We hebben meerdere?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
We hadden toch een andere/toffere banner?
Refresh maar paar keerquote:
Smullers > Lammersquote:
Overatedquote:
Goede frietquote:
Is ook nieuw erbijquote:Op woensdag 26 november 2014 00:05 schreef Flippiee het volgende:
Oh er zit een nieuwe tussen danIk dacht dat die met die draak/reptiel/dinosaurus een nieuwe was/
Meh mehquote:Op woensdag 26 november 2014 00:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Vind je? Het staat wel goed bekend en de friet is ook lekker.
nee want koud en dan moet ik hard fietsen om op tijd te komenquote:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die dingen zijn veel te dik. Vlaamse mayonaise tho
quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is deze SC met al die dronken kinders doordeweeks.
Bongiornoquote:
Bon soirquote:
I'm doing great! Finally home, drinking some coke. What about you?quote:
Je hebt een slokje radler op?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben een beetje aangeschoten
Gewoon de auto pakken. McDrive enzo.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee want koud en dan moet ik hard fietsen om op tijd te komen
[..]
Niets mis mee.gvd nu zin in friet/patat.
Neen, grolschquote:
Hey jijquote:Op woensdag 26 november 2014 00:47 schreef Klaploper het volgende:
Hoi! Mag ik bij jullie meelullen? Het lijkt alsof jullie minder bezopen zijn dan in de andere sc's
quote:Op woensdag 26 november 2014 00:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
En nu heb ik zin in een frikandel! Met mayo, ketchup en uitjes
Hoe is het? Leuke dag gehad enzulksquote:
Ja ik nu ook bedankt eikelquote:Op woensdag 26 november 2014 00:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
En nu heb ik zin in een frikandel! Met mayo, ketchup en uitjes
Valt mee, maar ik zie hier weer een c en h dus ik lach weer even.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is het? Leuke dag gehad enzulks
Tof.quote:
Dit is wel waarquote:Op woensdag 26 november 2014 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoor hem dan. Nog geen tien liter bier gedronken in z'n leven.
quote:
Serieus? Wat een baas is dat! Hoe groot en hoe duur is dat ding?quote:
http://www.thinkgeek.com/product/1664quote:Op woensdag 26 november 2014 01:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Serieus? Wat een baas is dat! Hoe groot en hoe duur is dat ding?
Ik vond hem wel vrij herkenbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
Alleen jammer dat het niet echt een goed beeld is.. zonder de naam erbij raad je het niet
Helaas blijven de grote vragen des levens altijd onbeantwoord.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
Hoezo komt The Imitation Game overmorgen uit in 'Murica, maar pas 8 Januari hier
Zonder hoofdletter gr grquote:Op woensdag 26 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
Hoezo komt The Imitation Game overmorgen uit in 'Murica, maar pas 8 Januari hier
Slechtquote:Op woensdag 26 november 2014 01:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om maanden met een hoofdletter te schrijven.
Your habit is bad and you should feel bad.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om maanden met een hoofdletter te schrijven.
quote:
Ach.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Your habit is bad and you should feel bad.
Spellchecker much?
LB wat had je op vannacht?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben een beetje aangeschoten
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister nu Ten Walls
Dat nummer wat jij laatste postte kende ik ook.
Cola en bierquote:
Lang geslapenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ging al slapen om 00:00 en ik kwam om 12:00 mijn bed uit vandaag.
Ik heb kort geslapenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja had ik blijkbaar nodig morgen om 06:00 opstaan.
Geen combi van hoorquote:
kan soms lekker zijnquote:
Lijkt me smerig thoquote:
probeer het eensquote:
quote:Guard your folks and get your daughter
The sexy motherfucker's so fine I could drink her bathwater
A long, leggy 5'8"
Packing an ass as tight as a grape
I want to spit some game but I said to myself
Hmmm...Just conversate (Yeah!)
Cuz I'm usually quite the calm one (Come on!)
You never found me out prowling boy
I'm just havin' fun
But I'm happy 2 change my state of mind for this behind
I bet that if you threw that ass into the air it would turn into sunshine
(Sexy motherfucker shakin' that ass, shakin' that ass)![]()
Ajoh, das gewoon een donker'n smiley omdat die gelen begonnen te klagen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ZWARTE PIET IS RACISME!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ajoh, das gewoon een donker'n smiley omdat die gelen begonnen te klagen.
Daarom is:ook wit.
Je hebt weer zin aan bier?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik weekend heb
Neequote:
quote:
Precies! Dat sluipt er nog weleens bij in.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
zal vast wat boers zijn ''zin aan''
quote:
Mooi tochquote:Op woensdag 26 november 2014 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb wel een goede avond gehad
Oui, hoop dat ik ook de kamer krijgquote:
Waar ga je dan wonen?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui, hoop dat ik ook de kamer krijg
Ow... Was ik weer eens te optimistisch.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 laaaange dagen hoor!
Delftquote:
Ja had het ook gelezenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
Godverquote:Op woensdag 26 november 2014 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
quote:
Oh ja waarschijnlijk mag ik het geld houden wat ik teveel had gekregen.quote:
Oh coolquote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja waarschijnlijk mag ik het geld houden wat ik teveel had gekregen.
Komt omdat mijn contract vervroegd is.
Nee dusquote:Op woensdag 26 november 2014 15:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui, hoop dat ik ook de kamer krijg
Ik hoop echt dat ik niet terug naar Zeeland moetquote:
Je moet eerst een zak paprikachips opeten en met die oranje korrels aan je vingers fappen. Het schuren van die korrels tussen eikel en voorhuid brengt mij elke keer weer in extase.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet eerst een zak paprikachips opeten en met die oranje korrels aan je vingers fappen. Het schuren van die korrels tussen eikel en voorhuid brengt mij elke keer weer in extase.
Die neger uit Assen at het tenminste zelf opquote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die neger uit Assen at het tenminste zelf op
Dat topicquote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
Gewoon je zilte mannenvocht puur en zonder ijs drinken.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
`watquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
klinkt misschien erg raar en weet ook niet hoe ik et precies moet vertellen maar de laatste tijd fantaseer ik vaak over dat ik bijv naar en feestje gegaan ben en dan later naakt of bijna naakt wakker word en niet weet wat er is gebeurd, naja niet precies weet wat er met me is gebeurd. maar wel dat iemand of meer mensen mij "gebruikt" hebben voor sex. alleen hoe, waar, wie en hoe lang geen idee.
vind het zelf een beetje gek maar ook erg spannend maar durf er niet met vriendinnen over te praten.. maar ben ik nou raar ik weet ik ben niet bepaald doorsnee tiener op sex gebied en heb vind ik veel gedaan al.. maar toch..
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Dit moet ik even met jullie delen.
Beste quote van 2014 van een 12 jarige meisje: “Een FRIS-avond gaat als volgt: groepjes meisjes dansen in de zaal. Een jongen loopt rond totdat hij een knap meisje ziet. Vervolgens gaat hij haar schuren en dan besluiten de vriendinnetjes van dat meisje of hij leuk genoeg is. Als zij ermee instemmen, draait ze zich om en gaan ze tongen. Zo niet, dan loopt ze weg met haar vriendinnen en gaan ze weer ergens anders in een cirkeltje dansen.”
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Beste quote van 2014 van een 12 jarige meisje: “Een FRIS-avond gaat als volgt: groepjes meisjes dansen in de zaal. Een jongen loopt rond totdat hij een knap meisje ziet. Vervolgens gaat hij haar schuren en dan besluiten de vriendinnetjes van dat meisje of hij leuk genoeg is. Als zij ermee instemmen, draait ze zich om en gaan ze tongen. Zo niet, dan loopt ze weg met haar vriendinnen en gaan ze weer ergens anders in een cirkeltje dansen.”
Whut, what's next? Een groepje jongens, met een vishengel in de ene hand en met de ander gebroederlijk een biertje tegen hun borstkas klemmen, die dan in de hoek van de bar staan te vissen. Totdat iemand de vetste potvis aan de haak heeft en haar dan met z'n allen terug naar zee brengen?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Als je in een bar/club/etc bent waar veel boeren zijn dan komt het dicht in de buurt. Daar staan alle mannen met hun biertje langs de rand te loeren naar de vrouwen op de dansvloer, en dan zo nu en dan proberen ze een meisje die te ver naar de rand komt binnen te hengelenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut, what's next? Een groepje jongens, met een vishengel in de ene hand en met de ander gebroederlijk een biertje tegen hun borstkas klemmen, die dan in de hoek van de bar staan te vissen. Totdat iemand de vetste potvis aan de haak heeft en haar dan met z'n allen terug naar zee brengen?
Edit0r: Oh, gemist dat het een FRIS avond is. Dat maakt het geheel nog veel meer_! Waardig.
Dat is inderdaad wat ik me hier nog kan herinneren van de keren dat ze mij zover kregen om me in zo'n tent te vertonen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als je in een bar/club/etc bent waar veel boeren zijn dan komt het dicht in de buurt. Daar staan alle mannen met hun biertje langs de rand te loeren naar de vrouwen op de dansvloer, en dan zo nu en dan proberen ze een meisje die te ver naar de rand komt binnen te hengelen
De kroeg is ook een heel ander verhaal. Daar doe je nog mee zolang er een lichaamsdeel de tafel raakt en mag je pas gaan als je hebt gekotst.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik kon het altijd wel vinden met boertjes in de kroeg. Gewoon veel bier drinken en overeind blijven staan, dan kweek je automatisch respect.
Je had hoe dan ook al die gasten er uit gedanst, want dat is niet echt heel moeilijk ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 17:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik me hier nog kan herinneren van de keren dat ze mij zover kregen om me in zo'n tent te vertonen.
Verschrikkelijk ook hoe ze er staan met een net iets te korte spijkerbroek en geblokte overhemd.![]()
![]()
Gelukkig ben ik net een tint te blank om te kunnen dansen en mij hier heel goed van bewust.
3 stappen naar voren zetten en geen biertje voor je borst klemmen. Dan heb je van die jongens al eeuwig respect en je was meteen interessant voor de dansende dames.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je had hoe dan ook al die gasten er uit gedanst, want dat is niet echt heel moeilijk ofzo
Ik heb die vorige week gezien.quote:
Dit is serieus al 3 jaar mijn Halloween kostuum en vorig jaar mijn verjaardag. Snap niet zo goed waarom er nu opeens zo'n ophef over is.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
Nee nu ook kut Clowns in Nederland die mensen jagen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-op-het-lijf.dhtml
Beetje, was op tv.. half half gekeken. Maar die eerste heb ik wel 20x gezienquote:Op woensdag 26 november 2014 17:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb die vorige week gezien.![]()
Heb je die eerste recent nog gekeken?
Laat even weten wat je van Dumb and Dumbber 2 vond dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje, was op tv.. half half gekeken. Maar die eerste heb ik wel 20x geziendus denk niet dat het nodig is..
I like it.. A LOT
Is goedquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laat even weten wat je van Dumb and Dumbber 2 vond dan.
Ah, you'll be fine then.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje, was op tv.. half half gekeken. Maar die eerste heb ik wel 20x geziendus denk niet dat het nodig is..
I like it.. A LOT
Klassiekerquote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, you'll be fine then.![]()
Ik heb me -20 jaar later- prima vermaakt tijdens deze.
You gotta penetrate the pack!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
3 stappen naar voren zetten en geen biertje voor je borst klemmen. Dan heb je van die jongens al eeuwig respect en je was meteen interessant voor de dansende dames.
Mja, bij de dames zaten dan ook weer genoeg van die types die met z'n 4en om hun handtasjes staan te dansen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klassiekerik ga ook met een oude klasgenoot met wie ik hem zeker 3 keer heb gekeken.. spammen altijd elkaar quotes toe etc
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo heb ik met mijn vaste groep vrienden ook een aantal films waar we complete dialogen uit kunnen quoten.
Meh, paardrij-dijbenen, een kop als een kalebas en een stem als een mekkerende geit. I'd rather pass on this flock of birds.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
You gotta penetrate the pack!
quote:
*Vadsige.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Waar dat fatsige wijf die piemel vast pakt die hij door z;n peekhole heeft gestopt
Weet ik maar ik zeg altijd fatsig.. zodat het woordje FAT erin zit. Omdat fatsige mensen altijd dik zijn.quote:
Ohquote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zeg altijd fatsig.. zodat het woordje FAT erin zit. Omdat fatsige mensen altijd dik zijn.
Oh gelukkig, dat scheeltquote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent niet dik. Dus jij bent niet vies.
Ik deel wel vaker jouw mening.quote:
Is dat een voor ingepakte doos met cadeaupapier?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Dit is echt stom:
[ afbeelding ]
Gekocht hier in NL *vanmiddag bij de T¤di*
Een cadeaudoos ja. Ben ik 'nodig' voor een Secret Santa lootjequote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dat een voor ingepakte doos met cadeaupapier?
Ben ik heel ouderwets als ik je vertel dat ik altijd een rol cadeaupapier haal en een doos bij de supermarkt?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een cadeaudoos ja. Ben ik 'nodig' voor een Secret Santa lootje
Vastplakken aan de onderkantquote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Hoe ga ik een doos(je) opvullen zodat de cadeautjes niet los door die doos heen gaan. Wat is een goedkoop idee? Zou dat werken met veel papier snippers?
Ik ga ook alsnog inpakken met cadeaupapier hehe (maar gewoon als cadeautje). Maar dit leek me wel leukquote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben ik heel ouderwets als ik je vertel dat ik altijd een rol cadeaupapier haal en een doos bij de supermarkt?
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Of doos in doos in doos in doos x100, maar dat is lastig
Dan kan ze deze doos niet hergebruiken, dat was juist het ideequote:
Bubblewrap.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Hoe ga ik een doos(je) opvullen zodat de cadeautjes niet los door die doos heen gaan. Wat is een goedkoop idee? Zou dat werken met veel papier snippers?
Hoe kom ik daar nou weer aan danquote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bubblewrap.![]()
Ik vond dat vroeger nog spannender dan sommige cadeaus zelf.
Inpakken in plastic, met touwtjes aan een stok hangen voor verschillende hoogtes.. dan in een bakwater leggen en laten bevriezenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]Kut werk
[..]
Dan kan ze deze doos niet hergebruiken, dat was juist het idee
Dude ik moet het versturen met de post..quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inpakken in plastic, met touwtjes aan een stok hangen voor verschillende hoogtes.. dan in een bakwater leggen en laten bevriezen
Dit is niet echt een suprise. Gewoon kadootjes kopen, in een doosje doen en versturen. Ik ga er echt weinig moeite voor doen hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik haatte dat echt altijd suprieses maken.
Gelukkig al jaren niet meer gedaan.
was irritant jaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
Verbeter je spelling, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
oke menier geovirkaantquote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbeter je spelling, begin bij jezelf.
Oke, je wilt niet teveel moeite doen.. waarom doe je dan zelf zo moeilijk?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet echt een suprise. Gewoon kadootjes kopen, in een doosje doen en versturen. Ik ga er echt weinig moeite voor doen hoorWacht nu nog op een bestelling en dan is het wel klaar om te versturen.
vrouwen doen altijd moeilijkquote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, je wilt niet teveel moeite doen.. waarom doe je dan zelf zo moeilijk?
Omdat ik wel wil dat het een beetje fatsoenlijk eruit zietquote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, je wilt niet teveel moeite doen.. waarom doe je dan zelf zo moeilijk?
De postbode smijt het toch neer in zijn busjequote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik wel wil dat het een beetje fatsoenlijk eruit ziet
Euh... Dunno. Bij de action heel veel meuk kopen en daar de bubblewrap omweg halen?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar nou weer aan dan
Altijd Goat Simulator.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef KitKatChunky het volgende:
Zoveel games, niets om te spelen. first world problems
Morgenavond weer aan het bier want dan heb ik weekendquote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Tevens moet ik de deur nog uit voor tabak, bier en eten.
Ik heb nog wel een eventuele copy van Insurgency voor je.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan weer niet. Spreekt mij ook niet zo heel erg aan
Topquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
Zo ik heb een planning voor Oud & Nieuw
Ik ook!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
Zo ik heb een planning voor Oud & Nieuw
Ik hoop maar dat je qua muziek een betere smaak hebt.quote:
Oud & Nieuw ga ik waarschijnlijk gewoon met twee vrienden thuis zuipen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik vier oud en nieuw bij mijn ouders met mijn vriendin. Gewoon gezellig. Wellicht nog even naar een huisfeestje er na mits we nog in staat zijn ons te verplaatsen.
Vind O&N feestjes altijd wel leuk, maar ook achterlijk duur. Ga liever met vrienden/bekenden anderhalve krat leeg tanken voor nog geen 3 tientjes, dan alleen al entréé te moeten betalen van 50 euro, en dan nog eens zuipen
Dat ben ik stiekem wel van planquote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon om 00:00 het eerste topic van 2015 openen.
Dat heb ik vorig jaar maar eens voor de verandering gedaan. Dit jaar gaan we weer gezellig een paar dagen naar het buitenland.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik vier oud en nieuw bij mijn ouders met mijn vriendin. Gewoon gezellig. Wellicht nog even naar een huisfeestje er na mits we nog in staat zijn ons te verplaatsen.
Vind O&N feestjes altijd wel leuk, maar ook achterlijk duur. Ga liever met vrienden/bekenden anderhalve krat leeg tanken voor nog geen 3 tientjes, dan alleen al entréé te moeten betalen van 50 euro, en dan nog eens zuipen
Helemaal eens. Wij geven elk jaar hier gewoon feestje, iedereen neemt bier enz mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Bruggequote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar maar eens voor de verandering gedaan. Dit jaar gaan we weer gezellig een paar dagen naar het buitenland.![]()
Nu is de keuze uit Berlijn, Stockholm of Brugge.
Brugge en Berlijn zijn we al eens eerder geweest met oud & nieuw. We hadden in Brugge wel een gigantisch crappy hostel.quote:
Neh, geen liposuctie nodig. Mapima scheen vet te zijn, misschien die even vragen.quote:
Een smaak is niet per definitie goed of slecht. Is mening enz.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je qua muziek een betere smaak hebt.
True, true.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een smaak is niet per definitie goed of slecht. Is mening enz.
yoquote:
Broroquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal mijn bot wel even zo instellen dat deze het topic van je kaapt.
Wel interessant dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:10 schreef bondage het volgende:
Ik ga meedoen aan dit project: http://www.uradmonitor.com/
Unit is reeds besteld.
Zekers. Het is van belang dat er veel deelnemers zijn, op die manier is een hele goede kaart op te bouwen betreft achtergrondstraling.quote:
Hoe veel kost het om zo'n ding te bestellen?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Zekers. Het is van belang dat er veel deelnemers zijn, op die manier is een hele goede kaart op te bouwen betreft achtergrondstraling.
150 euro. Dit is inclusief verzenden.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe veel kost het om zo'n ding te bestellen?
Wat moet ik precies gelezen hebben? Dacht dat je verkeerd had geklikt en per ongeluk in deze reeks terecht was gekomenquote:
Nee ik had de eerste keer niet verkeerd geklikt, maar ik heb nu 2 reeksen open staan en ik poste hier wat dat best raar over kwam zo uit het niets, had toen meteen veranderd.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat moet ik precies gelezen hebben? Dacht dat je verkeerd had geklikt en per ongeluk in deze reeks terecht was gekomen
Ah, op die manier. Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik had de eerste keer niet verkeerd geklikt, maar ik heb nu 2 reeksen open staan en ik poste hier wat dat best raar over kwam zo uit het niets, had toen meteen veranderd.![]()
Wel duur zo'n ding trouwens.
Ja.quote:
Oh, hier is het donderdag....quote:Op donderdag 27 november 2014 01:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
woensdag is cokedag dus sv is aan de coke
Baasquote:
Ik ook niet meer want het bier is opquote:Op donderdag 27 november 2014 01:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oh, hier is het donderdag....
[..]
Baas![]()
Ik helaas niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |