Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Nikooos het volgende:
Dames (en eventuele heer)... Mijn vriendin wil graag die cowboysbag luiertas. Hebben jullie goede alternatieven die geen 150 euro kosten?
Ik heb 'm ook. Dat ding had ik bij L ook al moeten hebben. Man wat kun je daar een hoop meuk in kwijt.quote:
Holy shit.. Die moet ze natuurlijk ook precies hebben!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!
Is deze anders? http://vanbeeklederwaren.(...)1249-300-cognac.htmlquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!
Even een eigen quote, waarom niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef Risu het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een hypnobirthing cursus, want dat spreekt me erg aan. Maar nou zie ik op de site dat het echt een partnerding is en ik krijg mijn vent echt niet mee. Ik kan me wel als 1 persoon opgeven maar dan zit ik straks in mijn uppie als enige. Beetje een dilemma of ik nou wel of niet moet gaan. 1 persoon is iig korting en dat scheelt voor als het niet vergoed wordt.
Wat moet ik nou doen.
Hm ja.. Lijkt me hetzelfde. Had toen wel alles uitgezocht. Misschien dat ik die over het hoofd heb gezien..?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Is deze anders? http://vanbeeklederwaren.(...)1249-300-cognac.html
Staat ook cognac, maar de kleur lijkt anders.
Thnx!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hm ja.. Lijkt me hetzelfde. Had toen wel alles uitgezocht. Misschien dat ik die over het hoofd heb gezien..?
Er was ook 1 site die pas na plaatsing in het winkelmandje aangaf dat het artikel uitverkocht was.
Maar cowboysbag heeft maar 1 cognackleur. Zou het er op wagen.
Goed gedaan! Gewoon doen waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef Risu het volgende:
Ik heb de cursusmevrouw gewoon gebeld, nu ga ik gewoon morgen al![]()
En dan bespreken we verder of ik in die groep blijf, of de rest individueel of op een dag met partner erbij. Wat handig zeg.
Nou alleen de borstvoedingsavond nog regelen in januari en dan is het geregel klaar. De rest is bijzaak.
Gewoon kopen. Ik heb m ook, er kan veel in, da's handigquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Nikooos het volgende:
Dames (en eventuele heer)... Mijn vriendin wil graag die cowboysbag luiertas. Hebben jullie goede alternatieven die geen 150 euro kosten?
Bij een eeneiige tweeling is dat normaal. Had ik ook nooit geweten. Haha, tot nu dan! Ik heb al 5 echo's gehad. En ik ben pas 15,5 week zwanger. Volgende controle 5 december. Leuke dagquote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Mariposas het volgende:
HB, ik hoop dat het mijne goed blijft of überhaupt is. Ik ben vegetariër, maar eerlijk gezegd let ik niet speciaal op ijzerrijke voeding. Wel eten wij sowieso erg gezond en ik heb er geen last van, zo lang je er geen last van hebt, is er geen probleem toch?
Dat zijn veel controles, shop! Is dat normaal bij tweelingen? Nooit geweten en bij het lurken in het verleden ook nooit zo meegekregen.
als ik nog niet over de streep was, dan was ik dat nu helemaal!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Ik heb m ook, er kan veel in, da's handig. En hij heeft veel vakjes, da's handig behalve als je net als ik steeds vergeet ik welk vakje je wat gestopt hebt
. En, usp, je kunt m ook prima als werktas gebruiken (deed ik voordat uk er was), en manlief loopt er niet mee voor lul. Zeg nou zelf, wat heb je liever, een knalroze kitsch kitchen of Lief! tas, of een leren tas in cognackleur.
Enige nadeel, een groot deel van mijn leerlingen loopt met een lookalike rond![]()
Ik heb dus nu een cowboysbag laptoptas voor werk, en de luiertas is nog steeds logeer-luiertas...
Spuitelf, met veel mosterd etc
Mijn gedachte... Snap die kinderlijke tassen ook nooit zo, ik moet toch met die tas lopen, niet het kind? En idd ook praktisch om te gebruiken als je er geen luiers in doet, zeg maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef mousemicky het volgende:
[..]
En, usp, je kunt m ook prima als werktas gebruiken (deed ik voordat uk er was), en manlief loopt er niet mee voor lul. Zeg nou zelf, wat heb je liever, een knalroze kitsch kitchen of Lief! tas, of een leren tas in cognackleur.
Spuitelf, met veel mosterd etc
nee, heb je hooguit zelf last van. Laag hb kan voor t kind geen kwaad, tenzij waarde echt onder 3 of 2,5 zo'n beetje, waarden die je eerder in ontwikkelingslanden tegenkomt.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Mariposas het volgende:
HB, ik hoop dat het mijne goed blijft of überhaupt is. Ik ben vegetariër, maar eerlijk gezegd let ik niet speciaal op ijzerrijke voeding. Wel eten wij sowieso erg gezond en ik heb er geen last van, zo lang je er geen last van hebt, is er geen probleem toch?
Dat zijn veel controles, shop! Is dat normaal bij tweelingen? Nooit geweten en bij het lurken in het verleden ook nooit zo meegekregen.
Zou kunnen, afhankelijk van de termijnen. Je bloedvolume neemt rap toe en daardoor daalt je hb in de zwangerschap, het verdund als het ware (hemodilutie). Na een bevalling neemt dat weer af en dikt je bloed als het ware weer in, waardoor het hb weer stijgt. Ik kan me zo voorstellen dat dat voor een miskraam ook zo geldt als je lijf al aanpassingen is gaan maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mignonne, vraagje over HB. Bij mijn eerste echo (die was goed), hebben ze HB gecheckt en was het op het randje van te laag. Drie weken later was het vruchtje dood en mijn HB juist weer heel hoog. Heeft dat een verband? Dat het HB weer hoger wordt als je lichaam niet met een vruchtje bezig is?
Ok! Ik weet nog dat de vk best verbaasd/ietwat zorgelijk reageerde toen het de tweede keer zo hoog was. Heb me later wel eens afgevraagd of het voor haar een teken was dat er misschien iets mis was. Maar goed, na de echo kon dat me allemaal geen biet meer schelen, dus heb ook nergens naar gevraagd.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zou kunnen, afhankelijk van de termijnen. Je bloedvolume neemt rap toe en daardoor daalt je hb in de zwangerschap, het verdund als het ware (hemodilutie). Na een bevalling neemt dat weer af en dikt je bloed als het ware weer in, waardoor het hb weer stijgt. Ik kan me zo voorstellen dat dat voor een miskraam ook zo geldt als je lijf al aanpassingen is gaan maken.
als er echt een heel groot verschil zit tussen de twee hb's dan is dat wel apart ja, zeker als daar maar korte tijd tussen zit. Ofwel een van de twee metingen is verkeerd, dat kan. Ofwel er is een logische verklaring voor zoals die hormonen. Ofwel er is iets anders aan de hand. Later in de zwangerschap, als het hb plotseling heel hard stijgt dan ga je wel denken in oa de richting van zwangerschapsvergiftiging bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ok! Ik weet nog dat de vk best verbaasd/ietwat zorgelijk reageerde toen het de tweede keer zo hoog was. Heb me later wel eens afgevraagd of het voor haar een teken was dat er misschien iets mis was. Maar goed, na de echo kon dat me allemaal geen biet meer schelen, dus heb ook nergens naar gevraagd.
Het was geloof ik ongeveer van 7,3 naar 8,9 in drie weken. Maar exact weet ik het niet meer. Nouja, maakt ook allemaal geen verschil.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
als er echt een heel groot verschil zit tussen de twee hb's dan is dat wel apart ja, zeker als daar maar korte tijd tussen zit. Ofwel een van de twee metingen is verkeerd, dat kan. Ofwel er is een logische verklaring voor zoals die hormonen. Ofwel er is iets anders aan de hand. Later in de zwangerschap, als het hb plotseling heel hard stijgt dan ga je wel denken in oa de richting van zwangerschapsvergiftiging bijvoorbeeld.
Die ken ik, leuk!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een kitsch kitchen van 35 euro en ik vind m vet leuk. Hij is turquoise met rode kersen en vriendje doet niet moeilijk en loopt er ook gewoon mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |