Niet extra vroeg, wel eentje extra. Ik had deze week gemogen (nu 7w1) maar heb gezegd dat ik liever met 8 kom. Om uit te sluiten dat het nog net niet duidelijk genoeg is ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maak je gebruik van vroege echo's nu?
Inmiddels wel goed geslapen?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:56 schreef Minarosa het volgende:
Valt het op dat ik nog niet kan slapenZit nog vol adrenaline na sporttraining
zeuventien!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:52 schreef Vlindur het volgende:
Mijn HB was met 12 weken 6.5
Vandaag 17 weken zwanger![]()
je gaat hard ineens!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:52 schreef Vlindur het volgende:
Mijn HB was met 12 weken 6.5
Vandaag 17 weken zwanger![]()
Ik heb gedroomd dat we voor mei een voettocht van Noord- naar Zuid-Afrika hadden geboekt. Mijn UD is in juni maar dat zag ik niet als een probleemquote:Op donderdag 27 november 2014 08:32 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Inmiddels wel goed geslapen?
Sowieso een rustige nacht hier!
Haha, goeie droom weer. Wel een knappe baby?quote:Op donderdag 27 november 2014 09:14 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat we voor mei een voettocht van Noord- naar Zuid-Afrika hadden geboekt. Mijn UD is in juni maar dat zag ik niet als een probleem
Daarna dat ik had gevraagd of iemand mijn bevalling over kon nemen. Opeens was mijn buik weg en kon ik 's middags terugkomen en toen zat er iemand met een baby en toen vroeg ik 'is die van ons?' En dat was zo![]()
Dussss...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |