quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef danny081 het volgende:[..]
Je zegt dat je het hebt gehaald omdat je er trots op bent. Dat mag, om er vervolgens aan to voegen dat je dit hebt gehaald met een RB account. Dat is dan natuurlijk te belachelijk voor worden. Maar of dit niet genoeg is ga je andere mensen afkraken die minder goed dan jou zijn. De reden dat deze minder goed zijn is omdat jij al veel verder bent ,en langer aan het spelen bent. Je komt deze "slechte kindjes" alleen tegen als je dus een RB account hebt. Waar je bewust voor kiest.
Dat is het zelfde als op je 25e naar de basisschool gaan en zeggen dat het allemaal kinderen zijn die er niks van kunnen.
Daarbij zeg je ook nog eens dat je begrijpt dat er sbmm in zit terwijl je dit dus misbruikt en dat het dus door het soort mensen als jouw niet werkt. Je ontneemt dus ook het plezier van mensen die zich wel aan de regels houden. Die op hun beurt weer denken dat de regels niet werken omdat ze steeds mensen tegen komen die
Beter dan hen zijn omdat ze reverse boosten.
Dan nog de reden dat je reverse boost. Dat ga je dus pas doen als de tegenstanders te goed voor je worden. Als je ieder potje blijft winnen dan ga je ook niet reverse boosten.
Je zegt dus veel meer in je tekst dan dat je zelf beseft. Dat is wat ik alleen wil zeggen.
Het feit dat je gelijk zo in de verdediging schiet zegt ook al veel meer.
Ten eerste wil ik even vermelden dat ik fervent tegenstander ben van SBMM. FPS-games moeten namelijk connectivity-based en niet skill-based zijn. Daarnaast is het zoals je zegt te misbruiken om tegen gigantisch slechte spelers te komen. (Veel meer mensen doen dit namelijk dus alsnog is het gros van de lobbies sweaty)
Gevolg van SBMM is dat ik alleen maar tegen Spanjaarden, Fransen en Italianen speel (soms VK/Duitsland/NL, maar voornamelijk deze groep). Qua K/D houdt dat niet over omdat de host 9 van de 10 keer in Italië/Spanje/Frankrijk zit en ik dus ALTIJD achter loop ten opzichte van hun resulterend in hitmarkers voor mij en instamelt voor hun (op mijn scherm), terwijl ik in de killcam nog niet eens geschoten heb (hun scherm).
(Een Condrey kan zeggen dat connectivity boven skill gaat, maar als je connectivitysettings (in ieder geval op PC) een 800ms ping toestaat dan kan je met iedereen connecten, en gaat dus alsnog alleen skill op..)
Daarnaast heb ik ook geen zin om balls to the walls elk potje MLG-style te moeten gaan, omdat ik alleen maar tegen ervaren spelers kom. Public matches zijn in mijn ogen voor ontspanning, waarin een variatie aan spelers zit. Zodat je gewoon relaxt kan spelen en domineert als je goed bent en je zo nu en dan een potje speelt tegen andere goede spelers om ff hard te gaan.
Overigens vermeld ik alleen dat ik die triple haal op een RB account (ben er niet trots op want elke halve tamme had daar een dubbel/triple kunnen halen), wat tevens ook wel logisch is want een triple in een sweaty lobby

, good luck with that! Vervolgens koppel ik er een conclusie aan dat sommige wel echt heel slecht zijn, want je schiet recht voor hun neus en ze reageren er nog niet op..
Ook waren mijn tegenstanders op mijn main niet te goed want ik ga elk potje positief qua K/D en win 62% van de potjes (met die bullshit er nog in verwerkt van het begin met die W/L onzin), maar ik wil gewoon ontspannend kunnen gamen zo nu en dan en niet alleen maar hard hoeven gaan.
En waar mensen in de aanval schieten, schieten ook mensen in de verdediging!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.