Best wel stomme aanname (no offense), want clanlui betekent bij lange na niet dat het ook altijd tryharders zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg uit een lobby wanneer er 4 of meer met dezelfde tag zijn, ik speel zelf ook maar alleen zonder communicatie met randoms en je begint dan al met een achterstand.
Al moet ik zeggen dat ik het soms wel probeer en wanneer het dan gewoon goed gaat dan zie je na een tijdje nog 1 van die lui met een tag over terwijl de rest gestopt is.
De kans is echter veel meer aanwezig dat je door een clan die communiceert afgerost zal worden dan door 6 randoms die niet communiceren. Ik heb er vaak geen zin in dus ik begin er gewoon niet eens aan want dan sta ik dat potje al kut en moet ik die leaven om vervolgens in een al beginnende game gegooid te worden die belachelijk slecht gaat voor mijn team, waar het vaak op neer komt. Dan liever meteen in zo'n slechte game en beter hopen voor de volgende ronde alvast.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Best wel stomme aanname (no offense), want clanlui betekent bij lange na niet dat het ook altijd tryharders zijn.
Ik speel best vaak met 2 of 3 lui uit mn clan maar we lopen altijd maar een beetje te kutten en een aantal zijn ook echt niet goed. En we komen vaak zat clans tegen die precies hetzelfde doen.
De clantag schrikt vaak af maar dat is zeker meer dan de helft van de tijd onterecht denk ik.
Wij spelen in een clan maar allemaal verschillende tags juist omdat steeds iedereen weggingquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg uit een lobby wanneer er 4 of meer met dezelfde tag zijn, ik speel zelf ook maar alleen zonder communicatie met randoms en je begint dan al met een achterstand.
Al moet ik zeggen dat ik het soms wel probeer en wanneer het dan gewoon goed gaat dan zie je na een tijdje nog 1 van die lui met een tag over terwijl de rest gestopt is.
Yep. Het beste is om de Call of Duty AW app te downloaden op je telefoon of tablet en dan kun je meteen zien hoe Clan Wars werkt en wanneer het is en wat je moet spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:12 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb gisteren een clan aangemaakt. Kan ik nu ook iets van Clanwars ofzo spelen?
Als ik een potje team deathmatch met mijn clangenoot speel dan zie ik niet onze afkorting van de Clan naast onze namen. Hoe krijg ik die ervoor?
dat soort shit niet kopen, aan die 50 piek voor het spel verdient Activision al te veelquote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef elshaarawy92 het volgende:
wtf moet ik doen?? reptile pack gehaald 4 euro!! geen exo en geen helm.. wel de rest ...???
Wel op de goede account? Herstarten dan en dan zal het vast wel weer werken. Vroeger kon je dingen die je kocht gewoon op verschillende accounts gebruiken, dat is nu niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef elshaarawy92 het volgende:
wtf moet ik doen?? reptile pack gehaald 4 euro!! geen exo en geen helm.. wel de rest ...???
ik zie het niet staan bij downloads .. heb wel de rest maar geen exo en een helm die ik ook zou krijgen ..quote:Op maandag 19 januari 2015 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel op de goede account? Herstarten dan en dan zal het vast wel weer werken. Vroeger kon je dingen die je kocht gewoon op verschillende accounts gebruiken, dat is nu niet meer.
Qua gameplay imo wel. Qua support van de ontwikkelaar echter totaal niet. SHG maakt er echt een puinhoop van.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:41 schreef Firewarrior het volgende:
Is deze game goed? Ik heb hem nog steeds niet, ik wou hem eerst wel kopen, maar heb dat toch niet gedaan. Is hij beter dan bijvoorbeeld BO2?
Is de gameplay better dan die van de vorige Cod games?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Qua gameplay imo wel. Qua support van de ontwikkelaar echter totaal niet. SHG maakt er echt een puinhoop van.
Ja. Of in ieder geval vernieuwend genoeg om er heel veel uren plezier uit te halen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is de gameplay better dan die van de vorige Cod games?
Hij is nog 48 euro, ik ben wel laat met hem kopen als ik dat nu doe, maar het kan hopelijk nog zonder gepwned te worden als ik net ermee begin. Prijs zakt wss pas als volgende Cod game uit is in November ofzo, dus dat duurt nog 10 maanden.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja. Of in ieder geval vernieuwend genoeg om er heel veel uren plezier uit te halen.
O ja dat kan makkelijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hij is nog 48 euro, ik ben wel laat met hem kopen als ik dat nu doe, maar het kan hopelijk nog zonder gepwned te worden als ik net ermee begin. Prijs zakt wss pas als volgende Cod game uit is in November ofzo, dus dat duurt nog 10 maanden.
Nu nog beginnen zonder gepwnd te worden. Sowieso heeft CoD AW skill based match making dus wordt in eerste instantie gematched tegen tegenstanders die er niets van kunnen en naarmate je beter wordt en leveled kom je tegen betere tegenstandersquote:
Dat is mooi! Dat hadden die andere games niet of wel? Bij BO2 merkte ik dat er steeds andere mensen kwamen, soms hele goeie en soms complete noobs, dus niet skill based.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu nog beginnen zonder gepwnd te worden. Sowieso heeft CoD AW skill based match making dus wordt in eerste instantie gematched tegen tegenstanders die er niets van kunnen en naarmate je beter wordt en leveled kom je tegen betere tegenstanders
Volgens mij niet. In ieder geval niet zo duidelijk aanwezig als bij AW.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:18 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is mooi! Dat hadden die andere games niet of wel? Bij BO2 merkte ik dat er steeds andere mensen kwamen, soms hele goeie en soms complete noobs, dus niet skill based.
was benieuwd of ik dit ff kon checken online, maar dat kan natuurlijk weer alleen met de klote app (die ze zo dus ook weer door je strot willen boren)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit bij mij gelukkig een stijgende lijn in![]()
[ afbeelding ]
Heb dit ook gemerkt. Als ik host krijgen we gewoon goede spelers tegen, maar wanneer wat minder spelers waarmee ik speel host zijn dan sloop ik grotendeels elke lobby.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgens mij niet. In ieder geval niet zo duidelijk aanwezig als bij AW.
Ik kom bijvoorbeeld solo alleen nog maar tegen spelers die ook al richting prestige master zijn en moet (wil ik een positieve KD halen) mn best doen. Niet dat ik dat doe, want ik speel voornamelijk voor camos en challenges.
Maar als mn broertje partyleader is en ik zijn lobby's join is het vaak een flink stuk makkelijker, omdat hij niet veel speelt en (nog) niet erg goed is.
Codtracker.netquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
was benieuwd of ik dit ff kon checken online, maar dat kan natuurlijk weer alleen met de klote app (die ze zo dus ook weer door je strot willen boren)
Prima app toch? In t begin wat problemen maar werkt bij mij nu enige problemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
was benieuwd of ik dit ff kon checken online, maar dat kan natuurlijk weer alleen met de klote app (die ze zo dus ook weer door je strot willen boren)
Nou en het is gratisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |