abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149657760
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wow ze schijnt nu een advocaat te hebben ingeschakeld tegen die Tim. Vraag me af op basis waarvan ze denkt juridische stappen te kunnen nemen. Overigens snap ik helemaal wat den Besten bedoelt; kan er niet helemaal de vinger op leggen maar alles in die RLS komt onoprecht over. Wel een lege huls, die "documentaire".(edit ik had laatste reactie nog niet gelezen)
Dit. En ze zou zichzelf eens niet zo serieus moeten nemen, juridische stappen ondernemen is gewoon zielig. Net zoals ze Koefnoen aan gingen klagen, dat was ook gewoon triest :')
pi_149657874
Zou ze dat echt zelf doen ja? Ik denk dat er ook een team om haar heen zit dat van haar rond moet komen, en haar van alles aansmeert. Wesley zegt toch wel ja en amen op alles. En zijzelf is ook niet slim genoeg om het idd af te doen met een tweetje met zelfspot. Ben je haar advocaat dan raad je haar of haar manager dus gewoon aan om een zaak te beginnen, of het iig te gaan onderzoeken. Ka-tsjing!
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:26:17 #253
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149657934
Wesley stuurt gewoon zijn matties uit Ondiep op die homo af.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149657966
Was slimmer als ze er geen aandacht aan zou besteden. Of door de mensen om haar heen laten doen.
Vond het niet eens een goede documentaire. Heb 'm afgekeken Lienekien. :)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:42:06 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149658169
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:27 schreef Beauke het volgende:
Was slimmer als ze er geen aandacht aan zou besteden. Of door de mensen om haar heen laten doen.
Vond het niet eens een goede documentaire. Heb 'm afgekeken Lienekien. :)
Ja, definieer 'goed'.

Het ging imo meer over Tim dan over Yolanthe.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 11:11:54 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149658673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:20 schreef alors het volgende:
Zou ze dat echt zelf doen ja? Ik denk dat er ook een team om haar heen zit dat van haar rond moet komen, en haar van alles aansmeert. Wesley zegt toch wel ja en amen op alles. En zijzelf is ook niet slim genoeg om het idd af te doen met een tweetje met zelfspot. Ben je haar advocaat dan raad je haar of haar manager dus gewoon aan om een zaak te beginnen, of het iig te gaan onderzoeken. Ka-tsjing!
Dit.

Plus dat zij wel geld zat hebben om keer op keer een rechtszaak te beginnen en ook uit te zingen, terwijl anderen die dat niet hebben zich dan misschien wel gaan afvragen of ze wel een Yolanthe item moeten doen.
En uiteindelijk behaal je op die manier misschien ook je doel wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149660540
Beide partijen zijn sneu.
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2015 @ 20:40:31 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149674017
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:
Eens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149678570
Ik snap wel wat Tim bedoelt. Ik vraag me ook vaak af waarom ik mijn tijd besteed aan volslagen onbelangrijke mensen. Het hele volgen van bekende mensen is eigenlijk best een vreemd fenomeen. Ik snap echt niet waarom ik het doe.

SHO O+
Spoilers!
  zondag 15 februari 2015 @ 01:08:04 #260
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149683524
Wow, zelfspot nul? Zou wel triest zijn als dit echt is, van die advocaat. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Hoewel ik veel meer 'last' heb van het syndroom waarover de documentaire gaat bij Sylvie - die is veel nepper en veel geregisseerder (bij Yolanthe is dat neppe toch voornamelijk haar uiterlijk) - zou die zich in ieder geval niet laten kennen, vermoed ik.

Maar serieus, Syl is toch erger? Die Graziacolumns, die foto's van haar in 'ontspannen modus' gemaakt door Dorthe(?) of paparazzi, dat bellen als ze ergens is zodat ook daar de paparazzi weer op kunnen duiken, die interviews met haar over ijshoorntjes en allerlei bikini's, dat interview met Dani Bles in de Glamour, die foto van haar verdrietig met die Privé of wat dan ook in haar handen (met het interview met haar moeder), dat nepgedoe met Raf - waar Raf toch een stuk minder goed in was - bijvoorbeeld bij de lancering van zijn voetbalmagazine die ene keer,...

[ Bericht 6% gewijzigd door Ole op 15-02-2015 05:07:08 ]
pi_149685470
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 01:08 schreef Grunge. het volgende:
Wow, zelfspot nul? Zou wel triest zijn als dit echt is, van die advocaat. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Hoewel ik veel meer 'last' heb van het syndroom waarover de documentaire gaat bij Sylvie - die is veel nepper en veel geregisseerder (bij Yolanthe is dat neppe toch voornamelijk haar uiterlijk) - zou die zich in ieder geval niet laten kennen, vermoed ik.

Maar serieus, Syl is toch erger? Die Graziacolumns, die foto's van haar in 'ontspannen modus' gemaakt door Dorthe(?) of paparazzi, dat bellen als ze ergens is zodat ook daar de paparazzi weer op kunnen duiken, die interviews met haar over ijshoorntjes en allerlei bikini's, dat interview met Dani Bles in de Glamour, die foto van haar verdrietig met die Privé of wat dan ook in haar handen (met het interview met haar moeder), dat nepgedoe met Raf - waar Raf toch een stuk minder goed in was - bijvoorbeeld bij de lancering van zijn voetbalmagazine die ene keer,...
Ja zoals Marc Marie al zei; Sylvie is van hetzelfde laken een pak. Maar als ik Yo's column in Grazia lees en haar RLS zie, gaat ze ook hard die kant op hoor. Hoe ze tegen haar stiefzoontje doet en constant maar bewijst hoe gewoon ze is...bij sommige sterren geloof je het gewoon maar het komt niet oprecht over.
pi_149685755
quote:
10s.gif [b]Op zondag 15 februari 2015 01:08 schreef Grunge. het volgende:[/b

Die voorbeelden zijn bijna allemaal oud. En dat draaide met name om het huwelijk toen het voorbij was.

Bij Yo waren die stukjes met Jessy om te kotsen.
Lijkt me een onwijs lieve meid, maar de foto's en soap zijn nepper dan nep.
Zelfs toen Yo een interview met Sylvie had, zat ze met mond open naar Sylvie te kijken.
Sylvie is gewoon een ontzettende perfectionist. Yo speelt de rol alsof ze zoiets is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_149686548
Ik heb meer 'last' van Yo dan van Sylvie. Sylvie heeft nog enig talent en is een goede zakenvrouw, daar kan ik wel respect voor opbrengen. En zij is op haar manier wel goed in dat neppe geregisseerde gedrag.
Yolanthe is gewoon niets. Ze knutselt een beetje, acteert matigjes en komt eigenlijk alleen nog aan werk omdat ze bekend is bekende mannen doet. Zonder Jan en Wesley was zij echt niet meer in the picture.
Spoilers!
pi_149686569
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb meer 'last' van Yo dan van Sylvie. Sylvie heeft nog enig talent en is een goede zakenvrouw, daar kan ik wel respect voor opbrengen. En zij is op haar manier wel goed in dat neppe geregisseerde gedrag.
Yolanthe is gewoon niets. Ze knutselt een beetje, acteert matigjes en komt eigenlijk alleen nog aan werk omdat ze bekend is bekende mannen doet. Zonder Jan en Wesley was zij echt niet meer in the picture.
+1
pi_149686617
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, definieer 'goed'.

Het ging imo meer over Tim dan over Yolanthe.
Persoonlijk voor mij moet een documentaire me iets nieuws leren, me weten te boeien en mooi beeldmateriaal geven.
Dat was hier allemaal niet zo vind ik. :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 februari 2015 @ 18:03:45 #266
22592 crew  Ole
pi_149893124
Zou het dan eindelijk?

quote:
za 21 feb 2015, 17:07
Turkse media: Yolanthe is zwanger!

van onze redactie
Het is niet de eerst keer dat het gerucht gaat, maar Turkse media maken er vandaag wederom massaal melding van: Yolanthe Sneijder-Cabau zou in verwachting zijn!
De mooie brunette en haar echtgenoot Wesley Sneijder zijn zeer verheugd over het nieuws, wordt geschreven. Het zou een prille zwangerschap zijn.
Yolanthe is niet voor het eerst zwanger verklaard door Turkse media. De actrice/presentatrice sprak in november vorig jaar het laatste babygerucht nog tegen.
Ze droomt van een groot gezin en is goed aan het oefenen, zei ze toen. Ook gaf ze eind vorig jaar aan dat ze er in 2015 'wel voor wil gaan'.
Yo vertelde eerder aan De Telegraaf dat zij verwacht in Istanbul, waar Wesley voetbalt, zwanger te raken. Yolanthe en Wesley zaten op Valentijnsdag nog aan de cocktails. Maar die kunnen ook alcoholvrij zijn geweest...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_149893930
In dat filmpje met die Tim spreekt die manager meteen over haar kinderwens, net na het vertellen dat Yo zo lief is. Ik twijfelde nog even of ze misschien zwanger zou zijn.

Ben benieuw.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 01:00:25 #268
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_149977088
ik gun het hen van harte!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_149978064
Als het een meisje is kan ze weer een "free a girl" doen!
(De bevalling dus he)
pi_149978142
Superleuk dat je hem even uitlegt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149978193
Ben net wakker :p
pi_150000761
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:
Er is maar 1 partij sneu en dat is die hele Yolanthe. Ze is zo met zichzelf bezig om maar een perfect leventje uit te stralen dat het gewoon irritant en strontvervelend is. Nou zou dat niet erg zijn als ze het binnenskamers hield, maar alles moet naar buiten toe worden geëtaleerd terwijl ze, gehaaid dat ze is, alle oneffenheden weglaat waardoor het allemaal al gauw als fake en irritant aandoet.

Bedoel wel van de daken schreeuwen hoe leuk en gezellig en al wat niet meer e.e.a is, maar du moment er iets aankomt want niet in het perfecte plaatje past (sterfgeval)dan houdt ze zich stil en als ze op de hak wordt genomen( voor iets) dan is ze beledigd en laat ze haar ware aard zien middels het dreigen met....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2015 19:09:57 ]
pi_150008542
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Er is maar 1 partij sneu en dat is die hele Yolanthe. Ze is zo met zichzelf bezig om maar een perfect leventje uit te stralen dat het gewoon irritant en strontvervelend is. Nou zou dat niet erg zijn als ze het binnenskamers hield, maar alles moet naar buiten toe worden geëtaleerd terwijl ze, gehaaid dat ze is, alle oneffenheden weglaat waardoor het allemaal al gauw als fake en irritant aandoet.

Bedoel wel van de daken schreeuwen hoe leuk en gezellig en al wat niet meer e.e.a is, maar du moment er iets aankomt want niet in het perfecte plaatje past (sterfgeval)dan houdt ze zich stil en als ze op de hak wordt genomen( voor iets) dan is ze beledigd en laat ze haar ware aard zien middels het dreigen met....
Zo. Jij hebt je rondje SHO weer achter de rug.
Is dat zo?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:38:24 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150011587
Dat hij er toch telkens nog wel wat werk in steekt he?

iwanius. Je gaat je toch afvragen wat voor type er achter zit. Ik denk O+ Croupouque O+

Nee, hoop, eigenlijk. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 25-02-2015 06:43:02 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:40:35 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150011745
Oh, Croupouque O+

Maar ik denk dat hij het helaas niet is... ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')