Er is maar 1 partij sneu en dat is die hele Yolanthe. Ze is zo met zichzelf bezig om maar een perfect leventje uit te stralen dat het gewoon irritant en strontvervelend is. Nou zou dat niet erg zijn als ze het binnenskamers hield, maar alles moet naar buiten toe worden geëtaleerd terwijl ze, gehaaid dat ze is, alle oneffenheden weglaat waardoor het allemaal al gauw als fake en irritant aandoet.quote:

Zo. Jij hebt je rondje SHO weer achter de rug.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Er is maar 1 partij sneu en dat is die hele Yolanthe. Ze is zo met zichzelf bezig om maar een perfect leventje uit te stralen dat het gewoon irritant en strontvervelend is. Nou zou dat niet erg zijn als ze het binnenskamers hield, maar alles moet naar buiten toe worden geëtaleerd terwijl ze, gehaaid dat ze is, alle oneffenheden weglaat waardoor het allemaal al gauw als fake en irritant aandoet.
Bedoel wel van de daken schreeuwen hoe leuk en gezellig en al wat niet meer e.e.a is, maar du moment er iets aankomt want niet in het perfecte plaatje past (sterfgeval)dan houdt ze zich stil en als ze op de hak wordt genomen( voor iets) dan is ze beledigd en laat ze haar ware aard zien middels het dreigen met....

Croupouque
 Croupouque   

quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, Croupouque
Maar ik denk dat hij het helaas niet is...

O hemel, hoe erg/leuk was Croupouque.......?? Is voor mijn Foktijd, kennelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, Croupouque
Maar ik denk dat hij het helaas niet is...

Croupouquequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Smallish het volgende:
[..]
O hemel, hoe erg/leuk was Croupouque.......?? Is voor mijn Foktijd, kennelijk.

Zoek maar eens op de FOK!Bijbelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Smallish het volgende:
[..]
O hemel, hoe erg/leuk was Croupouque.......?? Is voor mijn Foktijd, kennelijk.

Dank!quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoek maar eens op de FOK!Bijbel
Edit: niet meet nodig...
ONZ / De FOK! Bijbel.

Beeldmateriaal was minder, maar ik vond het op zich wel leuk om inzicht te hebben in een (welk om het even) obsessie en om te zie dat hij er ook gewoon verantwoording over nam (dat het bij hem lag en ja het ging ook gewoon over hem) en er iets mee deed.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:04 schreef Beauke het volgende:
[..]
Persoonlijk voor mij moet een documentaire me iets nieuws leren, me weten te boeien en mooi beeldmateriaal geven.
Dat was hier allemaal niet zo vind ik.

Plaatje ook goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Iemand gifje hoe Wes het bekend maakte?

quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:40 schreef Coelho het volgende:
Als je aan de hand van een van richting veranderd schot je zwangerschap bekend maakt, dan wordt het wellicht tijd om aan een vaderschapstest te denken

volgende deel als als TT "komt dat schoooooot!"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:40 schreef Coelho het volgende:
Als je aan de hand van een van richting veranderd schot je zwangerschap bekend maakt, dan wordt het wellicht tijd om aan een vaderschapstest te denken

dat was eind november.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe lang was dat met die "hetwasdevisagieeee" geleden? Was ze toen al zwanger?

Hmm zou sneu zijn, als dat er voor nodig was en ze dan zo afgefakkeld wordt.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:47 schreef Ole het volgende:
[..]
dat was eind november.
Misschien zat ze wel aan een hormonenkuur.

Half december toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:47 schreef Ole het volgende:
[..]
dat was eind november.
Misschien zat ze wel aan een hormonenkuur.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |