Groot gedeelte is tuigquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:50 schreef superniger het volgende:
Wel typisch dat alleen maar donkere mensen aan het rellen zijn.
can u link plz?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:53 schreef kipknots het volgende:
Die persconferentie nu![]()
Er blijft echt niets over van de aanklager. Zo sterk.
Zo, dat weet jij?quote:
Wat een aanname. Dat volk dat nu loopt te plunderen is gewoon tuig, dat heeft niets met protesteren tegen ongelijkheid te maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Zo, dat weet jij?
En dus rechtvaardig jij het afschieten???
Nog twee liquidaties van zwarte jongens:
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_c2
http://www.msn.com/nl-nl/(...)W0I?ocid=mailsignout
Ook als ie blank was geweest?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef SuicideErrorist het volgende:
Daarnaast was Brown een dom crimineeltje die zijn verdiende loon kreeg.
Als hij blank was geweest, dan was dit helemaal geen nieuws geweest. Er wordt juist veel heisa gemaakt omdat het een zwarte jongen is.quote:
Ja, dan zou het mij ook aan mijn reet kunnen roesten. Sowieso zijn blanken veel minder met ras bezig dan velen denken.quote:
Geef eens een linkje van een doodgeschoten blanke jongen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een enorm tuig daar. Auto's in de fik steken, winkels plunderen, met stenen naar politie en journalisten gooien allemaal onder het mom van 'wij worden gediscrimineerd'. En als er nu mensen worden gearresteerd en neergeschoten dan zal dat wel weer discriminatie zijn.
[..]
Als hij blank was geweest, dan was dit helemaal geen nieuws geweest.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef JCats het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van een doodgeschoten blanke jongen.
93% van alle zwarten worden door andere zwarten vermoord. Maar blijkbaar is dat nooit aanleiding om te rellen. Het tribale wij vs zij-gevoel wordt dan niet goed genoeg geprikkeld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:16 schreef JCats het volgende:
En ook niet recent, zoals die drie doodgeschoten zwarte jongens.
Veel witten worden door witten vermoord.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
93% van alle zwarten worden door andere zwarten vermoord. Maar blijkbaar is dat nooit aanleiding om te rellen. Het tribale wij vs zij-gevoel wordt dan niet goed genoeg geprikkeld.
Zijn er wel meer. Een stuk meer da de drie jij nu noemt. Waarom noem jij deze drie als argument?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:16 schreef JCats het volgende:
En ook niet recent, zoals die drie doodgeschoten zwarte jongens.
Omdat ik die met links genoemd heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn er wel meer. Een stuk meer da de drie jij nu noemt. Waarom noem jij deze drie als argument?
Overheid = alle blanken mensen in Amerika? Straf je de overheid door de winkel van een blanke in de fik te zetten of hem te beroven en in elkaar te slaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Veel witten worden door witten vermoord.
Nog niet begrepen dat het hier om moord door overheid/politie gaat?
Machteloosheid, woede?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overheid = alle blanken mensen in Amerika? Straf je de overheid door de winkel van een blanke in de fik te zetten of hem te beroven en in elkaar te slaan?
Moord lijkt het niet echt he? Of stond de agent te wachten op een negertje die voorbij kwam om hem neer te schieten?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Veel witten worden door witten vermoord.
Blinde haat jegens andere rassen? Zwakkeren terugpakken omdat je niet het hoofdbureau van de FBI durft binnen te stormen?quote:
Of dus nu doet een dode er niet toequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:21 schreef JCats het volgende:
[..]
Omdat ik die met links genoemd heb.
?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of dus nu doet een dode er niet toe
Tuurlijk hebben zwarten het minder makkelijk dan middenklasse blanken, maar om te zeggen dat ze machteloos zijn en dat de overheid racistisch is, is absoluut 100% calimerogedrag en onzinnig. Het is een mentaliteitsprobleem dat ze zelf moeten oplossen en niet de overheid met meer uitkeringen bijvoorbeeld.quote:
Vertel dat maar aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:27 schreef topdeck het volgende:
[..]
is absoluut 100% calimerogedrag en onzinnig.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:27 schreef topdeck het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben zwarten het minder makkelijk dan middenklasse blanken, maar om te zeggen dat ze machteloos zijn en dat de overheid racistisch is, is absoluut 100% calimerogedrag en onzinnig. Het is een mentaliteitsprobleem dat ze zelf moeten oplossen en niet de overheid met meer uitkeringen bijvoorbeeld.
ja, vraag het vooral aan mensen die emotioneel bevooroordeeld zijn. Daar zal een goed en objectief oordeel uitkomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:29 schreef JCats het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de nabestaanden.
Een goed en objectief oordeel is dat racisme geen grote rol speelt bij de US police?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, vraag het vooral aan mensen die emotioneel bevooroordeeld zijn. Daar zal een goed en objectief oordeel uitkomen.
"Witte" mensenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Veel witten blanken worden door witten blanken vermoord.
Er is een groep die vredig protesteert.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Zo, dat weet jij?
Klopt, ze zijn meer met afkomst bezig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:11 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ja, dan zou het mij ook aan mijn reet kunnen roesten. Sowieso zijn blanken veel minder met ras bezig dan velen denken.
En dat tuig misbruikt de kleur van hun ras om het rellen 'goed te praten'. Puur racisme.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:27 schreef myShizzle het volgende:
@JCats het gaat niet om het ras, het is tuig wat wil rellen. Open je ogen
dat zeg ik niet. Ik denk alleen wel dat de bevooroordeling (deels veroorzaakt door statistieken en ervaring in het dagelijks leven van politie agenten) niet direct rascisme hoeft te zijn. Ja, er is excessief geweld, maar in Amerika zijn er net zo goed heel veel politieagenten die hun leven voor je in de waagschaal willen leggen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:34 schreef JCats het volgende:
[..]
Een goed en objectief oordeel is dat racisme geen grote rol speelt bij de US police?
Ah, je trekt het weer door tot het Marokkanen-probleem in Nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn meer met afkomst bezig.
Te gast?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ah, je trekt het weer door tot het Marokkanen-probleem in Nederland
Maar goed, in dat geval hebben we te maken met mensen die hier te gast zijn en waarvan wij wensen dat ze, ondanks hun vrij marginale aanwezigheid hier, niet oververtegenwoordigd zijn in de misdaadsstatistieken.
Kreeg je niet precies het antwoord wat je wilde horen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te gast?Misschien dat je samen met Najib Amhali kan optreden.
Ik ben uiterst blij met dit antwoord. Een bevestiging van wat ik poste. Dank daarvoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:45 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Kreeg je niet precies het antwoord wat je wilde horen?
Nog steeds geen serieuze reactie gehad....quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef JCats het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van een doodgeschoten blanke jongen.
Jij bent ook te makkelijk soms hèquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben uiterst blij met dit antwoord. Een bevestiging van wat ik poste. Dank daarvoor.
Uiterst makkelijk. Mijn missie is weer volbracht. Nog meer happen kerel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:47 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Jij bent ook te makkelijk soms hè
Misschien stel je niet de goede vraagquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:46 schreef JCats het volgende:
[..]
Nog steeds geen serieuze reactie gehad....
Wat is je stelling: dat er nog nooit een blanke jongen is doodgeschoten door politie of iemand anders?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:46 schreef JCats het volgende:
[..]
Nog steeds geen serieuze reactie gehad....
Als er met grote regelmaat blanke jongens worden doodgeschoten door zwarte agenten dan kunnen er alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is je stelling: dat er nog nooit een blanke jongen is doodgeschoten door politie of iemand anders?
Wat is met grote regelmaat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er met grote regelmaat blanke jongens worden doodgeschoten door zwarte agenten dan kunnen er alarmbellen gaan rinkelen.
Geef eens één linkje van een door de politie doodgeschoten blanke jongen.quote:
http://www.washingtontime(...)te-utah-man-fatally/quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:52 schreef JCats het volgende:
[..]
Geef eens één linkje van een door de politie doodgeschoten blanke jongen.
Ja, het is een land ook met veel inwoners en door de wapenwetgeving een wat gespannen, elkaar wantrouwende, samenleving.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar zullen ze in Amerika snel aan zitten denk je niet?
thanksquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.washingtontime(...)te-utah-man-fatally/
je begrijpt wel dat ze op een van de belangrijkste verkeersaders van St Louis staan? Dat je dat niet wil als stadsbestuur en politie? Ze hebben pepperspray gebruikt om mensen te dwingen tot afstand, en bewegen mensen met een linie om van de snelweg af te gaan. In Nederland gaat het niets anders.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef robin007bond het volgende:
Dat politiegeweld is echt belachelijk.
Als je al die agenten zo in lijn ziet staan voelt het net alsof ze daar in een boek van George Orwell zitten.
http://www.ustream.tv/channel/newsrevoquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Heeft iemand nog een goede livestream? Ik ben net even naar de supermarkt gerend om popcorn in te slaan.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/newsrevo
Omdat sommigen ongewapend waren wil nog niet zeggen dat een agent niet genoodzaakt is om te schieten. Als ik als agent in een vechtpartij met een doorgedraaide Badr Hari beland dan is de kans groot dat ik me wapen moet gebruiken. Die vent slaat je met een klap het licht definitief uit je ogen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Zo, dat weet jij?
Zwarte agent schiet ongewapende blanke tiener dood in Salt Lake Cityquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:52 schreef JCats het volgende:
[..]
Geef eens één linkje van een door de politie doodgeschoten blanke jongen.
O leuke omleiding hoor, maar ik bedoelde de Afrikanen in Amerika dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef OMG het volgende:
Geen idee waarom Afrikanen geweldadig kunnen zijn, maar Boko Haram lijkt me zomaar een reden. Zou ik ook best pissig om worden.
Daarnaast zit je ook lekker vast in je eigen stereotype gedachten, met je "vrees en terreur op de straten". Ik durf inderdaad nauwelijks de deur uit, of, oh wacht, je typt een hoop onzin.
Hier trouwens een mooi artikel voor je, maar 't is waarschijnlijk te Engels en te lang, maar ik geef je de link lekker toch; http://www.alternet.org/m(...)completely-oblivious
Je bazelt racistische onzin.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef mig72 het volgende:
Waarom moet je bang zijn dat de gemiddelde Afrikaan jou gaat slaan, steken, of schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |