abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:44:35 #1
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_146993881
quote:
Call of Duty: Advanced Warfare is the eleventh main Call of Duty game. It will be developed by Sledgehammer Games on PlayStation 4, Xbox One and PC and High Moon Studios on PlayStation 3 and Xbox 360. It is set to be released on November 4, 2014 for Xbox One,[3] PlayStation 4,[3] PlayStation 3,[4] Xbox 360,[4] and PC. It is the first game in the series to benefit from the three year development cycle.
RELEASE: 04-11-14
PRE-ORDER DAY ZERO: 03-11-14

Informatie:
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/weapons-list/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/perks-list/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/multiplayer-maps/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/exo-abilities/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/wildcards/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/scorestreaks-killstreaks/
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_146994273
Wellicht dat deze weer leuk wordt, ze hebben in ieder geval genoeg developmenttijd gehad.
pi_146994608
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Heb jij vaak dat hij vastloopt? En je vervolgens de PS3 moet uitdoen via de console om hem helemaal opnieuw op te starten?
Minder dan voorheen maar nog wel eens ja :Y
Nu 1 keer in de zoveel uur terwijl voor de patches ik het om de 2 a 3 potjes had.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147010881
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Degodvader het volgende:
Wellicht dat deze weer leuk wordt, ze hebben in ieder geval genoeg developmenttijd gehad.
Game is al uit, en is ook wel echt leuk om te spelen door de jumps en boosts,
maar zoals elke CoD zijn er natuurlijk weer flaws.
(ditmaal lag, skillbased matchmaking over connection based matchmaking en slechte gun-balance)
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_147010921
Over slechte gunbalance gesproken, de KF5 breakneck met red dot en laser sight en lightweight op Comeback is gewoon niet eerlijk.
pi_147012707
Denk dat ik het spel maar ff weer links laat liggen. Ik merk nu al dat ik na twee of drie potjes geen zin meer heb. En heb er nu nog maar iets van 20 uur multiplayer opzitten.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_147014450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:24 schreef Albert86 het volgende:
Denk dat ik het spel maar ff weer links laat liggen. Ik merk nu al dat ik na twee of drie potjes geen zin meer heb. En heb er nu nog maar iets van 20 uur multiplayer opzitten.
Ik snap dat niet zo goed. Kan je een screenshot van je laatste tien potjes posten? Het valt mij namelijk op dat de meeste mensen die ik hoor over dat cod slecht is geworden na mw3, simpelweg slecht spelen. Mw3 was ook wel een makkelijke game in verhouding met nu, steeds meer knoppen te bedienen steeds sneller, hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid. En dat is logisch vanwege het volgende:

Cod ghosts was het eerste fps spel dat alle kogels die je schiet kon registreren. Dus schoot je 6 kogels op iemands borst, dan werden er ook 6 op de borst geregistreerd. Tot aan blops2 was dit nog niet het geval. Vandaar dat die games wat makkelijker waren en je niet zo snel dood ging. Tot aan blops 2 was het zo dat als je 6 kogels op de borst schoot er soms 7 of 8 geregistreerd werden. Of 4 die gewoon niet geregistreerd werden, omdat de engine dit nog niet aankon. Met ghosts kon dit voor het eerst wel alleen omdat het nieuw was hebben ze niet in de gaten gehad dat je dat wel eeg snel doodgaat.

Het gejank om hitmarkers is dus altijd onterecht geweest. Ja bij blops 2 had je dit bijna niet omdat de registratie niet goed werkte en over het algemeen werkte dit in het voordeel van de schutter. Als je bij ghosts een hitmarker kreeg als je een headshot dacht te hebben, schoot je dus gewoon op de schouder. Kan namelijk niet anders want de engine registreerde het dus nu wel. En omdat je voor die dingen werd vergeven in de voorgaande games had iedereen haat voor ghosts, want nu moest je opeens echt raak schieten.

AW werkt hetzelfde, alleen om de jankerds stil te houden hebben ze er nu voor gezorgd dat de crosshair veranderd in een dubbele als je een headshot maakt zodat je nooit meer kan zeuren. Ook hebben ze de ttk lager gezet omdat deze in ghosts roch wel een tikkeltje snel was. Hoewel ik het persoonlijk heerlijk vomd en AW zelfs af en toe een tikkeltje langzaam vind. Maar dat is gewenning.

Dan tot slot nog de killcam. Veel mensen denken dat de killcam een 1 op 1 herhaling is. Nope, de killcam is voor de show en de berekeningen werken in slowmo heel anders dan in realtime. Dus het is helemaal niet raar als de crosshair aangeeft mis te zijn terwijl de tegenstander toch geraakt wordt.

Beetje uitgewijd maar ik hoop dat je AW nog een kans zal geven, dat je niet gelijk wint is logisch.
pi_147014552
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik snap dat niet zo goed. Kan je een screenshot van je laatste tien potjes posten? Het valt mij namelijk op dat de meeste mensen die ik hoor over dat cod slecht is geworden na mw3, simpelweg slecht spelen. Mw3 was ook wel een makkelijke game in verhouding met nu, steeds meer knoppen te bedienen steeds sneller, hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid. En dat is logisch vanwege het volgende:

Cod ghosts was het eerste fps spel dat alle kogels die je schiet kon registreren. Dus schoot je 6 kogels op iemands borst, dan werden er ook 6 op de borst geregistreerd. Tot aan blops2 was dit nog niet het geval. Vandaar dat die games wat makkelijker waren en je niet zo snel dood ging. Tot aan blops 2 was het zo dat als je 6 kogels op de borst schoot er soms 7 of 8 geregistreerd werden. Of 4 die gewoon niet geregistreerd werden, omdat de engine dit nog niet aankon. Met ghosts kon dit voor het eerst wel alleen omdat het nieuw was hebben ze niet in de gaten gehad dat je dat wel eeg snel doodgaat.

Het gejank om hitmarkers is dus altijd onterecht geweest. Ja bij blops 2 had je dit bijna niet omdat de registratie niet goed werkte en over het algemeen werkte dit in het voordeel van de schutter. Als je bij ghosts een hitmarker kreeg als je een headshot dacht te hebben, schoot je dus gewoon op de schouder. Kan namelijk niet anders want de engine registreerde het dus nu wel. En omdat je voor die dingen werd vergeven in de voorgaande games had iedereen haat voor ghosts, want nu moest je opeens echt raak schieten.

AW werkt hetzelfde, alleen om de jankerds stil te houden hebben ze er nu voor gezorgd dat de crosshair veranderd in een dubbele als je een headshot maakt zodat je nooit meer kan zeuren. Ook hebben ze de ttk lager gezet omdat deze in ghosts roch wel een tikkeltje snel was. Hoewel ik het persoonlijk heerlijk vomd en AW zelfs af en toe een tikkeltje langzaam vind. Maar dat is gewenning.

Dan tot slot nog de killcam. Veel mensen denken dat de killcam een 1 op 1 herhaling is. Nope, de killcam is voor de show en de berekeningen werken in slowmo heel anders dan in realtime. Dus het is helemaal niet raar als de crosshair aangeeft mis te zijn terwijl de tegenstander toch geraakt wordt.

Beetje uitgewijd maar ik hoop dat je AW nog een kans zal geven, dat je niet gelijk wint is logisch.
Wat een bs verhaal. :') :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147014674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat een bs verhaal. :') :')
Want? Leuk dat je zomaar wat roept enzo maar kom eens met argumenten. Want dit verhaal klopt gewoon. Ik wacht met smart op je uitleg over het waarom mijn verhaal niet klopt. Ik ben erg benieuwd.
pi_147014786
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:

[..]

Want? Leuk dat je zomaar wat roept enzo maar kom eens met argumenten. Want dit verhaal klopt gewoon. Ik wacht met smart op je uitleg over het waarom mijn verhaal niet klopt. Ik ben erg benieuwd.
Alleen deze zin al: , hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid.

Welk spel heb jij zitten spellen als je AW een stapje terug noemt que snelheid _O-

En heel je verhaaltje over headshots schieten en kogels die wel of niet registreren klopt ook geen zak van. En killcam is trouwens hoe de host het ziet. Niet hoe jij het ziet en heeft niks met slomo te maken. Sowieso is alleen de laatste kill van het potje in slomo.

Oh en laatst was er in een lag potje iemand afk. Dus ik stond tegen hem aan, richt op zijn hoofd. En had als nog 3 kogels nodig. Maarja volgens jou schoot ik dus gewoon in zijn schouder. :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147015039
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Alleen deze zin al: , hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid.

Welk spel heb jij zitten spellen als je AW een stapje terug noemt que snelheid _O-

En heel je verhaaltje over headshots schieten en kogels die wel of niet registreren klopt ook geen zak van. En killcam is trouwens hoe de host het ziet. Niet hoe jij het ziet en heeft niks met slomo te maken. Sowieso is alleen de laatste kill van het potje in slomo.

Oh en laatst was er in een lag potje iemand afk. Dus ik stond tegen hem aan, richt op zijn hoofd. En had als nog 3 kogels nodig. Maarja volgens jou schoot ik dus gewoon in zijn schouder. :')
Dat Aw een langer ttk heeft dan ghosts is een feit. Kan je lang of kort over discuseren maar is gewoon zo.

En ja als je lag hebt klopt het natuurlijk niet. Maar lag zie je of merk Je vaak wel. Mijn xbone staat aangesloten op mijn pc en mijn pc registreert het als er lag is. Waarop ik het terug kan kijken als ik twijfel.

Ik had het ook over de slomo cam op het laatst, mijn excuses. Op dat punt heb je gelijk. Net even opgezocht op en dat klopt voor de host inderdaad. Voor de rst van de spelers klopt mijn verhaal wat slomo cam betreft.

Zo inplaats van gewoon te roepen bs verhaal, kom ik met tegenargumenten, en geef ik je zelfs op een puntje gelijk. Zo voer je nou een gesprek. Het is niet zo moeilijk hoor.
pi_147015306
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef danny081 het volgende:

[..]

Dat Aw een langer ttk heeft dan ghosts is een feit. Kan je lang of kort over discuseren maar is gewoon zo.

Je zei dat AW een stap terug nam kwa snelheid. Je hebt het nergens over ttk. En die is idd iets langer. Maar door alle exojumps is het spel gewoon een heel stuk sneller. veranderd de ttk weinig aan.

En als je verbinding naar de host kut is. klopt er weinig van de bullit registratie. Is in dit spel zelfde als bij de vorige cods, Als je verbinding mee hebt kan je iedereen neerschieten zonder dat ze ook maar hun wapen omhoog doen. En als je het tegen hebt dan kan je al ADS staan omdat je weet dat iemand door de deur komt en als nog verliezen. En dan de kill cam te kijken, en dan zie je dat je gewoon dom voor je uit staat te kijken en pas reageert als hij al schiet. Terwijl je in je eigen beeld toch echt meteen schoot.
pi_147016428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je zei dat AW een stap terug nam kwa snelheid. Je hebt het nergens over ttk. En die is idd iets langer. Maar door alle exojumps is het spel gewoon een heel stuk sneller. veranderd de ttk weinig aan.

En als je verbinding naar de host kut is. klopt er weinig van de bullit registratie. Is in dit spel zelfde als bij de vorige cods, Als je verbinding mee hebt kan je iedereen neerschieten zonder dat ze ook maar hun wapen omhoog doen. En als je het tegen hebt dan kan je al ADS staan omdat je weet dat iemand door de deur komt en als nog verliezen. En dan de kill cam te kijken, en dan zie je dat je gewoon dom voor je uit staat te kijken en pas reageert als hij al schiet. Terwijl je in je eigen beeld toch echt meteen schoot.
Persoonlijk vind ik toch dat AW toch langzamer speelt dan Ghosts buiten de ttk. Nu speelde ik voornamelijk gun game en dat gaat ook wel erg snel, dus kan zijn dat het daardoor komt. Ik vind AW makkelijker dan ghosts wat dat betreft.

En je zegt geen onzin. Alles wat je zegt klopt. Behalve dan dat de bullit registratie hetzelfde is, dat is echt niet zo, bij lange na niet zelfs. Over verbinding heb je gelijk maar dat zijn dus geen flaws in het spel. De bullit registratie is dat wel. Maar de bullit registratie is juist een van de grote veranderingen aan de buiten dat weinig veranderde engine die we in ghosts zagen. Nu met de berekeningen die de xbone aan kan is dat alleen maar beter geworden. Neem van me aan dat dit echt zo is.

de dingen waar jij naar kijkt zijn dingen die waar je op een bepaalt niveau geen last meer van hebt omdat je die met geld kan verhelpen. met een kabel spelen voorkomt al heel veel lag. En als je toernooien speelt dan speel je niet met draadloos internet. De tegenstanders ook niet. Wat nog veel belangrijker is, is dan de input lag van je monitor. Dit is bij iedere monitor verschillend en dat is ook te verhelpen. Ik heb vier monitoren gekocht voordat ik tevreden was over de input lag. Input lag zorgt er namelijk nog veel erger voor dat de een zijn wapen nog niet heeft oogetilt terwijl de ander in zijn scherm al dood is.

Wat jij zegt is dus dat je wint door een betere verbinding. Ja maar als je dus serieus bezig bent dan zorg je dat je een goede verbinding hebt, een goede controller en een goede monitor. Maar als iemand anders zijn ping niet goed is kan dat ook het spel voor jouw verzieken. Voor een potje online ontspanning is dit allemaal prima maar in een serieus toernooi zijn de problemen waar je het over hebt niet aanwezig.
Een slechte verbinding hebben is voor de casual gamer. De serieuze gamer gaat niet zitten kutten met slecht internet.
pi_147017168
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef danny081 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik toch dat AW toch langzamer speelt dan Ghosts buiten de ttk.
Toen maar gestopt met lezen.
  woensdag 26 november 2014 @ 12:09:48 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_147017256
Goed verhaal jongens :')
pi_147017429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Toen maar gestopt met lezen.
nee, je hebt alles gelezen Alleen zijn je argumenten op en daarom geef je het op door op één enkel punt je gelijk door te drammen. En dan pak je ook nog eens het punt waarin je het minst gelijk hebt. Open eens twitch en ga daar eens kijken naar een laar pro player. Kijk gewoon de eerste tien even 5 minuten. In elk filmpje hoor je ze minimaal 1 keer iets zeggen over de langzaamheid van AW. Tja als je een camper bent zal je niet veel verschil merken nee. Als je als een sniper ergens in een hoekje zit dan bewegen de tegenstanders inderdaad sneller. Maar als je gewoon run and gun speelt ligt het tempo toch echt een stuk lager. Alleen al omdat de maps groter zijn, je hebt gewoon tijd om te herladen en te healen. Dat had je in ghosts echt niet hoor.
pi_147018981
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef danny081 het volgende:

[..]

Knip

Meeste potjes eindig in met een positief k/d. Daar ligt het niet aan. Zoals MW2 heb ik meer dan 200 uur gespeeld. Verveelde na een jaar nog niet.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  woensdag 26 november 2014 @ 15:32:01 #18
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_147023784
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Meeste potjes eindig in met een positief k/d. Daar ligt het niet aan. Zoals MW2 heb ik meer dan 200 uur gespeeld. Verveelde na een jaar nog niet.
Komt ook omdat de killstreaks weer kapot saai zijn om te gebruiken.
pi_147037531
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef danny081 het volgende:

[..]

Alleen al omdat de maps groter zijn, je hebt gewoon tijd om te herladen en te healen. Dat had je in ghosts echt niet hoor.
Not sure if trolling, or just absolutely retarded..
De maps in AW zijn echt niet groter dan op Ghosts, maar 4x zo snel af te leggen door de exo-movements :')
Daarnaast ben ik meestal ook al dood door de 3e of 4e man die in mijn nek hijgt nadat ik zijn medespelers heb afgeknald.

[ Bericht 7% gewijzigd door Koenani op 26-11-2014 21:58:42 ]
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_147071471
Ik heb een 1 in a million medal gehaald :P
pi_147073318
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een 1 in a million medal gehaald :P
Wat is dat dan?
pi_147074285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:01 schreef Koenani het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
Dat iemand gecrushed wordt door je carepackage.
Ik had een vuurgevecht met iemand nadat ik m had ingeroepen, en meteen nadat ik dood ging kreeg ik +100, was de package precies op zn hoofd gekomen :P
pi_147075328
quote:
10s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat iemand gecrushed wordt door je carepackage.
Ik had een vuurgevecht met iemand nadat ik m had ingeroepen, en meteen nadat ik dood ging kreeg ik +100, was de package precies op zn hoofd gekomen :P
haha nice man, wel eens dood gegaan door mijn eigen package omdat ik in een battle was en niet goed oplette waar ik liep :')
pi_147080091
Gisteren prestige drie geworden en nog steeds wordt de helft weer gereset verdomme. Mijn wapen challenges mocht ik houden dus ik dacht dat het werkte. Maar nee. Al mijn hoverkills, frag grenade kills, en alle ander challenges behalve die van de wapens staan weer op 0. prestigen doe je twee dagen over, hoe haal je 500 fraggrenadekills in twee fucking dagen?????
pi_147080353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Koenani het volgende:

[..]

Not sure if trolling, or just absolutely retarded..
De maps in AW zijn echt niet groter dan op Ghosts, maar 4x zo snel af te leggen door de exo-movements :')
Daarnaast ben ik meestal ook al dood door de 3e of 4e man die in mijn nek hijgt nadat ik zijn medespelers heb afgeknald.
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6415933/

Dit is 1 review waarin word gezegd dat de maps groter zijn. Maar als je meerdere op gaat zoeken dan zal je tegenkomen dat het bijna in iedere revieuw staat. In dit geval staat er:

"specially given how the maps in Advanced Warfare are understandably larger than typical Call of Duty maps."

Bovendien is dat al gemeld voor het spel uitkwam. Ze hebben nu gekozen voor grotere maps met close quarters elementen erin. Inplaats van close quarter maps en grote maps. In waren de mals ook groot. Maar een cruciaal verschil is het volgende:

Ghosts op de x360 was soms zwaar irritant omdat je op sommige maps niemand tegenkwam omdat ze dus te groot leken ,daar verkijk je je namelijk op want op de xbone had je hier geen last van omdat er daar meer spelers teglijk meededen in bijvoorbeeld tdm.de (360 kon dit niet aan.) dus op de xbone had je helemaal niet het idee dat de maps groot waren omdat je dus altijd iemand tegenkwam. Zelfde geld nu ook trouwens voor AW. Als je gewend bent om AW op de xbone te spelen en je gaat daarna een potje op de 360 zal je zien dat je dan een heel ander spel krijgt.

Maar als jou mening anders is even goede vrienden. Ik bespreek liever strategieen dan een welles nietes spelletje. Laten we het leuk houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')