gaan stemmen ,en dan boem lot eruit gooien![]()
Lot zit er gelukkig nog steeds niet mee
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lot jaagt zichzelf wel uit en op de kast. Die heeft daar echt geen hulp bij nodig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Urb het volgende:
LauB heeft Lot dus weer op de kast gejaagdFHRITP
Ja dat is heel andersquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Ransjih het volgende:
jullie doien hetzelfde met dat meisje zegt colinda
lot antwoordt dat dat gewoon gezellig was![]()
![]()
Lott gaat het nog heel druk krijgen in het restaurant
met ontevreden boerende scheten latende knoeiende klanten
die niet gaan afrekenen
Prinsesjes Nooitgenoeg tot Jokkebrok Van Bedreiging
begint nu wel heel ernstig vals te worden![]()
Nee maar nu flipt ze helemaal door dat gestook van LauBquote:Op woensdag 26 november 2014 18:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lot jaagt zichzelf wel uit en op de kast. Die heeft daar echt geen hulp bij nodig.![]()
Bolle en Laaf gaan helemaal gestoord worden de komende dagen....![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ivan ,ze hadden woorden een uur terug ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF...
Op wie is Patrick nu weer boos?![]()
Zou ze dan ook doorhebben dat Psycho Smurf niet deugt?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Collie heeft nu pas echt door....
Die is not amused
Werewolf![]()
Zie die Gio stoer doen om indruk te maken
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jaja, hij heeft een gesprek. Schandalig dat hij durft te praten met anderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
O jee Gio begint ook al met dat geslijm, Lot let op.FHRITP
Die is ontspoort... deugt wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou ze dan ook doorhebben dat Psycho Smurf niet deugt?
Dat is een verschilIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
straks stemt ze ons iesje eruit omdat ze wilt dat gio haar stootquote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
O jee Gio begint ook al met dat geslijm, Lot let op.![]()
Ivanquote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF...
Op wie is Patrick nu weer boos?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die hebben alle twee psychische hulp nodig, als ze weer thuis komen.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
![]()
Dan pas???quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef gereed het volgende:
[..]
Die hebben alle twee psychische hulp nodig, als ze weer thuis komen.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ja zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
straks stemt ze ons iesje eruit omdat ze wilt dat gio haar stoot![]()
En ze gaan lekker aan de zuip straksquote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Straatverlichting het volgende:
I will do what i must !!![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Voxs het volgende:
Zie die Gio stoer doen om indruk te maken
Doet hij eigenlijk bij elke leuke meid die binnenkomt... met Isa was het wat rustig...
Maar zelfs met Esza was Gio al snel handtastelijk.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivanquote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF...
Op wie is Patrick nu weer boos?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit ís de psychische hulp. 31 december krijgen we te horen dat we naar een halfopen inrichting hebben zitten kijken. Dat kan echt niet anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef gereed het volgende:
[..]
Die hebben alle twee psychische hulp nodig, als ze weer thuis komen.FHRITP
En dat ze haar geluk in Belgie moet zoeken? Nee, denk het niet!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou ze dan ook doorhebben dat Psycho Smurf niet deugt?![]()
Het zijn wel uitersten. Een bakvis die er uit ziet en praat als een 15 jarige, en een oma ( zei deze oma haha) met een huid van een 70 jarige.
Het zal afhangen van hun incasseringsvermogen.No mercy for animal abusers![]()
Heeft Psycho Patje iemand die brieven laten lezen?
Alles achterlaten, als je in Utopia komt???
Hij had al niets meer. Alleen maar straatverboden en meerdere reclaseringszaken.![]()
Huh? Leg eens uit. Mag per PM/DM hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is ontspoort... deugt wel.
Dat is een verschil
Ik ga iets nuttigs doen. Verlanglijstje voor de feestdagen maken.
De reclameblaadjes zaten weer in de brievenbus. Love it.
Werewolf![]()
Nee ze viel niet op blonde jongensquote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
straks stemt ze ons iesje eruit omdat ze wilt dat gio haar stoot![]()
Ik maak fillempies voor je Rene!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik moet weg![]()
![]()
![]()
Doet je YT het alweer of is ie echt stuk nu?![]()
Dat heeft nog even tijd nodigquote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou ze dan ook doorhebben dat Psycho Smurf niet deugt?
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Huh? Leg eens uit. Mag per PM/DM hoor.
En wacht er niet op!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Psycho Patje iemand die brieven laten lezen?
Alles achterlaten, als je in Utopia komt???
Hij had al niets meer. Alleen maar straatverboden en meerdere reclaseringszaken.![]()
ik ga ff op mn handen zitten brrrr![]()
Met de charmes van Gio en Joey.. Heeft Isa wel een sterk wapen in handen... Ivan er nog bij...
Er zijn er genoeg die Lot er wel uit willen hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met de charmes van Gio en Joey.. Heeft Isa wel een sterk wapen in handen... Ivan er nog bij...![]()
Ja, dat dacht ik 10 maanden geleden ook..quote:Op woensdag 26 november 2014 18:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die Lot er wel uit willen hebben.
Ze kunnen vannales doen en slijmen ect maar we weten allemaal wie beslistquote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik 10 maanden geleden ook..I will do what i must !!![]()
Vanessa?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze kunnen vannales doen en slijmen ect maar we weten allemaal wie beslist![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LaurA doet huilie huilie nu bij Collie
Isa blijft elke keer weer zeuren over die stemmen... van gisteren... Waarom niet gewoon OK En we gaan verder ...![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Alleen maakt het publiek niet uit wie blijft of gaat, het gaat er nu om wie er binnen achter je staat.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:21 schreef Urb het volgende:
Eigen schuld, je moet ook niet 2 publieksfavo's op de schopstoel zetten naast jezelf.
EN dan heeft Lot er meer achter haar dan Isa denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
optiefen oprotten zegt zequote:Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef rico80 het volgende:
LaurA: Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens weet je![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door lorrie03 op 26-11-2014 18:28:36 ]![]()
Lot is echt een duivelin. Zowel LaurA als Isa janken en zeggen onafhankelijk van elkaar dat ze geen zin hebben in deze strijd.
No mercy for animal abusers![]()
Laaf heeft zin om iets kapot te slaan.
Begin met Lot zou ik zeggen.FHRITP
Lau "Zat van dat neppe gedoe hier, optiefen! JA IK KOM ERAAN!!"
Ze heeft zin om iets kapot te slaan, onze knalpot.![]()
Ha ha Lau schiet uit haar slof, ze heeft zin om iets kapot te slaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lau wil iets kapot slaan. doe maar en zet jezelf maar weer eens voor lul. Doe je het hele jaar tenslotte al.![]()
Lot kwijt!
oh gilde vanuit ZK "kom er zo aan"
De ZK gaat voor het eten. Dat moet wel een heel erg medisch noodgeval zijn![]()
Laura gaat deze vijf dagen nooit trekken
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat eigenschapje wat Lautje heeft is diep triestquote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Urb het volgende:
Lau "Zat van dat neppe gedoe hier, optiefen! JA IK KOM ERAAN!!"
Ze heeft zin om iets kapot te slaan, onze knalpot.
Isa gaat Utopia verlaten, mits Naomi weg word gestemd, en patty erin blijft, dan verdwijnt Lot.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Als het op een hoofdelijke stemming onder de bewoners zou uitdraaien, legt Lot het heel ver af tegen Isa hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maakt het publiek niet uit wie blijft of gaat, het gaat er nu om wie er binnen achter je staat.
EN dan heeft Lot er meer achter haar dan Isa denk ik.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die is natuurlijk eerst ff schijten, plaats maken voor de volgende ladingquote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Etenstijd en Lot is weg, dat is niet goed...![]()
Ik denk dat je "mits' verwart met 'tenzij'.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Isa gaat Utopia verlaten, mits Naomi weg word gestemd, en patty erin blijft, dan verdwijnt Lot....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mooi he?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Voxs het volgende:
Laura gaat deze vijf dagen nooit trekken![]()
![]()
Als Lot verdwijnt zijn de meeste streamers blij, die kans zit er stiekem toch wel inquote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Isa gaat Utopia verlaten, mits Naomi weg word gestemd, en patty erin blijft, dan verdwijnt Lot.
Gio blijft het meest logisch om te vertrekken als programmamaker.
Isabella is speltechnisch slimmer om te vertrekken
Ooh het kan allemaal
SOONY![]()
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 18:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat je "mits' verwart met 'tenzij'.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
ey je bent er weer.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als Lot verdwijnt zijn de meeste streamers blij, die kans zit er stiekem toch wel in
blijf even zitten he?
challenge is still on.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
ey je bent er weer.
blijf even zitten he?
challenge is still on.
SOONY![]()
Patje: Ik heb wel eens bruin brood gezien, dat ik denk huh hoe kan dat want het meel is wit
FHRITP
Over Patries haar man
Chris "Die zal ut wel druk hebben nu met schoonmaken enzo"
Patries nou dat doet ie normaal al hoor"
Chris "Owh, hij is dus goed getraind"
![]()
![]()
wat is het toch een droge, die chris.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:30 schreef Urb het volgende:
Over Patries haar man
Chris "Die zal ut wel druk hebben nu met schoonmaken enzo"
Patries nou dat doet ie normaal al hoor"
Chris "Owh, hij is dus goed getraind"
Ik denk toch als Isa verdwijnt dat er een hoop schuimpjes niet meer kijken , en ook de niet schuimpjes daar laten een hoop het af wetenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als Lot verdwijnt zijn de meeste streamers blij, die kans zit er stiekem toch wel in
Ooh het kan allemaal
Waar is het toch fout gegaanquote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Vanes moest vroeger gezond eten: kaas of vlees op brood.![]()
![]()
ik ben gestopt met streamen omdat ik die slangen uit de gifkamer niet meer trek!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk toch als Isa verdwijnt dat er een hoop schuimpjes niet meer kijken , en ook de niet schuimpjes daar laten een hoop het af weten"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
De enige die in staat is lot te laten"verdwijnen" is David Copperfield. Die heb ik eerder een olifant zien laten verdwijnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ooh het kan allemaal![]()
Ja echt een droogklootquote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef heks29 het volgende:
[..]
wat is het toch een droge, die chris.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef HaagscheCourant het volgende:
[..]
De enige die in staat is lot te laten"verdwijnen" is David Copperfield. Die heb ik eerder een olifant zien laten verdwijnen.
FHRITP
gekke koeienziekte opgelopen soms die vanessa?quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Wat ik verwacht wie gaat vertrekken.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk toch als Isa verdwijnt dat er een hoop schuimpjes niet meer kijken , en ook de niet schuimpjes daar laten een hoop het af weten
Top 3
1. Giorgio
2. Charlotte
3. Isabella
Wat ik hoop:
1. Charlotte
2. Isabella
3. Giorgio
SOONY![]()
ik denk dat lot door de stres der eigen ramen ingooit.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat ik verwacht wie gaat vertrekken.
Top 3
1. Giorgio
2. Charlotte
3. Isabella
Wat ik hoop:
1. Charlotte
2. Isabella
3. Giorgio![]()
heb mezelf bestudeerd of ik er ook zo oud uit zie. ben een aantal jaren ouder.quote:![]()
Dat zal zeker gebeuren in deze vijf dagen, maar de strijd tussen Isabella en Charlotte willen ze echt nog wel houden tot en met 31 decemberquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat lot door de stres der eigen ramen ingooit.
SOONY![]()
Ik vrees ook dat Gio opgeofferd word, zou sneu zijn. Verdiend ie ook niet zo vlak voor het einde.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat ik verwacht wie gaat vertrekken.
Top 3
1. Giorgio
2. Charlotte
3. Isabella
Wat ik hoop:
1. Charlotte
2. Isabella
3. Giorgio![]()
Hahaha wat een opmerking, wat doet ze zelf dan met Lot tegen Naomi, ohja dat kan gewoon dat is geen slijmen..quote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Hittepetitje het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk als je op de bank zit en dan zo moet slijmen, aldus Laaf (over Isa)![]()
lekkere tieten johquote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef rico80 het volgende:
[ afbeelding ]
Veenlijk met decolleté, hier zou nou wetgeving voor moeten bestaan.![]()
ik zie stiekem gio er wel voor aan om sluw lot uit de tent te lokken zodat ze hem slaat en dan is het toedels!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal zeker gebeuren in deze vijf dagen, maar de strijd tussen Isabella en Charlotte willen ze echt nog wel houden tot en met 31 december![]()
Ja die is niet blij .quote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
kei gezellig naast stookneus![]()
Een burka mischien een optie?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef rico80 het volgende:
[ afbeelding ]
Veenlijk met decolleté, hier zou nou wetgeving voor moeten bestaan.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Als ze maar echt zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef rico80 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt wel je UI er voor aangepastquote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef rico80 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: