oh oh cherso. Ging in mijn optiek over haagse mensen die op vakantie naar cherso.quote:
Natuurlijk wel, ik doelde meer op de hoedanigheidquote:
De specifieke details DM ik je welquote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik doelde meer op de hoedanigheid.
Ik krijg niet vaak de kansquote:
Dankiequote:
leg uitt?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd![]()
![]()
![]()
Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen
Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd![]()
![]()
![]()
officieel of officieus?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd![]()
![]()
![]()
Das mooi qut zegquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd![]()
![]()
![]()
Niks mis met Zwitserlandquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd![]()
![]()
![]()
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
Domme vraag misschien, maar als ik flessen inlever in de ene AH, kan ik dan het statiegeldbonnetje gebruiken in een andere AH?
waarom wil je dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
Domme vraag misschien, maar als ik flessen inlever in de ene AH, kan ik dan het statiegeldbonnetje gebruiken in een andere AH?
Omdat ik hier de flessen wil inleveren, en die in de AH in Enkhuizen wil besteden.quote:
waarom neem je de vlessen niet naar enkhuizen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat ik hier de flessen wil inleveren, en die in de AH in Enkhuizen wil besteden.
Omdat 1 bonnetje een stuk makkelijker meenemen is dan een tas vol met flessen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom neem je de vlessen niet naar enkhuizen?
maar nee ik weet niet of het kan. Ik zeg proberen wel binnen 24 uurquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat 1 bonnetje een stuk makkelijker meenemen is dan een tas vol met flessen?
Ja nee..quote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nee ik weet niet of het kan. Ik zeg proberen wel binnen 24 uur
Er zit alleen 2 uur reistijd tussen de betreffende supermarktenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo kan het.
Bonnetje inleveren voor geld. Geld mee naar winkel 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |