Ik heb het hele topic gevolgd en TS heeft het dus alleen over zijn uitgaven bij zijn maandelijkse trip naar de supermarkt. Daarnaast koopt hij dus ook bij de boer en op de markt.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
ik vind het knap dat jullie het redden met ¤150 per maand, maar wat jij beschrijft is niet 'lekker en afwisselend'.
Deze begrijp ik niet helemaal. Fruit is best duur dus als je geen tussendoortjes eet vanwege een te krap budget dan vind ik het bijzonder dat je wel fruit eet. Voor ¤0,35 heb ik een zak pretzels waar we toch minimaal 3 dagen mee kunnen doen. Daar koop ik geen fruit van voor 3 dagen voor 3 personen en ook nog extra voor door het toetje.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef Postbus100 het volgende:
weinig tot geen tussendoortjes (behalve fruit van de markt of de Aldi), yoghurt als toetje (met fruit ).
Snap ik, maar pretzels zijn natuurlijk wel een beetje overbodigquote:Op donderdag 27 november 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. Fruit is best duur dus als je geen tussendoortjes eet vanwege een te krap budget dan vind ik het bijzonder dat je wel fruit eet. Voor ¤0,35 heb ik een zak pretzels waar we toch minimaal 3 dagen mee kunnen doen. Daar koop ik geen fruit van voor 3 dagen voor 3 personen en ook nog extra voor door het toetje.
Gezond is het wel, maar het gaat hier even om de kosten.
ts heeft een auto. ik zeg - het zijn keuzes.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
Godver, als je dan een topic als dit leest ga ik me bijna schuldig voelen met mijn uitgavenpatroon (in t algemeen) terwijl er mensen zijn die op deze manier zoals in dit topic beschreven moeten sappelen om rond te komen
Nee, je hebt gelijk, het lijkt inderdaad niet helemaal te kloppen. Ik ben nu wel eens benieuwd naar de echte cijfers, aangezien dit met die extra uitgaven erbij volgens mij toch hard richting de 250-300 per maand gaat... en als je daarvan boodschappen kunt doen, hoef je toch echt geen houdbare melk te drinkenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gevolgd en TS heeft het dus alleen over zijn uitgaven bij zijn maandelijkse trip naar de supermarkt. Daarnaast koopt hij dus ook bij de boer en op de markt.
We kwamen er ook al snel achter dat hij het met dat vlees nooit kan redden een hele maand. Ik denk dus dat TS de basis fout maakt geen overzicht te hebben van wat hij precies uitgeeft.
1 volle kar is ook nooit voldoende voor 2 personen voor 1 maand. Denk alleen al aan brood en melk en wc papier.. dat neemt veel ruimte in in zo'n kar.
Ik heb het niet over TS. Die was alle credit al kwijt toen ie afgunstig iets riep over mensen die hun verdiende centjes uit wilden geven aan dure boodschappen ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:47 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ts heeft een auto. ik zeg - het zijn keuzes.
ow die lees ik niet daar word ik depressief van.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over TS. Die was alle credit al kwijt toen ie afgunstig iets riep over mensen die hun verdiende centjes uit wilden geven aan dure boodschappen ofzo.
Nee ik bedoel de mensen die hier reageren waarbij de situatie dermate is dat ze wel moéten inkopen op de beschreven manieren.
Hoe weet je welke posts je moet overslaan dan als je ze niet op zn minste gedeeltelijk leest, en als je dan ziet welke kant t op gaat ben je eigenlijk al een beetje te laatquote:Op donderdag 27 november 2014 11:55 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ow die lees ik niet daar word ik depressief van.
true. ik probeer ze te vergeten. dat lukt me meestal aardig tenzij mensen me eraan herinnerenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe weet je welke posts je moet overslaan dan als je ze niet op zn minste gedeeltelijk leest, en als je dan ziet welke kant t op gaat ben je eigenlijk al een beetje te laat
Het punt dat TS wil maken, denk ik, is dat goed en lekker eten niet duur hoeft te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:53 schreef agter het volgende:
Ik snap de afgunst van TS niet naar mensen die wel graag meer uit willen geven aan goed en lekker eten.
Jawel. Maar TS is niet geheel eerlijk en die steken onder water naar mensen die wel meer uitgeven aan inkopen verraden dat er nog een ander doel lijkt te zijn voor dit topic.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Storneren het volgende:
[..]
Het punt dat TS wil maken, denk ik, is dat goed en lekker eten niet duur hoeft te zijn.
Waar hij aan voorbij gaat is dat duur, goed en lekker voor iedereen anders is.
Zoals ik al eerder zei in dit topicquote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel. Maar TS is niet geheel eerlijk en die steken onder water naar mensen die wel meer uitgeven aan inkopen verraden dat er nog een ander doel lijkt te zijn voor dit topic.
Daarnaast is wat TS beschrijft helemaal niet gevarieerd en 'goed' maar als daar opmerkingen op komen worden er ineens ook andere dingen gekocht (waarom staat dat dan niet in de OP?) en dan zijn die 150 euro of minder niet meer mogelijk.
Dus linksom of rechtsom lijkt er iets niet te kloppen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Storneren het volgende:
[..]
Conclusie.
Je lult dus maar wat met je 150 p/m voor 2 pers.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Storneren het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei in dit topic
[..]
Leuke kinderverkrachter ui heb je.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Storneren het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei in dit topic
[..]
Storneer hem maar.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Leuke kinderverkrachter ui heb je.
Misschien moet je er echt een keer mee ophouden. Je begint te lijken op die oom van me die al 40 verjaardagen lang het zelfde flauwe verhaal verteltquote:
Welk doel zou dat dan kunnen zijn? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij een kloon is van iemand die graag uithaalt naar minima dat de uitkeringen best naar beneden kunnen.. Want van ¤150.- p.m. kan je volgens hem prima boodschappen doen en gevarieerd en gezond eten.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef CoolGuy het volgende:
Jawel. Maar TS is niet geheel eerlijk en die steken onder water naar mensen die wel meer uitgeven aan inkopen verraden dat er nog een ander doel lijkt te zijn voor dit topic.
Misschien ben ik die oom wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Misschien moet je er echt een keer mee ophouden. Je begint te lijken op die oom van me die al 40 verjaardagen lang het zelfde flauwe verhaal vertelt
BNW is de andere kant op.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:31 schreef Ouder1 het volgende:
Welk doel zou dat dan kunnen zijn? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij een kloon is van iemand die graag uithaalt naar minima dat de uitkeringen best naar beneden kunnen.. Want van ¤150.- p.m. kan je volgens hem prima boodschappen doen en gevarieerd en gezond eten.
Kom je hier nu alleen om te trollen en het topic te verzieken? Echt jammer.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:34 schreef Storneren het volgende:
[..]
Misschien ben ik die oom wel.
[..]
BNW is de andere kant op.
scheurbuik in nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef Harry_Turtle het volgende:
Hallo TS,
Ik heb je tips opgevolgd maar nu heb ik scheurbuik opgelopen wegens vitaminegebrek. De doktersrekening is 450,- .Hoe verdien ik dat terug?
Nee, half om half.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kom je hier nu alleen om te trollen en het topic te verzieken? Echt jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |