Kockelman is echt zwaar geïrriteerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Ja joh, trek Israël en MH17 er ook even bij
Die denkt ook, had ik maar gewoon een politicus, die lullen in ieder geval niet zo extreem scheef.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kockelman is echt zwaar geïrriteerd.
Ik hoop dat hij hem een stomp op zijn zelfvoldane smoel geeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kockelman is echt zwaar geïrriteerd.
Ik vraag me af welke FOK! user hij is.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hij trollt idd heel Nederland en Nederland laat zich door hem trollen. Hij lacht zich rot.
Herstelbetalingen doemen op aan de horizonquote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Ah, daar komt de aap uit de mouw, de slavernij
Minimaal 10 miljard schadevergoeding voor de nazaten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef LTVDK het volgende:
RACISME!!!!!111quote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:
Vreselijk inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2014 21:17 schreef UltraR het volgende:
Dat stomme lachje van die gast. Arghh, bloed kookt echt.
Dat boeit Quinsy niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Dankzij personen als Quinsy moet Sinterklaas ook extra beveiligd worden.
Wat een loser die Quinsy!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef SuicideErrorist het volgende:
Nou, ik hoop dat het echt zo vermakelijk is als hier gezegd wordt.
http://www.npo.nl/live/npo-2
Grapje zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef remlof het volgende:
Leuk Quinsy in Oog in Oog
Ik mag 'm wel.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Het gaat Quinsy voornamelijk om Quinsy volgens mij.
Hij draaft af en toe een beetje door maar ik vind 'm wel sympathiek.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Die gast heeft echt het minst likeable karakter dat ik ooit heb gezien.
De Amerikaanse ambassade in Den Haag een optie? Is goedkoper.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef TLC het volgende:
Stuur Quincy naar de VS en geef hem een speelgoedpistooltje mee
Waarom anders. Hij is een mislukt ''kunstenaar'', waar nooit iemand van had gehoord totdat hij met deze branie kwam.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Het gaat Quinsy voornamelijk om Quinsy volgens mij.
Een uur of twee ofzo, soms sneller.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef SuicideErrorist het volgende:
Weet iemand hoe laat (of hoeveel later) programma's doorgaans op de site van de NPO verschijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |