Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.
Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''
Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.
Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''
Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.
Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.
Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''
Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !