Goed bezig!quote:Op woensdag 26 november 2014 11:53 schreef Chanty het volgende:
Niet bijgelezen. Lig mooi op schema. Was ruim op tijd in Amsterdam. Gesprek ging echt prima. Toen weer naar huis gereden anders had ik een uur in Leiden moeten wachtendus tien minuten thuis geweest, gecheckt of alles goed is daar en zit nu in de bus naar Leiden
+1 op de koffiequote:Op woensdag 26 november 2014 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow geppie, wat een prachtig meisje!.
Mariska, het gaat hier eigenlijk best goed in mijn eentje! Ik ben er al achter dat ik niet functioneer zonder douche en ontbijt 's ochtends, dus ik stond vanochtend om half 7 al te douchen omdat Baard toen nog thuis was.. Maar we redden ons prima, saampjes.
.
Wel een vraagje: wat doen jullie als je baby stil, maar wakker, in zijn bedje ligt? Lekker laten liggen, of bij je nemen?
Nog een kus voor Blue!.
En balen, SQ..
Koffie doe ik niet aan..
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef Skittles het volgende:
DaD stil en wakker in bed komt bijna niet voor, maar ik laat haar dan wel lekker liggen tot ik haar luid hoor smakken of huilen.
Dat ligt er aan... heeft 'ie al geslapen? Denk je dat hij terug in slaap gaat vallen als je hem laat liggen? Wat is hij aan het doen? Stoor je hem bij iets wat hij doet/leert als je hem bij je zou nemen? Wat is jouw behoefte hierin?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel een vraagje: wat doen jullie als je baby stil, maar wakker, in zijn bedje ligt? Lekker laten liggen, of bij je nemen?
Hij heeft vanochtend na zijn voeding van 6 uur tot 10 uur weer geslapen, toen heb ik hem gevoed en hebben we uitgebreid geknuffeld. Toen hij begon te gapen heb ik hem weer weggelegd, waarna hij een poosje vol bewondering naar het raam heeft gekeken.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... heeft 'ie al geslapen? Denk je dat hij terug in slaap gaat vallen als je hem laat liggen? Wat is hij aan het doen? Stoor je hem bij iets wat hij doet/leert als je hem bij je zou nemen? Wat is jouw behoefte hierin?
Afhankelijk daarvan zou ik 'm laten liggen (want ik vind het heel belangrijk dat een kind leert om zichzelf te vermaken, om dingen alleen te doen, om niet altijd iemand nodig te hebben) of juist bij je nemen (want als moeder ben je niet alleen maar iemand die haar kind aandacht geeft als 'ie iets nodig heeft of iets wil).
Wauw wat een heerlijke modelbaby! Mellie gaat sowieso binnen cijf minuten gillen als je m wakker weglegt. De box met mobiel gaat wel wat beter tegenwoordig, half uurtje soms drie kwartierquote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend na zijn voeding van 6 uur tot 10 uur weer geslapen, toen heb ik hem gevoed en hebben we uitgebreid geknuffeld. Toen hij begon te gapen heb ik hem weer weggelegd, waarna hij een poosje vol bewondering naar het raam heeft gekeken.
Oh wacht. Inmiddels slaapt ie..
Fijn toch!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk doet 'ie dit vanaf het begin wel al zo'n beetje..
Ik laat hem altijd liggen, tenminste als hij nog niet geslapen heeft.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
M ook hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij doen aan waterpolo sinds hij 3 weken oud isquote:Op woensdag 26 november 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Pittig dus weer voor jou, soesa
Ik ga het toch even vragen want ik merk dat ik erg onzeker word van mezelf en verhalen die ik hier lees. Wat doen jullie aan interactie met je baby? Ik lees hier dan over spelende babies van een paar weken oud, en dan denk ik: spelen? Dat kan ze toch helemaal niet met 7 weken? En allerlei oefeningen enzo... Maar nu ben ik dus bang dat ik mijn baby verwaarloos omdat ik niét met haar speel (of ik heb een ander beebeeld van spelen) en omdat ik haar niet meerdere keren per dag op haar buik oefeningen laat doenze kan nog zo weinig, ze is nog zo klein. Waar leren jullie al die dingen die je doet met je baby? En wat zie ik over het hoofd?
Js slaat af en toe naar een dobbelsteen en kan er aandachtig naar kijken. Armen en benen gaan dan alle kanten op..quote:Op woensdag 26 november 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Pittig dus weer voor jou, soesa
Ik ga het toch even vragen want ik merk dat ik erg onzeker word van mezelf en verhalen die ik hier lees. Wat doen jullie aan interactie met je baby? Ik lees hier dan over spelende babies van een paar weken oud, en dan denk ik: spelen? Dat kan ze toch helemaal niet met 7 weken? En allerlei oefeningen enzo... Maar nu ben ik dus bang dat ik mijn baby verwaarloos omdat ik niét met haar speel (of ik heb een ander beebeeld van spelen) en omdat ik haar niet meerdere keren per dag op haar buik oefeningen laat doenze kan nog zo weinig, ze is nog zo klein. Waar leren jullie al die dingen die je doet met je baby? En wat zie ik over het hoofd?
Ik upload even een filmpje Hoe het hier gaatquote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat is spelen? Daar worstel ik mee! Ik kan mijn baby in de box leggen met speelgoed en dingen er boven houden en dan kijkt ze een keer en dat is het wel weer. Hoe spelen baby's van zeven weken? Of heb ik een raar geval?
Wat doet ze al ze wakker is? Met de armen en beentjes bewegen is ook spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat is spelen? Daar worstel ik mee! Ik kan mijn baby in de box leggen met speelgoed en dingen er boven houden en dan kijkt ze een keer en dat is het wel weer. Hoe spelen baby's van zeven weken? Of heb ik een raar geval?
heel veel kijken vooral, naar alles wat contrast heeft of geluid maakt of beweegtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat doet ze al ze wakker is? Met de armen en beentjes bewegen is ook spelenEn naar de mobile staren. Eigenlijk alles waar ze iets van leert
![]()
Hier was met een knuffeldoekje over zn gezicht gaan ook leuk, dan ging hij lachen. Soort van hele vroege kiekeboe.
Lekker toch!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mahammmmmmquote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is dus met 9 weken
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is dus met 9 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |