abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2014 @ 16:52:14 #101
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_147572709

Dit meisje is het allang niet meer. Je kan mij niet wijsmaken dat ze níks heeft laten doen aan haar face.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 14 december 2014 @ 16:59:16 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_147572924
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:

Dit meisje is het allang niet meer. Je kan mij niet wijsmaken dat ze níks heeft laten doen aan haar face.
Je bent zeker jaloers!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 14 december 2014 @ 17:09:29 #103
328189 ArnieAlberts
pi_147573172
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je bent zeker jaloers!
LOL! Ben je serieus?

Ik vond haar toen al iets arrogants en bitchy hebben, maar toen zag ze er nog gewoon goed uit als een girl next door. Nu is ze echt een vrouwelijke Gerard Joling. :')
pi_147573959
Gerard Joling heeft nog wel iets sympathieks en kan zingen waar Yo het toch echt wel van haar uiterlijk moest hebben.
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 17:34:25 #105
184769 crew  Deisyy
pi_147574289
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Trouwste user 2022 zondag 14 december 2014 @ 18:23:32 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_147576260
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147581189
Ja ik ben natuurlijk volwassen geworden en daarom kan mijn bovenlip ook niet meer normaal bewegen als ik praat.....
pi_147585347
Ze moet gewoon vooral in bed blijven liggen, dan is ze op haar mooist!
pi_147585405
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze dat ook? Wauw. O+
pi_147585490
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Beauke het volgende:

[..]

Is ze dat ook? Wauw. O+
Jup. Onbegrijpelijk toch dat ze zichzelf zo lelijk maakt met veel te zware make-up?!
pi_147586359
Wie heeft al die prachtige vrouwen wijs gemaakt dat verfijnde lippen lelijk zijn en dikke, opgespoten, totaal misvormde lippen mooi?

Juist die natuurlijke mooie vrouwen starten met misvorming van hun lippen, daarna is hun gezicht uit model en gaan ze hun wangen laten spuiten, wenkbrauwen en ogen overdreven laten accentueren.

En als ze dan net 30 zijn, zien ze er uit als iemand van 80 met facelifts.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_147586459
Ze ziet er echt onherkenbaar uit met die idiote lippen, een dikke laag plamuur, pafferig gezicht.
Of ze is ziek of ze heeft mislukte behandelingen aan haar gezicht achter de rug.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_147591297
Die haargrens was wel een verbetering, tenminste normale lijn in plaast van zo'n raar driehoekje.
Die gevulde bovenlip gaat ook nog wel, want eerst kon hij niet over haar tanden heen.

Waar ze naar mijn idee is doorgeslagen is de nosejob, neus was prima, maar doordat de onderkant nu smaller is gemaakt lijkt de bovenkant ineens enorm dik, en van de zijkant is het geen punt meer, maar helemaal rond geworden.
Bij het tv optreden van gisteren leek het er ook op dat ze die rimpels rondom haar mond heeft laten vullen, waardoor het pofferig overkwam.
  maandag 15 december 2014 @ 01:06:16 #114
328189 ArnieAlberts
pi_147592107
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus...

Zo is ze zuiver dat meisje van 2005 weer, minus de haren. :D

De fuck happened :'(
  Trouwste user 2022 maandag 15 december 2014 @ 07:09:57 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_147593547
Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.

Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''

Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.

Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''

Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.

Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.

Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''

Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147594172
Robert heeft Yo haar nieuwe ronde neus niet gezien?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_147594195
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Robert heeft Yo haar nieuwe ronde neus niet gezien?
Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?
Ze heeft toch altijd al een schattig klein neusje gehad?
pi_147594223
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 08:56 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?
Ze heeft toch altijd al een schattig klein neusje gehad?
Dit is niet dezelfde neus meer. Of ze gebruiken voor een neus ook fillers? :+

Maar Robert brandt zich niet aan uitspraken over wat er wel of niet gedaan is. Een filler kan hij wel melden, omdat dat weer verdwijnt, een neus niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Hee, ik dacht dat ik een "zoek de verschillen" gepost had :o

Nog een poging dan maar:

pi_147594256
Is wel dezelfde neus, alleen een ander aangezicht door die fillers en vergrote bovenlip. :)
pi_147594314
Als het enkels fillers zijn, hopelijk doet ze het nooit meer :')
  maandag 15 december 2014 @ 09:27:53 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_147594514
Ach nee joh, dit is al de tweede nosejob. Eerst had ze de Disney-neus en nu zit er een rond bolletje op.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 15 december 2014 @ 09:32:52 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147594599
Het AD probeert er een grappige tweet van te maken:

ADnl twitterde op maandag 15-12-2014 om 06:55:50 Schoemacher durft er vergif op in te nemen: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten http://t.co/MnjWwflqs1 http://t.co/MoUNUOKvpA reageer retweet
Vergif innemen, hi ha ho, yee die yee, wat een geweldige garp _O- :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147605312
Hier het hele artikel van de site.

quote:
Schoemacher: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten

15-12-14 - 06:10

Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.

Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''

Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.

Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''

Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.

Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.

Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''

Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtml
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 15 december 2014 @ 18:21:02 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147609179
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Uhhuh.
[ afbeelding ]

En dan te bedenken dat ze een x aantal maanden terug, in die reality soap, nog gewoon mooi was. Nu is het een mindere versie van Yolanthe.
ja, eh, wie is dit?
  maandag 15 december 2014 @ 20:11:48 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147612946
Fokker RoelJewel heeft wel een typische foto gemaakt :D :

Hier zie je het helemaal goed...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')