Mag ook nieuwe vraag als je wiltquote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Wolflegion het volgende:
die heb ik gemist danwel gewoon puntje uitdelen?
Ja hoor, niemand verwacht dat je topics gaat doorzoeken on te kijken of het al eens langsgekomen is.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Wolflegion het volgende:
die heb ik gemist danwel gewoon puntje uitdelen?
ik weet even niks meer haha.quote:
Ja klopt. OP wordt niet bijgewerktquote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
ik weet even niks meer haha.
je puntenlijst in de OP klopt trouwens niet, want jij had al meer dan 100 punten meen ik me te herinneren
Die zijn goedquote:Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef Klaploper het volgende:
Die laat ik gaan. Federer en djoko
quote:
Je mist nog een Japanner en een Kroaatquote:Op woensdag 26 november 2014 14:19 schreef HPLC het volgende:
ja maar ik kom toch nooit op 8. De overige twee namen worden zoals altijd van die ojaatjes.
Sorry, moest het opzoekenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mist nog een Japanner en een Kroaat
Mehquote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, moest het opzoekenDie jap was ik nooit op gekomen, die andere wel vaag.
Internet Learning Search Engine.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef HPLC het volgende:
We gebruiken natuurlijk allemaal zoekmachine Ilse, maar waar is dit eigenlijk een acroniem voor?
Juistemquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo achterlijk altijd dat iemand die niets heeft gedaan gewoon het antwoord mag kapen
mad?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo achterlijk altijd dat iemand die niets heeft gedaan gewoon het antwoord mag kapen
Nee, maar ik vind juist dat je wat losser in die regeltjes mag zijn hier. Tis ONZ -maar-quote:
correct!quote:
Europese bank.quote:Munten van 1 en 2 euro: Voorzien van het traditionele symbool van de Duitse soevereiniteit, de adelaar. De vogel wordt omringd door de Europese sterren. Het ontwerp is van Heinz en Sneschana Russewa-Hoyer. Randschrift op de munt van 2 euro: EINIGKEIT UND RECHT UND FREIHEIT (EENHEID EN RECHT EN VRIJHEID) en de afbeelding van de bondsadelaar.
Dus Victor Reinier of Floris Wolffs?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk vooral aan die bekende man van TV... hij heeft namelijk dezelfde achternaam.
Dit is goed.quote:
Yes!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zometeen weer Yu-Gi-Oh!, pokemon en GOT vragen
Ik zit er klaar voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zometeen weer Yu-Gi-Oh!, pokemon en GOT vragen
Einaudi!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
Welke bekende componist schreef de filmmuziek voor Intouchables?
Goedzooquote:
Verdommequote:Op woensdag 26 november 2014 17:33 schreef Targaryen het volgende:
Bayerische Motoren Werke, de kleuren komen van Beieren.
Haha dat was leuk geweestquote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik wilde gebekvecht over vliegtuigen
Aryaquote:Op woensdag 26 november 2014 17:43 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Is de lijfspreuk van de meest bad ass chick in de hele boekenserie
geleerd door mede badass Jaqenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:43 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Is de lijfspreuk van de meest bad ass chick in de hele boekenserie
All men must servequote:Op woensdag 26 november 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat betekent Valar Dohaeris? (ook een aflevering die zo heet)
All men must serve jupquote:
Manson.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
Graag de achternaam van deze meneer:
[ afbeelding ]
Maatje van me op zit hier op de bank vroeg dat ookquote:
klopt is ook in de jaren 70 alquote:Op woensdag 26 november 2014 18:17 schreef Elan het volgende:
Zou eerder terug kijken 1991 hadden we al een 386 staan en dat was toen zelfs niet het nieuwste van het nieuwste.
De 486 kwam in 1989 uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:17 schreef Elan het volgende:
Zou eerder terug kijken 1991 hadden we al een 386 staan en dat was toen zelfs niet het nieuwste van het nieuwste.
Fout, dat zijn er 6.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:24 schreef HPLC het volgende:
België
Belize
Bulgarije
Benin
Brabant
Brazilië
quote:
Ik kijk alleen naar de eerste 5, omdat in de vraag duidelijk 5 staat. Brabant is geen land.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:24 schreef HPLC het volgende:
België
Belize
Bulgarije
Benin
Brabant
Brazilië
Zou het wel moeten zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de eerste 5, omdat in de vraag duidelijk 5 staat. Brabant is geen land.
Helaas.
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de eerste 5, omdat in de vraag duidelijk 5 staat. Brabant is geen land.
Helaas.
Kan het nog sneller?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Targaryen het volgende:
Frankrijk, Finland, Fiji, Filipijnen
211quote:Op woensdag 26 november 2014 18:43 schreef Targaryen het volgende:
Hoeveel meisjes werden in de VS in 2012 Khaleesi genoemd? (triest land)
Score staren natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef raptorix het volgende:
Komt er nog een vraag of gaan we score staren?
Heb het opgezocht dus ik wil het wel even overnemenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:01 schreef HPLC het volgende:
Ik ben nu eten. Dus ga of maar verder, of iemand anders neemt maar de jurytaak ff over.
Scotty doesn't know oooh ooooh. ..quote:
Goeie vraag!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe vraag:
Hoe heten de Braziliaanse prostituees die iets in een drankje van een toerist stoppen, hem vervolgens beroven waarna het slachtoffer een dag of 2-3 later wakker wordt zonder spullen?
In dit geval bedoel ik wel echt prostituees.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Heb het wel meegemaakt maar niks gestolen. En het was geen prostituee ofzo. Verhaal staat in mijn fobo "drugs, maar dan not funny".
Vagabundas?
Prostitute el diablequote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In dit geval bedoel ik wel echt prostituees.
En nee je antwoord klopt niet
Je verhaal ken ik idd
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit was eens bij Kees Spek in Oplichters in het Buitenland geloof ik.
neequote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Casaa het volgende:
[..]
(Wo)men in black. 3 dagen geen geheugen enzulks.
...... good night girlsquote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Willekeurig woord of specifiek woord?
Gretchen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
...... good night girls
uit een sprookje komt het 1e woord
Sleeping good night girls?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
...... good night girls
uit een sprookje komt het 1e woord
Wow, zonder die dikke hint had ik het nooit geraden... Kende die term ook niet, volgende keer in Brazilie maar es naar vragen.quote:
google maar esquote:Op woensdag 26 november 2014 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, zonder die dikke hint had ik het nooit geraden... Kende die term ook niet, volgende keer in Brazilie maar es naar vragen.
Eh, even nieuwe vraag bedenken...
Niet het juiste antwoord.quote:
Warm. Waarom oranje?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef voederbietel het volgende:
Veredeling, ze zijn ook zoeter geworden. Oerpenen zijn paarsig.
Omdat ze daar op veredeld zijnquote:
Er smakelijker uitzien is niet het juiste antwoord.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ze daar op veredeld zijn. Paars ziet er minder smakelijk uit. Of het oranje kwam met andere eigenschappen.
Wilhelmus van oraaaaaanjeeeeeee ...quote:
Heb sowieso een grafhekel aan peenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
Als het over aardappelen ging had voederbietel het wel geweten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wilhelmus van oraaaaaanjeeeeeee ...
Vonden we leuk in de VOC tijd.
Jep. Bizar maar waar.quote:
S. Darko.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heet het vervolg op de film Donnie Darko, en waar slaat de titel op?
Golddiggersquote:Op woensdag 26 november 2014 20:32 schreef Toto69 het volgende:
de volgende vraag:
In Tunesië worden vrouwen verleid door jonge mannen. Maar deze zijn slechts uit op geld, niet op ware liefde.
Hoe heet dat fenomeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |