Daar doe ik een week mee... Heb wel wat brood in de vriezer, maar nooit meer dan voor een week.quote:Op maandag 1 december 2014 10:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Financieel niets, maar logistiek wel. Hier gaat er een brood per dag doorheen, dan moet je wel wat voorraad hebben
Voor ons is 6 broden ook een weekquote:Op maandag 1 december 2014 11:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar doe ik een week mee... Heb wel wat brood in de vriezer, maar nooit meer dan voor een week.
Dat snap ikquote:
Cheap ass (vrij vertaald: zuinig zijn) is niet zo erg, maar het hangt een beetje van je motieven af en in hoeverre je je omgeving benadeelt. Ik ken mensen waarvan de kinderen met kapotte schoenen rondlopen, dat vind ik werkelijk te triest voor woorden. Je kinderen allemaal chemische troep (de C-merken uit de OP) geven is minstens zo verwerpelijk als het niet noodzakelijk is.quote:Op maandag 1 december 2014 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Loopt dit nog? Kijk als je moet moet moet dan snap ik dat je op deze manier inkopen doet. Maar ik heb het idee dat het bij sommige mensen niet per se moet maar gewoon cheap ass zijn.
Neen, maar dat heeft behoorlijk weinig te maken met deze slechte ongezonde voedselinkoop tipsquote:Op zondag 30 november 2014 16:58 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zomaar even een vraagje: heeft 1 van jullie wel eens honger gehad? Niet trek, maar honger?
U bent Radio DJ van beroep?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:33 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Telt een week niet mogen eten als honger hebben?
Kom maar bij mij eten als je geld op isquote:Op zondag 30 november 2014 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga wel vies eten als het geld op is.
Patat met bitterballen. Tenminste, dat is wat wij gaan eten. Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Opoefiets het volgende:
Heeft er nog iemand een goede tip voor de feestdagen? Ik weet dat het last-minute is, maar tips zijn zeer welkom
Nee toch? Ik ga sponsoren hoor!quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Patat met bitterballen. Tenminste, dat is wat wij gaan eten. Ik kijk er naar uit
DM!quote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja toch! Heer-lijk!
Sponsoren mag, maar hoeft niet
Vriendlief stelde al stamppot voor (nadat ik een grapje maakte)quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Patat met bitterballen. Tenminste, dat is wat wij gaan eten. Ik kijk er naar uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |