SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lol zie nu dat ik net op tijd naar Nightcrawler ben geweest, vanavond al laatste kans
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt mooi ja, beetje jammer dat er nog nooit Ji Sung Park is the best is gezongentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 26-11-2014 om 09:46:16Nog een keer zal bij PSV massaal 'Ji-Sung Park is the best' klinken. Topspeler met een geweldige mentaliteit. reageer retweet
Wat een imbeciel toch die Rik
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als hij niet heel snel met zijn team komt, is mijn geduld dadelijk toch echt opquote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand die nieuwe aan het uitschelden is.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet liegen. Op de melodie van "All when the saints come marching in". Ik heb het volgens mij toch echt een keer gehoord.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt mooi ja, beetje jammer dat er nog nooit Ji Sung Park is the best is gezongentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 26-11-2014 om 09:46:16Nog een keer zal bij PSV massaal 'Ji-Sung Park is the best' klinken. Topspeler met een geweldige mentaliteit. reageer retweet
Wat een imbeciel toch die Rik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als hij niet heel snel met zijn team komt, is mijn geduld dadelijk toch echt op![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Die kans is aanwezig jaquote:Op woensdag 26 november 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Sgt porkbeans heb ik wel eens eerder gezien geloof ik
Echt nietquote:Op woensdag 26 november 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet liegen. Op de melodie van "All when the saints come marching in". Ik heb het volgens mij toch echt een keer gehoord.
Op dat nummer van de dubbelfriss reclame zingen we Tutututu Ji sung Park
Elke dag![]()
Mensen die hun team helemaal fixeren op pacequote:Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjezus, wat een baas ben jij. Pace negeren
Ibarbo_
Iturbe_
Caceres_
Ook al maak ik me hier wel een beetje mee aan schuldig met Gervinho
Nee echt.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt niet
Op dat nummer van de dubbelfriss reclame zingen we Tutututu Ji sung Park
And Ji Sung Park
And Ji Sung Park
And Ji Sung Park, he is the best
Let's all celebrate and hug him
Cause Ji Sung Park, he is the best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je andere formaties gebruikt? En Tevez op CAM? Je speelt natuurlijk gewoon div1 met dit team?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mensen die hun team helemaal fixeren op pace
Ibarbo_
Iturbe_
Caceres_
Ook al maak ik me hier wel een beetje mee aan schuldig met Gervinho
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond je wel een aardige gozer maar nu mag je van mij cholera aan je neusharen krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ibarbo_
Iturbe_
Caceres_
Ook al maak ik me hier wel een beetje mee aan schuldig met GervinhoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel nu nog in div 3, maar dat komt ook omdat ik een tijdje profclubs heb gespeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je andere formaties gebruikt? En Tevez op CAM? Je speelt natuurlijk gewoon div1 met dit team?
Div 1 komt zeer binnekort hoop ik
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond je wel een aardige gozer maar nu mag je van mij cholera aan je neusharen krijgen.
Elke dag![]()
Maar vind je 41212 echt nog fijn spelen? In mijn spelletje zijn in FIFA14 de LM's en RM's echt nutteloos...quote:Op woensdag 26 november 2014 10:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik speel nu nog in div 3, maar dat komt ook omdat ik een tijdje profclubs heb gespeeld
Div 1 komt zeer binnekort hoop ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind 41212 echt heerlijk om mee te spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar vind je 41212 echt nog fijn spelen? In mijn spelletje zijn in FIFA14 de LM's en RM's echt nutteloos...
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond je wel een aardige gozer maar nu mag je van mij cholera aan je neusharen krijgen.
gr gr
Dat is ook niet alles hoor...quote:Op woensdag 26 november 2014 07:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond Olympiakos-Atletico, om te janken dit![]()
Ga ik maar naar de Hunger games
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Goeie binnenkomer.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ibarbo_
Iturbe_
Caceres_
Ook al maak ik me hier wel een beetje mee aan schuldig met Gervinho![]()
Men is hier ook niet zo gecharmeerd van pace teams?quote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Ben je nu blij? Nu mag DS2 jouquote:
Alleen DS2 want alleen echte bazen spelen met pace.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Men is hier ook niet zo gecharmeerd van pace teams?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prima, ieder zijn speelstijlquote:Op woensdag 26 november 2014 10:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind 41212 echt heerlijk om mee te spelen
Maar heb je andere formaties geprobeerd?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sommige mensen wel, ik heb vooral een hekel aan Ibarbo.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Men is hier ook niet zo gecharmeerd van pace teams?![]()
En daardoor ook in het echtquote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen wel, ik heb vooral een hekel aan Ibarbo.dus neem hem niet te serieus.
Ik ben tegen spelers die enkel kunnen rennen (Ibarbo bijv.) Maar voor spelers die meer kunnen : Lacazette bijv
Elke dag![]()
Ibarbo ken echt wel meer dan rennen hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben tegen spelers die enkel kunnen rennen (Ibarbo bijv.) Maar voor spelers die meer kunnen : Lacazette bijv4* skills, 83 shot power, 85 dribbeling
66 finishingquote:Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ibarbo ken echt wel meer dan rennen hoor.4* skills, 83 shot power, 85 dribbeling
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Dit team
Er zitten nog wel wat verbeteringen aan natuurlijk. Maar Gibbs en Rafael bijvoorbeeld doen het echt boven verwachting goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In het echt zie ik hem nooit spelen (behalve op het WK en daar was hij niet zo goed)quote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En daardoor ook in het echtdus neem hem niet te serieus.
![]()
Hier is iemand voor pacequote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Er zitten nog wel wat verbeteringen aan natuurlijk. Maar Gibbs en Rafael bijvoorbeeld doen het echt boven verwachting goed.
Elke dag![]()
Lijkt op mijn team.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Er zitten nog wel wat verbeteringen aan natuurlijk. Maar Gibbs en Rafael bijvoorbeeld doen het echt boven verwachting goed.Die voorste drie + Tioté en Diego heb ik ook.
Lacazette is kut.
Ibarbo niet mee gespeeld dit jaar (vorig jaar wel), maar die kan natuurlijk meer dan rennen, hij is juist zo OP omdat hij zo groot en sterk is en dan heeft hij nu ook nog skills er bij. Iemand als Marco Sau kan net zo goed rennen en is lang niet zo berucht![]()
![]()
m'n Lindgren. goal gezien?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt op mijn team.Die voorste drie + Tioté en Diego heb ik ook.
met Ibarbo maakt het idd niet uitquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je kan bijna niet tot heel iets anders komen. Of je moet van die paupers uit de turkse competitie enzo gebruikenquote:Op woensdag 26 november 2014 10:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt op mijn team.Die voorste drie + Tioté en Diego heb ik ook.
Dit is gewoon zwaar OP en het team heet ook SweatfestHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, nee nog niet gezien. Hij is mooiquote:Op woensdag 26 november 2014 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
m'n Lindgren. goal gezien?![]()
[..]
met Ibarbo maakt het idd niet uit!
Musa in de spitta vond ik iets beter dan Emenikequote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kan bijna niet tot heel iets anders komen. Of je moet van die paupers uit de turkse competitie enzo gebruiken
Dit is gewoon zwaar OP en het team heet ook Sweatfest
Ik vind Emenike echt veel vervelender om tegen te spelen eigenlijk...quote:Op woensdag 26 november 2014 10:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Musa in de spitta vond ik iets beter dan EmenikeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gat is idd even dicht. was vorige keer ook voor een paar dagen.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Musa in de spitta vond ik iets beter dan Emenike
Maaaaarrrr, EA is er dus mee bezig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gat is idd even dicht. was vorige keer ook voor een paar dagen.
Maaaaarrrr, EA is er dus mee bezig.
Die matchcoin glitch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij hebt het over het gat dat Musa en Emenike bij je veroorzaakt hebben?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gat is idd even dicht. was vorige keer ook voor een paar dagen.
Maaaaarrrr, EA is er dus mee bezig.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: