Op je tong denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:39 schreef Krisvc het volgende:
Ja, ik en geheimen gaat niet samen.
Heb 4 weken op m'n lip gebeten. Langer hield ik het niet vol.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:23 schreef Krisvc het volgende:
Lip, tong, alles is kapot gebeten.![]()
(Echt he, Neerlandica en nu al niet meer de juiste uitspraken kunnen gebruiken)
Ik ben nu voor het eerst zwanger en ik voelde het zelf al bij een week of 14. Ik heb een heel gevoelige baarmoeder (wat echt niet altijd fijn is, want het doet pijn als de kleine beweegt, vooral onderin). Mijn vrouw kon het voelen vanaf 19 weken. De placenta ligt achter, dat scheelt wel denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:01 schreef twist02 het volgende:
Vraagje voor de meer ervaren zwangeren:
Het verschilt uiteraard per persoon wanneer je voor het eerst beweging van je kleintje voelt, maar is er iets te zeggen hoe lang het duurt voordat het ook vanaf buitenaf (door papa) te voelen is? Is dat bijv. gemiddeld 3-4 weken later ofzo? Of is daar ook geen peil op te trekken? Ja, ik weet heus wel dat het waarschijnlijk dat laatste is...![]()
Want vriendlief loopt nu steeds te zeuren als ik zwijmelend over m'n buik aai omdat Mini me kriebelt
Ja toch. In mn hoofd is het ook allemaal heel duidelijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:34 schreef Krisvc het volgende:
Snoenk, dinges en je weet wel is toch ook duidelijk. Ik vind niet dat ze meer moeten verwachten hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:46 schreef Krisvc het volgende:
En dan vooral heel geīrriteerd raken als je niet meteen begrepen wordt.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef snoenk het volgende:
Welkom ludann! Is dit je eerste kindje?
Herkenbaar. Ik wilde graag voor mijn 30e moeder worden. Nu wordt ik volgende week 30 en ben ik zwanger van een tweeling. Doel dus niet helemaal gehaald, maar wel bijnaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ja, het is onze eersteIk heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30e zwanger wilde zijn, en het toeval wil dat ik volgende maand 30 wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |