Zijn die maps het geld waard? Wellicht haal ik ze ook even vanavond.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef Catkiller het volgende:
PC en Call of Duty hoort bij mij niet echt bij elkaar. Aim assist naait je soms in je kont op consoles met van die film momenten waar de held voor je doelwit langs springt maar daar heeft uiteindelijk ook iedereen last van. MP11 is inderdaad een fijn wapen wanneer je het in de juiste situaties gebruikt. Bijvoorbeeld als een idioot door Greenband rennen.
Heb nu 3 van de 4 nieuwe maps gedaan, Core heb ik twee keer op gespeeld en Sideshow en Drift maar één keer. Sideshow sprong daar voor mij wel uit. Gewoon lekker open, ook al heb je geen sniper in de hand is daar niks mis mee.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
WW2 CoD komt eraan. Reveal in Mei geloof ik.
Meh, altijd lastig om zoiets te beoordelen voor een ander, ook zeker omdat ik het zo minimaal heb gedaan nog (en de ene game mode is de ander niet). Als je twijfelt gewoon Youtube checken om er een beeld bij te krijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zijn die maps het geld waard? Wellicht haal ik ze ook even vanavond.
Bron? Ik heb juist berichten gehoord over Black Ops 3quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
WW2 CoD komt eraan. Reveal in Mei geloof ik.
Lijkt mij sterk, iedereen en zijn moeder haatte Black Ops 2 toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bron? Ik heb juist berichten gehoord over Black Ops 3
quote:The MP7 has a super fucking rate of fire.
The MP7 has a super fucking magazine.
The MP7 has a super fucking long range.
The MP7 has a super fucking early unlock.
The MP7 has a super fucking lack of recoil.
The MP7 is in this game despite the OP Shit whore it was in MW3, but now they make it better.
The MP7 is super fucking noobish.
Zou ik ook wel willen hebben. Zijn al sinds 2014 geruchten over lees ik net maar sinds die tijd is er alleen een cover geleaked. Waarvan niet duidelijk wordt, door wie dat geleaked is. Kan net zo goed van pietje drie hoog achter zijn die fotoshop heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bron? Ik heb juist berichten gehoord over Black Ops 3
Iedereen haat ieder deel dat uit komt. Ik heb vanaf de dag dat er cods uit komen alleen maar mensen horen klagen. Ook over mw2 en 3. Jaren later komt iedereen opeens met dat dat de beste delen waren. Ach over tien jaar vinden ze ghosts het beste. Mensen hebben schijnbaar een beeld in gedachten van hoe de game er moet uitzien, en als dat afwijkt is het een kutspel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, iedereen en zijn moeder haatte Black Ops 2 toch?
Tegenovergesteld juist, BO2 wordt gezien als één van de tofste CoD's van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, iedereen en zijn moeder haatte Black Ops 2 toch?
Klopt, maar over een WOII terugkeer heb ik letterlijk niets gehoord, dus ben wel benieuwd naar zijn bron.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:40 schreef danny081 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen hebben. Zijn al sinds 2014 geruchten over lees ik net maar sinds die tijd is er alleen een cover geleaked. Waarvan niet duidelijk wordt, door wie dat geleaked is. Kan net zo goed van pietje drie hoog achter zijn die fotoshop heeft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef HostiHawaii het volgende:
http://wccftech.com/call-duty-world-war-2-reveal-may-leaked/
Het lijkt me fake (net als de BOIII overigens) maar wie weet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan ook haast niet anders, de community smeekt er net niet om.
Mp7 was inderdaad OP in bl2 maar een redelijke speler heeft daar geen last van.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:32 schreef Catkiller het volgende:
Zoals deze, die erg diep zit.
http://callofduty.wikia.c(...)asons_why_I_hate_BO2
[..]
Ik kan mijzelf serieus weinig herinneren van Black Ops 2.![]()
Consoles of pc?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Mee eens.
Er komt vandaag in ieder geval een grote patch aan met een hele hoop buffs.
Het is maar een klein groepje die hards die er zo over denken. Als dit echt zo was dan was er al een ww2. Uiteindelijk draait het om geld en daarbij kijken ze naar wat het grote publiek wil. En dat is moderne wapens.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan ook haast niet anders, de community smeekt er net niet om.
Zoek maar eens op petition ww2 cod.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me fake (net als de BOIII overigens) maar wie weet.
En volgens mij smeekt de community er helemaal niet om, juist omdat men de Exo-movement zo geniaal vindt.
We zullen zien
In ieder geval consoles, zowel current als last gen.quote:
Dan vind ik er eentje van 3 jaar terug en ook eentje om geen WW2 meer te doenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zoek maar eens op petition ww2 cod.
Stel je voor:
- De bestorming van Omaha Beach met de huidige engine
- Met je M1 Garand in een besneeuwd bos jagen op Duitsers
- De sfeer van stadjes als St. Mere Eglise, Carentan, Brecourt etc... Oh man...
Tussen Black Ops 2 en Ghosts zit een verschil van 10 miljoen copies. Dat kan zijn omdat Ghosts zo kut was of omdat Black Ops 2 bij veel mensen tegen viel of een combinatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tegenovergesteld juist, BO2 wordt gezien als één van de tofste CoD's van de afgelopen jaren.
Nee inderdaad ik kan wel iets vinden van geruchten maar dat is allemaal fanbased. Dus denk ook niet dat het kloptquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, maar over een WOII terugkeer heb ik letterlijk niets gehoord, dus ben wel benieuwd naar zijn bron.
Dit ziet er niet echt uit alsof het echt is. Maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef HostiHawaii het volgende:
http://wccftech.com/call-duty-world-war-2-reveal-may-leaked/
Ghosts wordt door veel fans gezien als een hobbel in de weg die we maar snel moeten vergeten. Zelf heb ik me er prima mee vermaakt. Veel mogelijkheden tot campen waar flink gebruik van werd gemaakt alleen. Maar ja uiteindelijk ligt dat aan de spelers zelf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tussen Black Ops 2 en Ghosts zit een verschil van 10 miljoen copies. Dat kan zijn omdat Ghosts zo kut was of omdat Black Ops 2 bij veel mensen tegen viel of een combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |