Op je 30e zijn we allebei like 2,5 uur bezigquote:
Romantische gedachte wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op je 30e zijn we allebei like 2,5 uur bezig. Dat je t weet
Lastig. Ik heb het andersomquote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komen door een ander is geen moeite hoor. Door mezelf is het wat lastig tegenwoordig
Dan heb ik vast wel een vaste scharrel/partner die in mijn orgasmebehoefte voorzietquote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op je 30e zijn we allebei like 2,5 uur bezig. Dat je t weet
Dat wel. Enigszins rustgevend ook welquote:
Jij wel. Ik zit dan opgescheept met 72,6 katten waarvan 1 met 1 poot en 28 ogenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik vast wel een vaste scharrel/partner die in mijn orgasmebehoefte voorziet
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel. Enigszins rustgevend ook wel
Gewoon omdat buur :$
[..]
Jij wel. Ik zit dan opgescheept met 72,6 katten waarvan 1 met 1 poot en 28 ogen
:$quote:
Ja, dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
Jij wel. Ik zit dan opgescheept met 72,6 katten teckels waarvan 1 met 1 poot en 28 ogen
Jij gaat er ook 1 adopteren uit Tjernobyl? :$quote:
Uit Brabant of Limburg.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij gaat er ook 1 adopteren uit Tjernobyl? :$
"Lieverd, wil je vanavond slapen of een keer klaarkomen?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel. Enigszins rustgevend ook wel
Gewoon omdat buur :$
Vroeg m'nquote:Op donderdag 27 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Lieverd, wil je vanavond slapen of een keer klaarkomen?"
Idd, ik ga maar gauw eens werken. Daar verdien je nog eens iets mee en doe je iig wat voor deze geweldige maatschappijquote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
Klaarkomenwanstaltige bezigheid
Lekkerste gevoel everquote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, ik ga maar gauw eens werken. Daar verdien je nog eens iets mee en doe je iig wat voor deze geweldige maatschappij
Klaarkomen. Egocentrisch gedoe
Je weet dat ik niet serieus was eh.quote:
Oké...quote:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet serieus was eh.
Latah allemaal![]()
Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroeg m'ndat maar eens
Kon ze me laten klaarkomen zodat ik vervolgens lekker diep kon slapen
Vertelquote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef aeque het volgende:
Goddomme, we gaan binnenkort erotiekfilms verkopen. Sommige titels zijn echt hilarisch.
Titels zoals: 'fucking your ass is the best sport ever', 'cum swapping sluts 1', 'assault that ass', 'cum in my ass and not in my mouth'.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Titels zoals: 'fucking your ass is the best sport ever', 'cum swapping sluts 1', 'assault that ass', 'cum in my ass and not in my mouth'.
En ga zo maar door.
Het mooiste was nog om toegang te vragen bij onze IT afdeling voor de websites van de leveranciers.
Ik heb een hele tijd wat erotische websites draaiende gehad, altijd weer een feest om met de vormgeving en product import bezig te zijn. Zeker gezien ik dat gewoon in de woonkamer deed en er dus nog weleens wat pagina's open stonden op mijn laptop.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Titels zoals: 'fucking your ass is the best sport ever', 'cum swapping sluts 1', 'assault that ass', 'cum in my ass and not in my mouth'.
En ga zo maar door.
Het mooiste was nog om toegang te vragen bij onze IT afdeling voor de websites van de leveranciers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |