ja, maar zonder ballen had de foto hier niet gemogenquote:
kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar zonder ballen had de foto hier niet gemogen
Ballententquote:
mijn bijbaantjequote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Toek een wout was!
Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Toek een wout was!
Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
ik ben het alquote:
Catquote:Op woensdag 26 november 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ola![]()
Net thuis, over een uurtje theaterwaarts
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ola![]()
Net thuis, over een uurtje theaterwaarts
Footloose! Voorstelling van een groep zeer getalenteerde middelbare scholieren. Kennis van me is leraar daar en een van de hoofdrolspelers.:)quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Cat![]()
Waar ga je naartoe in t theater?
Ouwequote:
en dat zeg jijquote:
quote:
das wel tof!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Footloose! Voorstelling van een groep zeer getalenteerde middelbare scholieren. Kennis van me is leraar daar en een van de hoofdrolspelers.:)
Ja, dat is wel stom.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die twee die Miniem hebben afgewezen.
Stomme werkgevers danquote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af
je bent nog vrijgezel hequote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af
NS: Negatieve Servicequote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Takaiki het volgende:
@Mart: heb letterlijk een keer met een overstap de deur voor mn neus dichtgesmeten gekregen
Jou niet hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wijst hij de vrouwen wel af.
natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wijst hij de vrouwen wel af.
Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.quote:
LOLquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.
gaat dat over haagse vlooien die op zijn hoofd gaan lopen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.
quote:
quote:
haagse vlooien??quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
gaat dat over haagse vlooien die op zijn hoofd gaan lopen?
Gaan we wat leuks doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet, je zou wel gek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |