SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Zimling gaat het doen!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eigenlijk wel apart. Zimling wordt verhuurd door een niet-CL-club en mag nu wel CL spelen en zijn eigenlijke teamgenoten mogen dat niet
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kritiek hebben op een wissel terwijl we de fysieke gesteldheid niet weten of de planning van toeslaan (bv bij Apoel ipv nu) etc etcNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:14 schreef MrStock het volgende:
Kritiek hebben op een wissel terwijl we de fysieke gesteldheid niet weten of de planning van toeslaan (bv bij Apoel ipv nu) etc etc![]()
thulani speelde uitstekendquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:14 schreef MrStock het volgende:
Kritiek hebben op een wissel terwijl we de fysieke gesteldheid niet weten of de planning van toeslaan (bv bij Apoel ipv nu) etc etc![]()
Serero is bizar slecht volgens sommigen hier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom in godsnaam thulani naar de kant??![]()
Hij speelde heerlijk, ik zeg ook niet dat het terecht is qua spelbeeld? Dikke kans dat het juist vanwege andere redenen is...quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
PSG is positioneel eigk maar zwaar matig, als je ziet hoe vaak Ajax de vrije man kan vinden op het middenveld. Ze doen het puur op snelheid, fysiek en geniale ingevingen van een paar spelers...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Jammer maar niet ontevreden over het veldspel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
vd Hoorn kon zijn voet niet uitsteken man, hij moet een been hebben om op te staan... en weet je wel hoe snel dat ging... Zo easy commentaar leveren zeg...
Zimling
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Yep, beste verdediger in de Nederlandse competitie idd.quote:
Maar goed, 3e plek in de poule is binnen bereik. Of je nou wint of niet vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goede wissel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:had dan niks gezegd
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Scheelt dat we een beetje ervaren speler hebben voor die positie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die kunnen ze dus direct doorsturen naar Duitsland. Jammer van die paar ton salaris.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja hoor ga maar weer met heel Ajax zijnde kankeren op Van Der Hoorn, die jongen kan nooit meer iets goeds doen in jullie ogen met zijn foutjes in belangrijke wedstrijden wat niet eens foutjes waren (onterechte penalty Balotelli/Milan).
Veltman heeft er meer gemaakt, Moisander minder maar die speelt gewoon stabiel ondanks mindere vorm en als ik het goed heb staat Denswil links CV, ja de positie waar Ibrahimovic stond en stond hij dichterbij en heeft hij verder alleen maar puike wedstrijden gespeeld dit seizoen.![]()
Dit, meteen na de wedstrijd in de kleedkamer vertellen dat ie terug mag. Deze drol hoef ik nooit meer in een ajax shirt te zien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:26 schreef Pedroso het volgende:
Die kunnen ze dus direct doorsturen naar Duitsland. Jammer van die paar ton salaris.![]()
Hahaha kansloze huur weer van Marc die Zimling.Juist in dit soort momenten zulke blunders maken.Zijn ervaring![]()
![]()
Ervaring bij Klub Brugge en Nekquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
Hahaha kansloze aankoop weer van Marc die Zimling.Juist in dit soort momenten zulke blunders maken.Zijn ervaring
RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker Riedewald nog wat CL minuten laten maken, wat heb je aan deze onzinquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef TheArt het volgende:
Waarom die wissel ook echt van Zimling voor Serero terwijl het net zo goed liep.![]()
Dit, v/d Hoorn speelt best goed. Beter dan moisander de laatste paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef wickedmen het volgende:
Ja hoor ga maar weer met heel Ajax zijnde kankeren op Van Der Hoorn, die jongen kan nooit meer iets goeds doen in jullie ogen met zijn foutjes in belangrijke wedstrijden wat niet eens foutjes waren (onterechte penalty Balotelli/Milan).
Veltman heeft er meer gemaakt, Moisander minder maar die speelt gewoon stabiel ondanks mindere vorm en als ik het goed heb staat Denswil links CV, ja de positie waar Ibrahimovic stond en stond hij dichterbij en heeft hij verder alleen maar puike wedstrijden gespeeld dit seizoen.![]()
Nou ja, één voordeel. Ze zullen niet meer gaan beginnen aan het huren van middelmaat. Ze zullen nu hun lesje wel geleerd hebben met type's als Sana en Zimling.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef coronatus het volgende:
Met Zimling en van der Hoorn maak je het de tegenstander wel heel erg makkelijk..![]()
Doe normaal man, hij speelt goed.. Het blijft fuckin Zlatan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef coronatus het volgende:
Met Zimling en van der Hoorn maak je het de tegenstander wel heel er makkelijk..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ze hebben beiden hun rol gespeeld. Bijzonder slechte inschatting, en dat zeg ik niet vaak over ze.quote:![]()
Wat zeg jij? Het is allemaal de schuld van, Van Der Hoorn ik bedoel hij moest gewoon al die 4 mannetjes dekken. Denswil die dichterbij stond en op die positie stond terwijl Van Der Hoorn de andere dekten hoeft ook niks te doen, is toch een neger.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dit, v/d Hoorn speelt best goed. Beter dan moisander de laatste paar wedstrijden.![]()
Gelukkig gaat deze wedstrijd nergens om aangezien Apoel ook verliest anders was deze nederlaag wel erg zuur geweestAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan nog, hij had daar wel wat meer kunnen doen dan alleen rond draaien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:31 schreef MrStock het volgende:
[..]
Doe normaal man, hij speelt goed.. Het blijft fuckin Zlatan.![]()
bedankt voor de spoilerquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:31 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig gaat deze wedstrijd nergens om aangezien Apoel ook verliest anders was deze nederlaag wel erg zuur geweest![]()
Je hebt nooit het gevoel dat hij er vol voor gaat, altijd zo nonchalant, vergelijk dat met David Luizquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denswil vind ik toch wel weer zo bijzonder matigAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Begin zelfs Moisander te missenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denswil vind ik toch wel weer zo bijzonder matig![]()
Gast, kijk de herhaling nog eens, hij stapt in, net als hij zijn gewicht op standbeen zet, wordt bal geschoten. Bijna geen enkel mens is dan nog in staat om iets te doen qua benen uitsteken of wat dan ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef coronatus het volgende:
[..]
Dan nog, hij had daar wel wat meer kunnen doen dan alleen rond draaien.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Denswill is dan ook gewoon van een matig niveau. Vd Hoorn is 2 klassen beter..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denswil vind ik toch wel weer zo bijzonder matigAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had gehoopt dat Denswil de nieuwe LCV zou worden, maar daar ben ik nog niet van overtuigd. Zal toch wel moeten als Moisander weggaat, of je moet met twee rechtsbenigen daar spelen![]()
Zijn er hier een paar niet zo slim ofzo? Je WEET TOCH DAT DENSWIL LINKER CV STOND EN ZLATAN DAAR STOND EN HIJ HET DICHTS BIJ ZLATAN STOND. WHAT THE FUCK HEEFT VAN DER HOORN HIER DAN MEE TE MAKEN.
Moet hij de hele elftal dekken ofzo?![]()
Nooit goed gevonden. Snap niet wat ze in hem zien net als van der Hoorn. Alleen het voordeel bij van de Hoorn is dat hij fysiek sterk is. Maar daar heb je ook niks aan als je daar geen gebruik van maak zoals bij Zlatan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denswil vind ik toch wel weer zo bijzonder matig![]()
Stelselmatig mijn weerlegging van jouw bullshit negerenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef coronatus het volgende:
[..]
Nooit goed gevonden. Snap niet wat ze in hem zien net als van der Hoorn. Alleen het voordeel bij van de Hoorn is dat hij fysiek sterk is. Maar daar heb je ook niks aan als je daar geen gebruik van maak zoals bij Zlatan.Zo blijf je het wel in stand houden ja.
Ach zo werken ze.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef MrStock het volgende:
[..]
Stelselmatig mijn weerlegging van jouw bullshit negerenZo blijf je het wel in stand houden ja.
![]()
Je had je kunnen plaatsen vanavond.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:31 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig gaat deze wedstrijd nergens om aangezien Apoel ook verliest anders was deze nederlaag wel erg zuur geweest
Verder prima wedstrijd. Uiteindelijk geven individuele fouten vs. indivuele klasse de doorslag.![]()
vd Hoorn en Serero hebben een puike wedstrijd gespeeld, hopelijk blijven ze dit vast houden qua niveau.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ja dat zeker, Moisander is toch wel een of twee niveautjes beter op dit moment. Lekker verhuren aan Willem 2 volgend seizoen dan word het misschien wat.quote:![]()
Naar gevoel aan over gehouden , niet de tegenstander doet je de das om , maar Ajax zichzelfRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Kan die Zimling niet vaker opgesteld worden?![]()
Liever niet
Hoe vaak heeft van der Hoorn een eigen doelpunt gemaakt die nog is heel belangrijk waren. Is dat ook niet zijn schuld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef MrStock het volgende:
[..]
Stelselmatig mijn weerlegging van jouw bullshit negerenZo blijf je het wel in stand houden ja.
![]()
Ja als Boilesen voor open doel mist is het ook niet zijn schuld, hij is linksback, moet hij alles doen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef wickedmen het volgende:
Zijn er hier een paar niet zo slim ofzo? Je WEET TOCH DAT DENSWIL LINKER CV STOND EN ZLATAN DAAR STOND EN HIJ HET DICHTS BIJ ZLATAN STOND. WHAT THE FUCK HEEFT VAN DER HOORN HIER DAN MEE TE MAKEN.
Moet hij de hele elftal dekken ofzo?![]()
Een voordeel is ook dat we nu definitief van Zimling verlost zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit ja, Poulsen was echt heel goed voor Ajax op die positie. Had gehoopt dat Zimling dat ook zou hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Dan was Poulsen nog een eindbaas
Verder vind ik Serero het ook prima doen daar.![]()
Ja maar Denswil is neger, jong en wil nog niet bijtekenen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef wieisboos het volgende:
Denswil doet het stukken beter dan Moisander anders![]()
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Een voordeel is ook dat we nu definitief van Zimling verlost zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoorn staat steeds op 2 meter te dekken man....quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef Ooku het volgende:
Vd Hoorn speelt een prima wedstrijd. Denswil daarentegen![]()
Als je de individuele blunders, dekkingsfouten en offensief vrij machteloze indruk wegdenkt, was het best een goede wedstrijd van Ajax![]()
Gelijkspel of verlies maakte niets uit. 1-1 of 3-1, was allemaal te weinig geweest.
Nu gewoon thuis minimaal een gelijkspel en dan naar het podium waar Ajax hoort.![]()
Samen met Duarte en Sana toevoegen aan de zaterdag amateurs.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Een voordeel is ook dat we nu definitief van Zimling verlost zijn.![]()
Hoe was Veltman in de bekerfinale?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoorn staat steeds op 2 meter te dekken man....![]()
Bij een gelijkspel krijg je nog een half miljoen cash.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Als je de individuele blunders, dekkingsfouten en offensief vrij machteloze indruk wegdenkt, was het best een goede wedstrijd van Ajax![]()
Gelijkspel of verlies maakte niets uit. 1-1 of 3-1, was allemaal te weinig geweest.
Nu gewoon thuis minimaal een gelijkspel en dan naar het podium waar Ajax hoort.![]()
Krijg ik dat? Serieus?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel krijg je nog een half miljoen cash.![]()
![]()
Van Hanegem vindt Ajax helemaal niets, verrassend. Valt mee dat ie niet over Classie begint.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk, komt er weer ene Duarte/Sana/Hoorn/Zimling bijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel krijg je nog een half miljoen cash.![]()
![]()
Bij zijn analyse van de eerste helft had die wel gelijk al komt het niet objectief overquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Van Hanegem vindt Ajax helemaal niets, verrassend. Valt mee dat ie niet over Classie begint.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij vond het wel wat begrijp ik hier uit?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Van Hanegem vindt Ajax helemaal niets, verrassend. Valt mee dat ie niet over Classie begint.![]()
Ja en Milik is nog altijd 6 klassen beter dan Siggy maar die zit er ook nog steeds bijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zowel serero en riedewald zijn zes klassen beter op die positieRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja als Boilesen voor open doel mist is het ook niet zijn schuld, hij is linksback, moet hij alles doen ofzo
Je snapt toch mijn punt? Achter Denswil staan 2 a 1 mannetje van PSG, gedekt door Van Der Hoorn. Voor Denswil staat Ibrahimovic met 5 meter ruimte tussen hun. Hij neemt aan, 1x stuiteren en schiet.
Denswil zijn schuld, Van Der Hoorn rent er nog slim/dom op af maar komt te laat.
Waar stond en nam Ibrahimovic de bal aan? Links van het strafschopgebied, op welke positie staat Denswil?
Wie stond er het dichtst bij Ibrahimovic en moest hem geen ruimte geven?
Maar goed idd Van Der Hoorn zijn schuld 'weer'. Miskoop, in de winter weg graag.![]()
![]()
Ajax zoekt ervaring en de oudste spelers Zimling en Schöne falen vandaag kapot hard.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Prestige, euro's.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Gelijkspel of verlies maakte niets uit. 1-1 of 3-1, was allemaal te weinig geweest.![]()
Ga een cursus positiedekking doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoorn staat steeds op 2 meter te dekken man....![]()
Veldspel was niet slecht. Maar was niet geweldig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij vond het wel wat begrijp ik hier uit?
Maar laat Willem dan ook kritisch zijn op ploegen die veel minder presteren dan Ajax, Feyenoord bv.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker Andersen begint echt een hele goede speler te worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn, Van der Hoorn, Serero, Klaassen, Andersen prima wedstrijd gespeeld.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb hem deze wedstrijd geen eigen doelpunt zien maken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef coronatus het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft van der Hoorn een eigen doelpunt gemaakt die nog is heel belangrijk waren. Is dat ook niet zijn schuld?
Het klopt dat hij vroeger domme fouten heeft gemaakt, maar heeft dat iets te maken met deze wedstrijd? Je hebt mijn weerlegging nog steeds niet ontkracht... Hij heeft gewoon een puike wedstrijd gespeeld.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe was Veltman in de bekerfinale?![]()
![]()
Andersen en Klaassen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Andersen goed?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn, Van der Hoorn, Serero, Klaassen, Andersen prima wedstrijd gespeeld.![]()
Die kan niet eens een bal over 5 meter in de voeten spelen.![]()
Zeik niet man, jij zal wel blij zijn dat je jaarlijkse uitje naar de arena nog ergens om gaatquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja als Boilesen voor open doel mist is het ook niet zijn schuld, hij is linksback, moet hij alles doen ofzo
Vd Hoorn speelde prima. Die goal is pure klasse en hij loopt weg uit de rug van Denswil.![]()
Gekeken en zoals ik al eerder concludeerde had hij meer kunnen doen. Z'n rechterbeen uit kunnen steken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Gast, kijk de herhaling nog eens, hij stapt in, net als hij zijn gewicht op standbeen zet, wordt bal geschoten. Bijna geen enkel mens is dan nog in staat om iets te doen qua benen uitsteken of wat dan ook.![]()
Liefde maakt blind zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen goed?![]()
Die kan niet eens een bal over 5 meter in de voeten spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blijft nog wel minimaal een seizoen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef S15 het volgende:
Geniet allemaal nog maar van Davy, die gaat in de zomer wel weg. Fantastische spelerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap je punt maar ben het er niet mee eens, Hoorn dekte hem, dus hij moet hem afstoppen. Daarnaast vind ik zeker dat de twee centrale verdedigers samen verantwoordelijk zijn voor de spits van de tegenstander, zeggen dat hij op de positie stond van Denswil is onzin vind ik, dan kan je bijna altijd het goedpraten als een speler verkeerd dektquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je snapt toch mijn punt? Achter Denswil staan 2 a 1 mannetje van PSG, gedekt door Van Der Hoorn. Voor Denswil staat Ibrahimovic met 5 meter ruimte tussen hun. Hij neemt aan, 1x stuiteren en schiet.
Denswil zijn schuld, Van Der Hoorn rent er nog slim/dom op af maar komt te laat.
Waar stond en nam Ibrahimovic de bal aan? Links van het strafschopgebied, op welke positie staat Denswil?
Wie stond er het dichtst bij Ibrahimovic en moest hem geen ruimte geven?
Maar goed idd Van Der Hoorn zijn schuld 'weer'. Miskoop, in de winter weg graag.![]()
We moeten eigenlijk FOK! eens laten verplichten mensen een debat-certificaat te laten verdienen waarbij argumenten daadwerkelijk weerlegd worden ipv andere (totaal niet relevante) zaken erbij te gaan halenDan verschillen wij van mening. Ik kijk hier als een verdediger naar en het gaat nogal snel. Bal passeert al zowat op moment van gewichtsverplaatsing, reflex is meestal niet snel genoeg om je andere been nog uit te steken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef coronatus het volgende:
[..]
Gekeken en zoals ik al eerder concludeerde had hij meer kunnen doen. Z'n rechterbeen uit kunnen steken bijvoorbeeld.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Andersen doet zelden iets beslissends, totaal geen rendement. Dat is toch wel een probleem.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn, Van der Hoorn, Serero, Klaassen, Andersen prima wedstrijd gespeeld.![]()
Dus ik zo naar het Ajaxtopic om te kijken of men hier weet waarom Zimling er ineens inkwam voor Serero.What Would Goku Do![]()
Zo'n man Ajax laten becommentariërenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Van Hanegem vindt Ajax helemaal niets, verrassend. Valt mee dat ie niet over Classie begint.![]()
![]()
Ervaringquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:49 schreef viagraap het volgende:
Dus ik zo naar het Ajaxtopic om te kijken of men hier weet waarom Zimling er ineens inkwam voor Serero.![]()
![]()
Jij blijft volhouden, tewijl de meeste fans hier op Fok ook al aangeven dat hij in de fout gaat. Zo ie zo al het dekken op zoveel meter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef MrStock het volgende:
We moeten eigenlijk FOK! eens laten verplichten mensen een debat-certificaat te laten verdienen waarbij argumenten daadwerkelijk weerlegd worden ipv andere (totaal niet relevante) zaken erbij te gaan halen
[..]
Dan verschillen wij van mening. Ik kijk hier als een verdediger naar en het gaat nogal snel. Bal passeert al zowat op moment van gewichtsverplaatsing, reflex is meestal niet snel genoeg om je andere been nog uit te steken.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Ooku het volgende:
Van der Hoorn verdient een basisplek. Die man is zoveel beter dan Veltman![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Ooku het volgende:
Van der Hoorn verdient een basisplek. Die man is zoveel beter dan VeltmanAl deed ie het inderdaad niet verkeerd. Denwswil viel ook ook wel mee. Vond Viergever het behoorlijk doen
Schöne daarentegen
gvd daar heb je echt niks aan zulke wedstrijden...
Klaassen en Andersen![]()
Serero![]()
![]()
Jammer dat ze niet samen kunnen spelen, beide linkspoten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Ooku het volgende:
Van der Hoorn verdient een basisplek. Die man is zoveel beter dan VeltmanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij speelde goed maar niet overdrijven hequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Ooku het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet samen kunnen spelen, beide linkspoten.![]()
![]()
Heeft inderdaad goed gespeeld, ben ik erg blij omquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Ooku het volgende:
![]()
Genoeg mensen die vinden dat hij in de basis hoort... Ik denk dat het 50-50 is hoor...quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:51 schreef coronatus het volgende:
[..]
Jij blijft volhouden, tewijl de meeste fans hier op Fok ook al aangeven dat hij in de fout gaat. Zo ie zo al het dekken op zoveel meter.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Waarom PSG eigenlijk 50 miljoen voor die Luiz betaald? Dat is gewoon een mindere versie van Van der Hoorn.![]()
Jezusquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet samen kunnen spelen, beide linkspoten.![]()
![]()
Hmm, zit ook sarcasme bij. Maar serieus, als hij in de basis gaat beginnen dan vrees ik dat we nog punten gaan mislopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef MrStock het volgende:
[..]
Genoeg mensen die vinden dat hij in de basis hoort... Ik denk dat het 50-50 is hoor...![]()
Dus met drie punten of met acht punten derde worden maakt jou niets uit. Okquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met prestige win je geen prijzen
en ik krijg niet veel van die euro's![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom PSG eigenlijk 50 miljoen voor die Luiz betaald? Dat is gewoon een mindere versie van Van der Hoorn.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Rechtspoten dan, kunnen in ieder geval niet samen spelen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op dit moment zeker wel ja. Veltman is een broekie vergeleken bij Mike.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Ooku het volgende:
Dat sowieso, maar met de andere centrale verdedigers ga je ook punten mislopen. Ik vind niemand echt stabiel op die posities momenteel. Ik zou dus graag vd Hoorn vaker zien spelen zodat hij weer ervaring op doet. Ik zie momenteel wel potentieel in hem, samen met Veltman.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef coronatus het volgende:
[..]
Hmm, zit ook sarcasme bij. Maar serieus, als hij in de basis gaat beginnen dan vrees ik dat we nog punten gaan mislopen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Los er van of ik vind dat ze samen moeten spelen, dat kan makkelijk man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Rechtspoten dan, kunnen in ieder geval niet samen spelen.![]()
Ik heb gegrapt over een boilesen icon, maar dit gunde ik hem ook nietHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar met de andere centrale verdedigers ga je ook punten mislopen. Ik vind niemand echt stabiel op die posities momenteel. Ik zou dus graag vd Hoorn vaker zien spelen zodat hij weer ervaring op doet. Ik zie momenteel wel potentieel in hem, samen met Veltman.![]()
Nee, waarom zou dat wat uitmaken? Je bent nog steeds derde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus met drie punten of met acht punten derde worden maakt jou niets uit. Ok![]()
![]()
Ja, misschien wel idd. Al vind ik Veltman opbouwend wel een stuk sterker dan Mike hoor. En tja, die goal van Zlatan was ook wel erg zwak van Mike. Maar goed, ik hoop ook dat hij wat meer kansen krijgt. Al vond ik hem ook in dit interview niet echt zelfverzekerd overkomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar met de andere centrale verdedigers ga je ook punten mislopen. Ik vind niemand echt stabiel op die posities momenteel. Ik zou dus graag vd Hoorn vaker zien spelen zodat hij weer ervaring op doet. Ik zie momenteel wel potentieel in hem, samen met Veltman.![]()
Ajax pakt toch veel meer geld als ze punten pakken. Dat is gewoon ontzettend belangrijk in het voetbal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dat wat uitmaken? Je bent nog steeds derde.![]()
Veltman is voetballend ook gewoon beter. Maar in principe hoef je maar 1 voetballende CV te hebben. Gewoonweg opruimen kan ook een nuttige taak zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, misschien wel idd. Al vind ik Veltman opbouwend wel een stuk sterker dan Mike hoor. En tja, die goal van Zlatan was ook wel erg zwak van Mike. Maar goed, ik hoop ook dat hij wat meer kansen krijgt. Al vond ik hem ook in dit interview niet echt zelfverzekerd overkomen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Daar heb je ook een punt. En ervaring is er inderdaad nodig, Veltman en Moisander doen het ook niet geweldig, maar het voordeel is dat zij ervaring hebben en je dan misschien de kampioenschap in gevaar kan brengen. Want 2 punten wil je graag verminderen en niet meer laten worden. Moisander zit er zo ie zo in tot aan de winterstop, Veltman misschien in de 75 min wisselen ofzo, kan toch niet alle wedstrijden spelen dus heb je ook zoals jij zegt andere spelers nodig die enig ervaring hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef MrStock het volgende:
[..]
Zielig voor hemquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme. Wat baal ik van Boilessendie man is echt van porselein
![]()
![]()
Ik denk dat elke speler in deze situatie geblesseerd zou zijn geraakt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme. Wat baal ik van Boilessendie man is echt van porselein
![]()
Dat is leuk voor Ajax en de aandeelhouders. Verder heeft Ajax niet zoveel aan een miljoentje meer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax pakt toch veel meer geld als ze punten pakken. Dat is gewoon ontzettend belangrijk in het voetbal.![]()
Redelijke wedstrijd, maar met spelers als Van der Hoorn en Zimling win je nooit een wedstrijd op niveau.![]()
Wie hebben we nog meer buiten Viergeven voor de LB positie ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riedewaldquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Wie hebben we nog meer buiten Viergeven voor de LB positie ?![]()
Riedewald kan er spelen, dan kan Zimling weer in de basisquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Pedroso het volgende:
![]()
Heb je het volgende probleem al, wie ga je daar nu neerzetten..quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Duarte heeft er ook nog gespeeld vorig seizoen, maar dat was niks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Cillessen;
Van Rhijn, Van der Hoorn/Veltman, Moisander/Denswil, Riedewald;
Klaassen, Serero, Andersen;
El Ghazi, Milik, Schöne/Kishna![]()
Maar wie dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Riedewald is geen LB, die moet in de as.![]()
![]()
sigthorssonquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Viergever zal eerste keus zijn. En dan misschien Moisander of Denswil inzetten als Viergever echt niet meer kan.quote:![]()
Riedewald op de LB lijkt me geen plan, daar liggen zijn kwaliteiten ook niet.
Een huur in de winterstop (half jaartje) van een LB van een topclub die buiten de boot valt zou een optie kunnen zijn. Dus geen categorie Zimling.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je kent mij niet idiootquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Zeik niet man, jij zal wel blij zijn dat je jaarlijkse uitje naar de arena nog ergens om gaat
Vd Hoorn speelde prima. Die goal is pure klasse en hij loopt weg uit de rug van Denswil.![]()
![]()
Tja, daar gaan we wel een probleem hebben. Viergever is op die positie verdedigend wellicht iets sterker dan Boilesen, maar hij is traag en aanvallend een stuk minder goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Wie hebben we nog meer buiten Viergeven voor de LB positie ?
Hadden we Dijks meer tot onze beschikking![]()
![]()
In ieder geval niet wie jij denkt, waar heb je last van johquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:38 schreef S15 het volgende:
[..]
Zozo, vertel mij dan maar eens wie je bent![]()
![]()
Laat gaan johquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In ieder geval niet wie jij denkt, waar heb je last van joh![]()
Ben het vaak met je eens. Maar eerlijk is eerlijk, Vd Hoorn had ook wel iets korter mogen dekken daar. MAar goed, het kan niet allemaal perfect gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Zeik niet man, jij zal wel blij zijn dat je jaarlijkse uitje naar de arena nog ergens om gaat
Nee met veldkutje win je de oorlog wel.quote:Alleen bij Feyenoord lopen er al 2 beterenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, beste verdediger in de Nederlandse competitie idd.
Maar goed, 3e plek in de poule is binnen bereik. Of je nou wint of niet vandaag.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Koppers?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Neequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee met veldkutje win je de oorlog wel.
[..]
Alleen bij Feyenoord lopen er al 2 beteren![]()
Snap nooit waarom die naar Twente is gegaanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
concurrentie en net niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap nooit waarom die naar Twente is gegaan![]()
Die vond ik beter dan de genoemde Dijks.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2018quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe lang heeft Klaassen nog contract?![]()
2018quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe lang heeft Klaassen nog contract?![]()
Ah, had niet gezien dat Dijks genoemd werd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik beter dan de genoemde Dijks.
Anders had ik daar nog harder om gelachen.
Edit: TomPSV zei dat ja. Dat verklaart al een hoop.![]()
Ah, ik had niet naar de poster gekeken. Dom van mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, had niet gezien dat Dijks genoemd werd.
Anders had ik daar nog harder om gelachen.
Edit: TomPSV zei dat ja. Dat verklaart al een hoop.
Viergever en mogelijk Riedewald en Moisander lijken mij de beste opties.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, inderdaad. Vond Viergever ook niet slecht spelen vandaag en Boilesen zelf vind ik vaak al twijfelachtig, dus veel slechter zal het er niet op worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ik had niet naar de poster gekeken. Dom van mij.
Viergever en mogelijk Riedewald en Moisander lijken mij de beste opties.![]()
Kongolo kan wel wat worden. Van Beek overschatten jullie heel erg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee met veldkutje win je de oorlog wel.
[..]
Alleen bij Feyenoord lopen er al 2 beterenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Serero en Andersen waren weer geniaal bezig vandaag, die kunnen duidelijk wel dit niveau aan. Net als Klaassen trouwens.
Die matige Eredivisiespelertjes Viergever, Zimling en Schöne moeten zo snel mogelijk weg gewoon.
Van der Hoorn en Denswil waren wel aardig maar maken toch weer beslissende fouten.Oh.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
matige Eredivisiespelertje Schöne![]()
![]()
Doet alles op één tempo, kan niet mee als je echt het verschil wilt maken in het voetbal.quote:
Je moet je niet laten misleiden omdat hij af en toe een vrije trap erin schiet.Oh.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet alles op één tempo, kan niet mee als je echt het verschil wilt maken in het voetbal.
Je moet je niet laten misleiden omdat hij af en toe een vrije trap erin schiet.![]()
![]()
Oke, bedankt man.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet alles op één tempo, kan niet mee als je echt het verschil wilt maken in het voetbal.
Je moet je niet laten misleiden omdat hij af en toe een vrije trap erin schiet.![]()
Mist gewoon specifieke kwaliteiten om vleugelspits te zijn bij Ajax. Als je dat niet ziet snap je er helemaal niks van.quote:Oh.![]()
En Serero is echt met afstand onze beste VM. Heerlijk overal er tussen en dan lekker het spel versnellen.
Lijkt een beetje op Anita.Oh.![]()
Speelde Schöne verstoppertje? Of besef je dat je jezelf weer voor schut zet?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero en Andersen waren weer geniaal bezig vandaag, die kunnen duidelijk wel dit niveau aan. Net als Klaassen trouwens.
Die matige Eredivisiespelertjes Viergever, Zimling en Schöne moeten zo snel mogelijk weg gewoon.
Van der Hoorn en Denswil waren wel aardig maar maken toch weer beslissende fouten.![]()
Ah je trollt, nu snap ik het.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Serero is echt met afstand onze beste VM. Heerlijk overal er tussen en dan lekker het spel versnellen.
Lijkt een beetje op Anita.![]()
Ik zet me helemaal niet voor schut. Maar misschien komen jullie er later achter, zo ging het ook met Siem de Jongquote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde Schöne verstoppertje? Of besef je dat je jezelf weer voor schut zet?
Oh.![]()
Serero gaf werkelijk elke pass verkeerd man. Hoe kan je nou zeggen dat die goed is.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van voetbal.Wat een drama.
Ongelooflijk.![]()
Haha knul toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet me helemaal niet voor schut. Maar misschien komen jullie er later achter, zo ging het ook met Siem de Jong![]()
Elke pass verkeerd? Man man man heb jij wel op zitten letten. Hij zat overal tussen en gaf dan goede passes aan zijn medespelers. Af en toe een verkeerd passje, maar dat hou je als je risico neemt.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serero gaf werkelijk elke pass verkeerd man. Hoe kan je nou zeggen dat die goed is.Wat een drama.
Ongelooflijk.Oh.![]()
Schöne is een prima speler voor Ajax maar ik had vandaag liever Ghazi gezien. Schöne is niet echt in vorm op dit moment namelijk maar kennelijk is dat voor sommige debieltjes meteen genoeg om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. Tegen PSG red hij nog een punt voor je met een van zijn specialiteiten. Als je dat niet ziet ben je echt scheel.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen argumenten. Zoals altijd.![]()
Dus we zijn het eigenlijk eens.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne is een prima speler voor Ajax maar ik had vandaag liever Ghazi gezien. Schöne is niet echt in vorm op dit moment namelijk maar kennelijk is dat voor sommige debieltjes meteen genoeg om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. Tegen PSG red hij nog een punt voor je met een van zijn specialiteiten. Als je dat niet ziet ben je echt scheel.
Wat loop je dan raar te doen?Oh.![]()
Schöne is meestal ook wel prima maar aan wedstrijden als vandaag zie je dat hij een van de eerste is die niet echt meekan. Eerst dus Moisander, Zimling en Viergever doorselecteren. Daarna is Schöne aan de beurt. Heeft het fantastisch gedaan bij Ajax, maar als je door wilt groeien moet je andere spelers opstellen, met meer talent.quote:Oh.![]()
El Ghazi werd gespaard voor APOEL, bij geel in deze wedstrijd was hij daar geschorstquote:Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne is een prima speler voor Ajax maar ik had vandaag liever Ghazi gezien. Schöne is niet echt in vorm op dit moment namelijk maar kennelijk is dat voor sommige debieltjes meteen genoeg om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. Tegen PSG red hij nog een punt voor je met een van zijn specialiteiten. Als je dat niet ziet ben je echt scheel.
Ghazi staat op scherp, waarschijnlijk stond die daarom niet in de basis.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne is een prima speler voor Ajax maar ik had vandaag liever Ghazi gezien. Schöne is niet echt in vorm op dit moment namelijk maar kennelijk is dat voor sommige debieltjes meteen genoeg om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. Tegen PSG red hij nog een punt voor je met een van zijn specialiteiten. Als je dat niet ziet ben je echt scheel.![]()
Onzin, hij heeft voorgaande CL-wedstrijden gewoon prima gespeeld. Nu speelt hij minder, ja het is wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schöne is meestal ook wel prima maar aan wedstrijden als vandaag zie je dat hij een van de eerste is die niet echt meekan.
Om dan te roepen dat hij er niks van kan is een beetje dom.![]()
Hij kan wel iets, zoals vrije trappen erin schieten. Alleen moet je je daardoor niet laten misleiden.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft voorgaande CL-wedstrijden gewoon prima gespeeld. Nu speelt hij minder, ja het is wat.
Om dan te roepen dat hij er niks van kan is een beetje dom.
Hij kan gewoon het hogere tempo in de CL niet aan, wat een Andersen, Serero en Klaassen wel kunnen als je ze ziet voetballen in de CL.Oh.![]()
Schone speelde deze wedstrijd gewoon slecht, kan gebeuren.
Serero speelde vond ik best goed alleen zijn pasen waren te vaak achter de man.![]()
Kishna en El Ghazi gewoon op de flanken.
Is toch helemaal niks mis mee. Hebben snelheid, diepte, een actie.Oh.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna en El Ghazi gewoon op de flanken.
Is toch helemaal niks mis mee. Hebben snelheid, diepte, een actie.schone altijd op één van de flanken.
Gewoon schone en kisna en dan in de rust El Ghazi wisselen voor schone/kisna.
Of beginnen met el ghazi en dan wisselen voor kishna, maakt mij niet uit.![]()
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serero gaf werkelijk elke pass verkeerd man. Hoe kan je nou zeggen dat die goed is.Wat een drama.
Ongelooflijk.![]()
Ga maar na, hij passte steeds achter de man, wat het tempo verstoorde.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken?![]()
Hij bleef juist goed druk vooruit zetten zodat het tempo erin bleef.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga maar na, hij passte steeds achter de man, wat het tempo verstoorde.Oh.![]()
Nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:41 schreef Krediax het volgende:
[..]schone altijd op één van de flanken.
Gewoon schone en kisna en dan in de rust El Ghazi wisselen voor schone/kisna.
Of beginnen met el ghazi en dan wisselen voor kishna, maakt mij niet uit.
Twee vleugelspelers die de verdediging helemaal dol kunnen draaien is toch het beste wat je kan hebben. Dan krijg je ruimte om de verdediging echt kapot te spelen. Anders blijft het tikkie terugOh.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga maar na, hij passte steeds achter de man, wat het tempo verstoorde.Beide. Soms paaste hij achter de man en vervloekte ik hem. Maar die 1-2`tjes die hij maakte constantquote:Op woensdag 26 november 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bleef juist goed druk vooruit zetten zodat het tempo erin bleef.![]()
![]()
Zoals kisna vandaag speelde kan je beter schone hebben staan.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Twee vleugelspelers die de verdediging helemaal dol kunnen draaien is toch het beste wat je kan hebben. Dan krijg je ruimte om de verdediging echt kapot te spelen. Anders blijft het tikkie terug
Op lange termijn zijn ze beter dan schone maar schone is gewoon te vaak belanrijk voor ajax om niet op te stellen. Komt nog bij dat er niks mis mee is om een beetje ervaring voorin te hebben.![]()
![]()
En die Andersen hè.
Wat een schitterende speler is dat. Zijn lichaamsbewegingen, zijn techniek, zijn pirouettes![]()
![]()
![]()
Alleen zijn passing mag nog wel wat beter en het rendement. Maar dat komt wel goed. Steekpass op Milik was ook net niet goed genoeg.Oh.![]()
Schone stond er toch ook in? Heeft die veel meer goeds gedaan dan Kishna dan? Kishna gaf nog een assist.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:49 schreef Krediax het volgende:
[..]
Zoals kisna vandaag speelde kan je beter schone hebben staan.
Op lange termijn zijn ze beter dan schone maar schone is gewoon te vaak belanrijk voor ajax om niet op te stellen. Komt nog bij dat er niks mis mee is om een beetje ervaring voorin te hebben.
Ervaring is zo overschat als de jeugd gewoon meer talent heeft. Zie je wel weer aan die klapmongool van een Zimling.Oh.![]()
Kisna gaf een assist, neemt niet weg dat hij verder slecht speelde, dribbels als er 4 van PSG voor hem stonden en weer de bal kwijt raken daarom. (eerste echte kans van PSG was geloof ik nadat Kisna kansloos de bal verloor)quote:Op woensdag 26 november 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schone stond er toch ook in? Heeft die veel meer goeds gedaan dan Kishna dan? Kishna gaf nog een assist.
Ervaring is zo overschat als de jeugd gewoon meer talent heeft. Zie je wel weer aan die klapmongool van een Zimling.
Ik vind het een goede speler hoormaar Kisna + El ghazi lijkt me gewoon te wispelturig.
En schone speelde vandaag slecht, alsnog is hij constander in mijn ogen dan kisna en el ghazi.
Andersen ben ik wel fan van trouwens![]()
Soms heb ik alleen het gevoel bij hem dat hij ziet welke paas hij moet geven, dan nog even wacht om te kijken of er iets beters is en dan niks anders meer kan dan de bal terug pasen.![]()
Buitenspelers zijn nu eenmaal grillig in hun prestaties. Maar ze kunnen ook zomaar ineens beslissend zijn dus. Schone heeft het aardig gedaan, maar als Ajax echt verder wilt groeien moet je spelers neerzetten op de plekken waar ze horen. Schone is geen vleugelspeler, dus moet je dat ook doorselecteren. Twee vleugelspelers en je zal veel meer creëren.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:55 schreef Krediax het volgende:
[..]
Kisna gaf een assist, neemt niet weg dat hij verder slecht speelde, dribbels als er 4 van PSG voor hem stonden en weer de bal kwijt raken daarom. (eerste echte kans van PSG was geloof ik nadat Kisna kansloos de bal verloor)
Ik vind het een goede speler hoormaar Kisna + El ghazi lijkt me gewoon te wispelturig.
En schone speelde vandaag slecht, alsnog is hij constander in mijn ogen dan kisna en el ghazi.Andersen moet ook niet te veel tijd hebben eigenlijk, dan gaat hij twijfelen. Daarom is hij zo goed in de kleine ruimte, dan maakt hij wel de goede keuze.quote:Andersen ben ik wel fan van trouwens![]()
Soms heb ik alleen het gevoel bij hem dat hij ziet welke paas hij moet geven, dan nog even wacht om te kijken of er iets beters is en dan niks anders meer kan dan de bal terug pasen.
Overigens speelt Andersen totaal niet veel de bal achteruit, maar is het veelal naar voren gericht.Oh.![]()
Is vaak zo inderdaad, daarom vind ik het juist prettig om schone te hebben. scoort altijd een 6 en soms een 8.En dan een el ghazi/kisna (welke er meer in vorm is) ernaast en ik ben blij!quote:Op woensdag 26 november 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenspelers zijn nu eenmaal grillig in hun prestaties. Maar ze kunnen ook zomaar ineens beslissend zijn dus. Schone heeft het aardig gedaan, maar als Ajax echt verder wilt groeien moet je spelers neerzetten op de plekken waar ze horen. Schone is geen vleugelspeler, dus moet je dat ook doorselecteren. Twee vleugelspelers en je zal veel meer creëren.Ik zie hem toch regelmatig achter uit pasen hoor.quote:Andersen moet ook niet te veel tijd hebben eigenlijk, dan gaat hij twijfelen. Daarom is hij zo goed in de kleine ruimte, dan maakt hij wel de goede keuze.
Overigens speelt Andersen totaal niet veel de bal achteruit, maar is het veelal naar voren gericht.
Toch denk ik dat als hij gewoon gelijk de paas hij zoveel beter word!
Op termijn:
Kisna - Milik - el ghazi
Andersen- Klaassen
Bazen opstelling![]()
![]()
Ik denk sowieso dat Schone na dit seizoen vertrekt. En dan hebben we die aanval wel met Fischer, Muric en Cerny er nog achter. Zivkovic ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Is vaak zo inderdaad, daarom vind ik het juist prettig om schone te hebben. scoort altijd een 6 en soms een 8.En dan een el ghazi/kisna (welke er meer in vorm is) ernaast en ik ben blij!
[..]
Ik zie hem toch regelmatig achter uit pasen hoor.
Toch denk ik dat als hij gewoon gelijk de paas hij zoveel beter word!
Op termijn:
Kisna - Milik - el ghazi
Andersen- Klaassen
Bazen opstelling
Wat een talent dan
Oh.![]()
Dat denk ik ook,quote:Op woensdag 26 november 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Schone na dit seizoen vertrekt. En dan hebben we die aanval wel met Fischer, Muric en Cerny er nog achter. Zivkovic ook nog natuurlijk.
Wat een talent dan
Bazoer, Nouri en van de beek. dan ook nog erbij![]()
![]()
Over 4 jaar scoort Justin Kluivert de winnende in de CL finale.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hopelijk ontwikkeld El Idrissi, de nieuwe Suarezquote:Op woensdag 26 november 2014 01:15 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dat denk ik ook,
Bazoer, Nouri en van de beek. dan ook nog erbij, zich goed
Oh.![]()
We zijn het totaal niet eens. Jij leeft in een fantasiewereld maar het is geen football manager.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus we zijn het eigenlijk eens.
Wat loop je dan raar te doen?![]()
Bitchfightquote:Op woensdag 26 november 2014 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We zijn het totaal niet eens. Jij leeft in een fantasiewereld maar het is geen football manager.![]()
Football manager![]()
![]()
Waarom werd v/d Hoorn hier weer zo gebashed?
Veel slechter dan Moisander/Veltman was hij namelijk niet vandaag.![]()
Wel een geweldige strategie van De Boer geweest achteraf, Siggy zo belachelijk lang laten staan dat Milik nu onbeperkt krediet heeft
[ Bericht 0% gewijzigd door wieisboos op 26-11-2014 01:52:31 ]![]()
Serero beste man van Ajax vanuit het stadium gezien.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik vond hem ook wel oké, alleen jammer dat hij zijn been niet uitsteekt bij die goal van Zlatan.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:31 schreef Class het volgende:
Dat is hip. Had je eens moeten lezen toen bekend werd dat Denswil - Van der Hoorn het centrum was.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:31 schreef Class het volgende:
Geen idee. Veltman op het bankiequote:Op woensdag 26 november 2014 01:31 schreef Class het volgende:
Veel slechter dan Moisander/Veltman was hij namelijk niet vandaag.Yes please
![]()
Ben benieuwd hoe Viergever het gaat doen op de linksbackpositie. Boilesen was al het hele seizoen bagger.![]()
Jij bent gewoon een ontzettende kankermongool.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn het totaal niet eens. Jij leeft in een fantasiewereld maar het is geen football manager.Oh.![]()
Nou zegquote:Op woensdag 26 november 2014 07:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een ontzettende kankermongool.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over 4 jaar is hij net zo oud als patrick toen?quote:Op woensdag 26 november 2014 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Over 4 jaar scoort Justin Kluivert de winnende in de CL finale.![]()
Ajax heeft zichzelf verslagen. Eerste en derde goal waren cadeautjes. Je had ze net zo goed in eigen goal kunnen schieten. Wat is het toch met die blunders de laatste tijd?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:10 schreef Tarado het volgende:
Uitslag had ik vooraf wel verwacht maar is achteraf toch zondeNoodles![]()
Waren alle 3 cadeautjes maar goed je moet zelf wel kansen creëren om te winnen en dat was gewoon te weinig.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ajax heeft zichzelf verslagen. Eerste en derde goal waren cadeautjes. Je had ze net zo goed in eigen goal kunnen schieten. Wat is het toch met die blunders de laatste tijd?![]()
Het was eigenlijk een wedstrijd zoals we al talloze keren eerder hebben gezien: tegenstander laat ajax komen, ajax tikt een beetje rond, soms 1 keer raken maar uiteindelijk altijd een paas terug waardoor het een leuk uit ziet maar het niks waard is. Vervolgens maakt ajax een verdedigende fout door te lang te proberen op te bouwen terwijl de tegenstander stiekem veel meer druk zet dan eerder en de aanval van Ajax dit niet door heeft ( en dus niet terug gaat om de verdedigers te helpen). Of een tegengoal doordat iemand een bal binnen houdt die je gewoon weg moet rammen.
Ten slotte scoort ajax meestal wel een keertje doordat de tegenstander achteruit gaat hangen.
Dingen die echt beter moeten:
1. Niet oneindig lang proberen om op te bouwen, of de aanval veel meer laten zakken wanneer dr tegenstander druk zet.
2. De bal uitrammen wanneer er net een tegenstoot is geweest. Maak het spel dood zodat je je posities weer kan opzoeken.
3. Oefenen op ingestudeerde vrije trappen en corners à la wat de VS op het wk deed.
Het is gewoon naïef om te denken dat ajax met "goed voetbal" tegen counterploegen kan winnen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Toch begint het weer te komen. Veldspel was heel aardig, we zijn weer op de goede weg. Middenveld met Serero, Andersen en Klaassen staat primaquote:Op woensdag 26 november 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren alle 3 cadeautjes maar goed je moet zelf wel kansen creëren om te winnen en dat was gewoon te weinig.![]()
![]()
Dat was wel zo maar als er meer valt te halen moet je dat wel doen, dat viel me qua mentaliteit wel tegen op wat uitzonderingen na.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Toch begint het weer te komen. Veldspel was heel aardig, we zijn weer op de goede weg. Middenveld met Serero, Andersen en Klaassen staat prima![]()
Je ziet toch elke keer dat het begint bij de verdediging en die is niet om aan te zienquote:Op woensdag 26 november 2014 08:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Toch begint het weer te komen. Veldspel was heel aardig, we zijn weer op de goede weg. Middenveld met Serero, Andersen en Klaassen staat prima![]()
Die vond ik alleen schuldig bij de 2e goal, ook Cillissen trouwens als een Jeroen Zoet naar de bal.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet toch elke keer dat het begint bij de verdediging en die is niet om aan te zien![]()
Dat was gewoon slecht. Lag een zee van ruimte achter en speelt hem gewoon te zwak, net als bij die bal op Boilesen. Dit was echt geen slechte wedstrijd of zo, maar hij heeft toch (ook na rust) een paar ballen verprutst die direct tot een grote kans hadden kunnen leiden. Voor een speler op zijn positie heeft hij geeoon nog veel te veel balverlies.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
En die Andersen hè.
Wat een schitterende speler is dat. Zijn lichaamsbewegingen, zijn techniek, zijn pirouettes![]()
![]()
![]()
Alleen zijn passing mag nog wel wat beter en het rendement. Maar dat komt wel goed. Steekpass op Milik was ook net niet goed genoeg.![]()
Er zit duidelijk veel potentie in dit elftal. Het veldspel was heel aardig. Nu nog beter voetballen in de competitie graag.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Niemand was echt goed, dat is jammer want dan win je gewoon zo'n wedstrijd, PSG had er weinig zin in.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was gewoon slecht. Lag een zee van ruimte achter en speelt hem gewoon te zwak, net als bij die bal op Boilesen. Dit was echt geen slechte wedstrijd of zo, maar hij heeft toch (ook na rust) een paar ballen verprutst die direct tot een grote kans hadden kunnen leiden. Voor een speler op zijn positie heeft hij geeoon nog veel te veel balverlies.![]()
De eerste en tweede goal waren gewoon klasse afgemaakt ook. Zo krijg je ze in de Eredivisie niet tegen. Sterker nog, als Zlatan nog tien keer die bal zo moet schieten gaat er misschien één in.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren alle 3 cadeautjes maar goed je moet zelf wel kansen creëren om te winnen en dat was gewoon te weinig.
Qua kansen creëren geheel mee eens.![]()
Die eerste was een 100% kans, wel goed afgemaakt maar mag het ook, die 2e had nooit mogen vallen, zowel v/d Hoorn als Cillissen slap en Denswil eigenlijk ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:11 schreef Saysem het volgende:
[..]
De eerste en tweede goal waren gewoon klasse afgemaakt ook. Zo krijg je ze in de Eredivisie niet tegen. Sterker nog, als Zlatan nog tien keer die bal zo moet schieten gaat er misschien één in.
Qua kansen creëren geheel mee eens.![]()
Bij de eerste goal raken 5 spelers achter elkaar de bal één keer. Ajax verliest de bal rond de middellijn met nog 8 man achter de bal en vijf balcontacten later ligt ie erin. Schitterende bal van Zlatan ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste was een 100% kans, wel goed afgemaakt maar mag het ook, die 2e had nooit mogen vallen, zowel v/d Hoorn als Cillissen slap en Denswil eigenlijk ook.![]()
Op een gegeven moment ben je in een fase waar je het helemaal zat bent met Ajax in de CL.graag op anoniem![]()
Waarom die Ziemling-wissel nou Frank?.
Ik zeg niet dat Ajax had gewonnen ofzo, maar je had nog kans op een punt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Inderdaad jammer dat het met hem niet zo uitpakt als met Poulsen. Achteraf gezien was dat natuurlijk ook te verwachten. Poulsen had internationale ervaring op het hoogste niveau, Zimling komt daar niet eens bij in de buurt.![]()
Serero heeft meer Europese ervaring dan Zimlingquote:Op woensdag 26 november 2014 10:06 schreef Fargo het volgende:
Inderdaad jammer dat het met hem niet zo uitpakt als met Poulsen. Achteraf gezien was dat natuurlijk ook te verwachten. Poulsen had internationale ervaring op het hoogste niveau, Zimling komt daar niet eens bij in de buurt.![]()
![]()
Serero doet het dan ook gewoon prima, zelfs op CVM. Niet verwacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero heeft meer Europese ervaring dan ZimlingSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iedere speler die gisteren in de basis stond (op Kishna en Milik na) heeft meer Europese ervaring dan Zimling.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero heeft meer Europese ervaring dan Zimling![]()
Nee precies, maar waarom zou je dan ook een ''ervaren'' speler halen voor die positie terwijl die helemaal niet ervaren is. Denk trouwens sowieso niet dat iemand in de selectie Zimling (voor zover ze dat al deden) nog serieus neemt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero doet het dan ook gewoon prima, zelfs op CVM. Niet verwacht.![]()
Vooral met een TD die nog handelt alsof hij bij Go Ahead zit... Manmanman, wat schiet je nou op met zo'n Zimling. Gehaald voor z'n ervaring.... En dan afgaan alsof hij voor de eerste keer aan het foeballe is...quote:Op woensdag 26 november 2014 09:56 schreef KingRoland het volgende:
Op een gegeven moment ben je in een fase waar je het helemaal zat bent met Ajax in de CL.![]()
lees dat die vooral op voorspraak van De Boer gekomen is.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral met een TD die nog handelt alsof hij bij Go Ahead zit... Manmanman, wat schiet je nou op met zo'n Zimling. Gehaald voor z'n ervaring.... En dan afgaan alsof hij voor de eerste keer aan het foeballe is...![]()
Gewoon een belachelijke aankoop (huur).quote:Op woensdag 26 november 2014 10:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee precies, maar waarom zou je dan ook een ''ervaren'' speler halen voor die positie terwijl die helemaal niet ervaren is. Denk trouwens sowieso dat iemand in de selectie Zimling (voor zover ze dat al deden) nog serieus neemt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: