abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149214744
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik heb nu de assualt, de subs, de shotguns, en nu ben ik een beetje alles door elkaar aan het doen omdat ik het erg lang vind duren. Dus riot shield heb ik, sniper heb ik de lynx klaar en bij heavy weapons de em1 en de peytek. Ondertussen ben ik ook bezig met de rampzalige mdl en de crossbow.
Af en toe schiet ik wat uit de lucht met de eerste bazooka maar dat is ook een ramp, uav vliegt gelijk weg en de warbirds blijken al mijn raketten af te stoten. Daarbij moet ik ook vijftien auto' kapot schieten maar dat ding locked niet op auto's dus hoe ik dat moet doen is me een raadsel.

En zo tobben we verder, longshots gaan nu goed in hardcore maar de verveling ervan begint wel toe te slaan.
Vehicles zijn niet auto's maar gewoon objecten in de lucht :P
Een warbird is een vehicle omdat die mensen met zich meedraagt.

MDL en Crossbow waren echt verschrikkelijk om te doen ja, blij dat ik daar klaar mee ben. Ik moet alleen de Lynx nog, de S-12 en de bulldog nog en de subs en dan heb ik alles (behalve de launchers maar dat gaat me nooit lukken)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_149215008
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Vehicles zijn niet auto's maar gewoon objecten in de lucht :P
Een warbird is een vehicle omdat die mensen met zich meedraagt.

MDL en Crossbow waren echt verschrikkelijk om te doen ja, blij dat ik daar klaar mee ben. Ik moet alleen de Lynx nog, de S-12 en de bulldog nog en de subs en dan heb ik alles (behalve de launchers maar dat gaat me nooit lukken)
Ok ik dacht echt dat het auto's moesten zijn. Gelukkig.

Bulldog is echt makkelijk, leuk ook om te doen. Vond ik van alle shotguns trouwens, behalve die driesxhieter, die was wel even irritant met dubbel kills.

Launchers worden inderdaad een drama maar daar krijg je de royality camo voor staat er. Dat snap ik niet helemaal want die krijg je dus als je van bijvoorbeeld alle assault rifles, alles diamond haalt ook al.
pi_149216154
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:44 schreef danny081 het volgende:

[..]

Launchers worden inderdaad een drama maar daar krijg je de royality camo voor staat er. Dat snap ik niet helemaal want die krijg je dus als je van bijvoorbeeld alle assault rifles, alles diamond haalt ook al.
Ja klopt, je krijgt er geen specifiek kledingstuk voor maar je hebt t wel nodig om de weapon mastery exo te krijgen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:51:35 #279
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149220184
Bulldog kan je anders altijd nog in infected doen, maar het is de makkelijkste shotgun die er tussen zit voor multi imo. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_149235306
Nieuw accountje aangemaakt, stats getrashed (0.35 k/d), maar die lobbies zijn bijna net zo sweaty omdat er in iedere lobby nog wel 3 andere reverse boosters zitten.
Kan ik ze wel mooi van hun DNA bom afhouden en wat fanmail ontvangen van ze :P

Ik weet dat het ontzettend gay is om te reverse boosten, maar toch maar gedaan omdat ik het zat was tegen Italianen en Spanjaarden te spelen die mij constant instamelten voordat ik iets kan..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 18:08:18 #281
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_149241009
He jongens ik ben nu ook COD aan het installeren :D leuk he
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_149248315
Loopt COD bij jullie ook steeds vast?
Elke keer als ik wat aan mijn wapen verander loopt ie vast :(
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149249651
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef Aiciu het volgende:
Loopt COD bij jullie ook steeds vast?
Elke keer als ik wat aan mijn wapen verander loopt ie vast :(
niks veranderen dus...

*ba dum tsss*
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_149249681
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Albert86 het volgende:

[..]

niks veranderen dus...

*ba dum tsss*
ja echt hoor _O-

Maar dat netwerk is weer een kapoet :(
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 1 februari 2015 @ 21:07:50 #285
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149277291
Wat is in hemelsnaam de AW definitie 'Get 50 kills with a weapon shortly after or during a slide.'? Ik heb mijzelf zo gek gegleden gisteren, bij Nuru Massage zouden ze er jaloers op zijn. Games met 50 kills per ronde om vervolgens naar de progressie te kijken om uit te vinden dat ik 7! :') kills van de 50 heb gemaakt terwijl ik toch vaak aan het sliden was of net er uit. En dan had ik al 4 van die kills voor ik begon met spelen ook.
[/quote]
  zondag 1 februari 2015 @ 21:11:27 #286
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149277505
Hmm binnen drie seconden nadat je de slide in zet of zo lees ik nu, of het waar is weet ik niet. Belachelijk dat dan weer wel. Zet dan die tijd neer. Nu is het net alsof ik 5 meter kan sliden en vervolgens op kan staan om iemand om de hoek neer te schieten. Bij Ghosts was dat toch beter gedaan dan, daar was het geen probleem als je er op uit was.
[/quote]
pi_149323082
Gisteren een triple DNA bom gehaald in Momentum op een reverse boosted account.
Man man man wat zijn er toch slechte mensen op CoD dat ik wel kan begrijpen waarom ze er skillbased matchmaking in hebben gegooid..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_149323213
RB accounts, vind dat zo treurig :')

Zat er ook iemand in mijn clan die ineens een RB account had. Heb hem eruit gegooid

Diamond division ClanWar vind ik niet zo tof trouwens met die paar uurtjes dat het mogelijk is
pi_149324323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef Koenani het volgende:
Man man man wat zijn er toch slechte mensen op CoD dat ik wel kan begrijpen waarom ze er skillbased matchmaking in hebben gegooid..
Keistoer
pi_149324350
quote:
8s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Wat is in hemelsnaam de AW definitie 'Get 50 kills with a weapon shortly after or during a slide.'? Ik heb mijzelf zo gek gegleden gisteren, bij Nuru Massage zouden ze er jaloers op zijn.
_O- _O-

Overigens gewoon gung ho gebruik in hardcore, heb je ze zo.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:00:37 #291
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149325330
Ik heb ze nu wel, alleen die 10 dogfight medals zijn ook kut, over een jaar of wat zal ik die wel hebben.
[/quote]
pi_149330649
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
RB accounts, vind dat zo treurig :')

Zat er ook iemand in mijn clan die ineens een RB account had. Heb hem eruit gegooid

Diamond division ClanWar vind ik niet zo tof trouwens met die paar uurtjes dat het mogelijk is
Het is ook treurig, maar toch wel fijn om niet tegen alleen maar Spanjaarden en Italianen te spelen die mij insta-melten.
Daarnaast ook leuk om tryhards met hun #35 (voor de 35 DNA bombs die ze hebben gehaald) in hun clantag van hun DNA af te houden om vervolgens wat fanmail te ontvangen :-P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:00:41 #293
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149331059
Het spijt me zeer maar als je 3 keer 30 kills kan maken in 1 game dan begint het wel triest te worden. Dat je dan kneuzen die hetzelfde doen tegen komt en kwaad maakt is mooi maar voor die ene reverse booster zitten er 5 anderen die gewoon niet kunnen richten.
[/quote]
pi_149350888
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:00 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ze nu wel, alleen die 10 dogfight medals zijn ook kut, over een jaar of wat zal ik die wel hebben.
Hover
pi_149355163
quote:
je gaat hier opscheppen over een RB account!?
Je begrijpt dat mensen die zo'n account hebben het er met zichzelf over eens zijn dat ze eigenlijk gewoon slecht zijn in het spelletje?

Om dat vervolgens als je zover bent dat je weer met beginners mee mag doen door het reverse boosten, gaat zeggen dat er mensen zijn die echt slecht spelen.

Ik ben de logica kwijt.
pi_149357029
.
pi_149357902
quote:
Triest :')
pi_149366266
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef danny081 het volgende:

[..]

je gaat hier opscheppen over een RB account!?
Je begrijpt dat mensen die zo'n account hebben het er met zichzelf over eens zijn dat ze eigenlijk gewoon slecht zijn in het spelletje?

Om dat vervolgens als je zover bent dat je weer met beginners mee mag doen door het reverse boosten, gaat zeggen dat er mensen zijn die echt slecht spelen.

Ik ben de logica kwijt.
Ten eerste schep ik niet op, ik vermeld alleen dat ik het heb gehaald, niks meer niks minder.
Ten tweede zeg ik vervolgens dat ik snap dat er SBMM in zit omdat sommige van die kindjes niks te zoeken hebben in lobbies met goeie spelers.
Ten derde zeg je dat ik slecht ben.

Jij bent je logica niet kwijt, je hebt het nooit gehad ;)
pi_149412901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ten eerste schep ik niet op, ik vermeld alleen dat ik het heb gehaald, niks meer niks minder.
Ten tweede zeg ik vervolgens dat ik snap dat er SBMM in zit omdat sommige van die kindjes niks te zoeken hebben in lobbies met goeie spelers.
Ten derde zeg je dat ik slecht ben.

Jij bent je logica niet kwijt, je hebt het nooit gehad ;)
Je zegt dat je het hebt gehaald omdat je er trots op bent. Dat mag, om er vervolgens aan to voegen dat je dit hebt gehaald met een RB account. Dat is dan natuurlijk te belachelijk voor worden. Maar of dit niet genoeg is ga je andere mensen afkraken die minder goed dan jou zijn. De reden dat deze minder goed zijn is omdat jij al veel verder bent ,en langer aan het spelen bent. Je komt deze "slechte kindjes" alleen tegen als je dus een RB account hebt. Waar je bewust voor kiest.
Dat is het zelfde als op je 25e naar de basisschool gaan en zeggen dat het allemaal kinderen zijn die er niks van kunnen.

Daarbij zeg je ook nog eens dat je begrijpt dat er sbmm in zit terwijl je dit dus misbruikt en dat het dus door het soort mensen als jouw niet werkt. Je ontneemt dus ook het plezier van mensen die zich wel aan de regels houden. Die op hun beurt weer denken dat de regels niet werken omdat ze steeds mensen tegen komen die
Beter dan hen zijn omdat ze reverse boosten.

Dan nog de reden dat je reverse boost. Dat ga je dus pas doen als de tegenstanders te goed voor je worden. Als je ieder potje blijft winnen dan ga je ook niet reverse boosten.
Je zegt dus veel meer in je tekst dan dat je zelf beseft. Dat is wat ik alleen wil zeggen.
Het feit dat je gelijk zo in de verdediging schiet zegt ook al veel meer.
pi_149450694
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef danny081 het volgende:

[..]

Je zegt dat je het hebt gehaald omdat je er trots op bent. Dat mag, om er vervolgens aan to voegen dat je dit hebt gehaald met een RB account. Dat is dan natuurlijk te belachelijk voor worden. Maar of dit niet genoeg is ga je andere mensen afkraken die minder goed dan jou zijn. De reden dat deze minder goed zijn is omdat jij al veel verder bent ,en langer aan het spelen bent. Je komt deze "slechte kindjes" alleen tegen als je dus een RB account hebt. Waar je bewust voor kiest.
Dat is het zelfde als op je 25e naar de basisschool gaan en zeggen dat het allemaal kinderen zijn die er niks van kunnen.

Daarbij zeg je ook nog eens dat je begrijpt dat er sbmm in zit terwijl je dit dus misbruikt en dat het dus door het soort mensen als jouw niet werkt. Je ontneemt dus ook het plezier van mensen die zich wel aan de regels houden. Die op hun beurt weer denken dat de regels niet werken omdat ze steeds mensen tegen komen die
Beter dan hen zijn omdat ze reverse boosten.

Dan nog de reden dat je reverse boost. Dat ga je dus pas doen als de tegenstanders te goed voor je worden. Als je ieder potje blijft winnen dan ga je ook niet reverse boosten.
Je zegt dus veel meer in je tekst dan dat je zelf beseft. Dat is wat ik alleen wil zeggen.
Het feit dat je gelijk zo in de verdediging schiet zegt ook al veel meer.
Ten eerste wil ik even vermelden dat ik fervent tegenstander ben van SBMM. FPS-games moeten namelijk connectivity-based en niet skill-based zijn. Daarnaast is het zoals je zegt te misbruiken om tegen gigantisch slechte spelers te komen. (Veel meer mensen doen dit namelijk dus alsnog is het gros van de lobbies sweaty)
Gevolg van SBMM is dat ik alleen maar tegen Spanjaarden, Fransen en Italianen speel (soms VK/Duitsland/NL, maar voornamelijk deze groep). Qua K/D houdt dat niet over omdat de host 9 van de 10 keer in Italië/Spanje/Frankrijk zit en ik dus ALTIJD achter loop ten opzichte van hun resulterend in hitmarkers voor mij en instamelt voor hun (op mijn scherm), terwijl ik in de killcam nog niet eens geschoten heb (hun scherm).
(Een Condrey kan zeggen dat connectivity boven skill gaat, maar als je connectivitysettings (in ieder geval op PC) een 800ms ping toestaat dan kan je met iedereen connecten, en gaat dus alsnog alleen skill op..)
Daarnaast heb ik ook geen zin om balls to the walls elk potje MLG-style te moeten gaan, omdat ik alleen maar tegen ervaren spelers kom. Public matches zijn in mijn ogen voor ontspanning, waarin een variatie aan spelers zit. Zodat je gewoon relaxt kan spelen en domineert als je goed bent en je zo nu en dan een potje speelt tegen andere goede spelers om ff hard te gaan.
Overigens vermeld ik alleen dat ik die triple haal op een RB account (ben er niet trots op want elke halve tamme had daar een dubbel/triple kunnen halen), wat tevens ook wel logisch is want een triple in een sweaty lobby :'), good luck with that! Vervolgens koppel ik er een conclusie aan dat sommige wel echt heel slecht zijn, want je schiet recht voor hun neus en ze reageren er nog niet op..
Ook waren mijn tegenstanders op mijn main niet te goed want ik ga elk potje positief qua K/D en win 62% van de potjes (met die bullshit er nog in verwerkt van het begin met die W/L onzin), maar ik wil gewoon ontspannend kunnen gamen zo nu en dan en niet alleen maar hard hoeven gaan.

En waar mensen in de aanval schieten, schieten ook mensen in de verdediging!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')