RELEASE: 04-11-14quote:Call of Duty: Advanced Warfare is the eleventh main Call of Duty game. It will be developed by Sledgehammer Games on PlayStation 4, Xbox One and PC and High Moon Studios on PlayStation 3 and Xbox 360. It is set to be released on November 4, 2014 for Xbox One,[3] PlayStation 4,[3] PlayStation 3,[4] Xbox 360,[4] and PC. It is the first game in the series to benefit from the three year development cycle.
Minder dan voorheen maar nog wel eens jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb jij vaak dat hij vastloopt? En je vervolgens de PS3 moet uitdoen via de console om hem helemaal opnieuw op te starten?
Game is al uit, en is ook wel echt leuk om te spelen door de jumps en boosts,quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Degodvader het volgende:
Wellicht dat deze weer leuk wordt, ze hebben in ieder geval genoeg developmenttijd gehad.
Ik snap dat niet zo goed. Kan je een screenshot van je laatste tien potjes posten? Het valt mij namelijk op dat de meeste mensen die ik hoor over dat cod slecht is geworden na mw3, simpelweg slecht spelen. Mw3 was ook wel een makkelijke game in verhouding met nu, steeds meer knoppen te bedienen steeds sneller, hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid. En dat is logisch vanwege het volgende:quote:Op woensdag 26 november 2014 08:24 schreef Albert86 het volgende:
Denk dat ik het spel maar ff weer links laat liggen. Ik merk nu al dat ik na twee of drie potjes geen zin meer heb. En heb er nu nog maar iets van 20 uur multiplayer opzitten.
Wat een bs verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Kan je een screenshot van je laatste tien potjes posten? Het valt mij namelijk op dat de meeste mensen die ik hoor over dat cod slecht is geworden na mw3, simpelweg slecht spelen. Mw3 was ook wel een makkelijke game in verhouding met nu, steeds meer knoppen te bedienen steeds sneller, hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid. En dat is logisch vanwege het volgende:
Cod ghosts was het eerste fps spel dat alle kogels die je schiet kon registreren. Dus schoot je 6 kogels op iemands borst, dan werden er ook 6 op de borst geregistreerd. Tot aan blops2 was dit nog niet het geval. Vandaar dat die games wat makkelijker waren en je niet zo snel dood ging. Tot aan blops 2 was het zo dat als je 6 kogels op de borst schoot er soms 7 of 8 geregistreerd werden. Of 4 die gewoon niet geregistreerd werden, omdat de engine dit nog niet aankon. Met ghosts kon dit voor het eerst wel alleen omdat het nieuw was hebben ze niet in de gaten gehad dat je dat wel eeg snel doodgaat.
Het gejank om hitmarkers is dus altijd onterecht geweest. Ja bij blops 2 had je dit bijna niet omdat de registratie niet goed werkte en over het algemeen werkte dit in het voordeel van de schutter. Als je bij ghosts een hitmarker kreeg als je een headshot dacht te hebben, schoot je dus gewoon op de schouder. Kan namelijk niet anders want de engine registreerde het dus nu wel. En omdat je voor die dingen werd vergeven in de voorgaande games had iedereen haat voor ghosts, want nu moest je opeens echt raak schieten.
AW werkt hetzelfde, alleen om de jankerds stil te houden hebben ze er nu voor gezorgd dat de crosshair veranderd in een dubbele als je een headshot maakt zodat je nooit meer kan zeuren. Ook hebben ze de ttk lager gezet omdat deze in ghosts roch wel een tikkeltje snel was. Hoewel ik het persoonlijk heerlijk vomd en AW zelfs af en toe een tikkeltje langzaam vind. Maar dat is gewenning.
Dan tot slot nog de killcam. Veel mensen denken dat de killcam een 1 op 1 herhaling is. Nope, de killcam is voor de show en de berekeningen werken in slowmo heel anders dan in realtime. Dus het is helemaal niet raar als de crosshair aangeeft mis te zijn terwijl de tegenstander toch geraakt wordt.
Beetje uitgewijd maar ik hoop dat je AW nog een kans zal geven, dat je niet gelijk wint is logisch.
Want? Leuk dat je zomaar wat roept enzo maar kom eens met argumenten. Want dit verhaal klopt gewoon. Ik wacht met smart op je uitleg over het waarom mijn verhaal niet klopt. Ik ben erg benieuwd.quote:
Alleen deze zin al: , hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:
[..]
Want? Leuk dat je zomaar wat roept enzo maar kom eens met argumenten. Want dit verhaal klopt gewoon. Ik wacht met smart op je uitleg over het waarom mijn verhaal niet klopt. Ik ben erg benieuwd.
Dat Aw een langer ttk heeft dan ghosts is een feit. Kan je lang of kort over discuseren maar is gewoon zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alleen deze zin al: , hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid.
Welk spel heb jij zitten spellen als je AW een stapje terug noemt que snelheid
En heel je verhaaltje over headshots schieten en kogels die wel of niet registreren klopt ook geen zak van. En killcam is trouwens hoe de host het ziet. Niet hoe jij het ziet en heeft niks met slomo te maken. Sowieso is alleen de laatste kill van het potje in slomo.
Oh en laatst was er in een lag potje iemand afk. Dus ik stond tegen hem aan, richt op zijn hoofd. En had als nog 3 kogels nodig. Maarja volgens jou schoot ik dus gewoon in zijn schouder.
Je zei dat AW een stap terug nam kwa snelheid. Je hebt het nergens over ttk. En die is idd iets langer. Maar door alle exojumps is het spel gewoon een heel stuk sneller. veranderd de ttk weinig aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dat Aw een langer ttk heeft dan ghosts is een feit. Kan je lang of kort over discuseren maar is gewoon zo.
Persoonlijk vind ik toch dat AW toch langzamer speelt dan Ghosts buiten de ttk. Nu speelde ik voornamelijk gun game en dat gaat ook wel erg snel, dus kan zijn dat het daardoor komt. Ik vind AW makkelijker dan ghosts wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zei dat AW een stap terug nam kwa snelheid. Je hebt het nergens over ttk. En die is idd iets langer. Maar door alle exojumps is het spel gewoon een heel stuk sneller. veranderd de ttk weinig aan.
En als je verbinding naar de host kut is. klopt er weinig van de bullit registratie. Is in dit spel zelfde als bij de vorige cods, Als je verbinding mee hebt kan je iedereen neerschieten zonder dat ze ook maar hun wapen omhoog doen. En als je het tegen hebt dan kan je al ADS staan omdat je weet dat iemand door de deur komt en als nog verliezen. En dan de kill cam te kijken, en dan zie je dat je gewoon dom voor je uit staat te kijken en pas reageert als hij al schiet. Terwijl je in je eigen beeld toch echt meteen schoot.
Toen maar gestopt met lezen.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef danny081 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik toch dat AW toch langzamer speelt dan Ghosts buiten de ttk.
nee, je hebt alles gelezen Alleen zijn je argumenten op en daarom geef je het op door op één enkel punt je gelijk door te drammen. En dan pak je ook nog eens het punt waarin je het minst gelijk hebt. Open eens twitch en ga daar eens kijken naar een laar pro player. Kijk gewoon de eerste tien even 5 minuten. In elk filmpje hoor je ze minimaal 1 keer iets zeggen over de langzaamheid van AW. Tja als je een camper bent zal je niet veel verschil merken nee. Als je als een sniper ergens in een hoekje zit dan bewegen de tegenstanders inderdaad sneller. Maar als je gewoon run and gun speelt ligt het tempo toch echt een stuk lager. Alleen al omdat de maps groter zijn, je hebt gewoon tijd om te herladen en te healen. Dat had je in ghosts echt niet hoor.quote:
Meeste potjes eindig in met een positief k/d. Daar ligt het niet aan. Zoals MW2 heb ik meer dan 200 uur gespeeld. Verveelde na een jaar nog niet.quote:
Komt ook omdat de killstreaks weer kapot saai zijn om te gebruiken.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Meeste potjes eindig in met een positief k/d. Daar ligt het niet aan. Zoals MW2 heb ik meer dan 200 uur gespeeld. Verveelde na een jaar nog niet.
Not sure if trolling, or just absolutely retarded..quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef danny081 het volgende:
[..]
Alleen al omdat de maps groter zijn, je hebt gewoon tijd om te herladen en te healen. Dat had je in ghosts echt niet hoor.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een 1 in a million medal gehaald
Dat iemand gecrushed wordt door je carepackage.quote:
haha nice man, wel eens dood gegaan door mijn eigen package omdat ik in een battle was en niet goed oplette waar ik liepquote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat iemand gecrushed wordt door je carepackage.
Ik had een vuurgevecht met iemand nadat ik m had ingeroepen, en meteen nadat ik dood ging kreeg ik +100, was de package precies op zn hoofd gekomen
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6415933/quote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Koenani het volgende:
[..]
Not sure if trolling, or just absolutely retarded..
De maps in AW zijn echt niet groter dan op Ghosts, maar 4x zo snel af te leggen door de exo-movements
Daarnaast ben ik meestal ook al dood door de 3e of 4e man die in mijn nek hijgt nadat ik zijn medespelers heb afgeknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |