abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146993803
Zaterdag is eindelijk mijn nieuwe condens droger binnen gekomen. Geen top model maar toch.

Maandag dat ding uit zijn plastic en piepschuim gehaald en mijn eerste was met handdoeken er in gedaan.

... Maar hij doet het niet. Maakt wel geluid maar wordt niet warm dus droogt niet.

Net mediamarkt gebeld en die geven aan dat ze iemand langs laten komen binnen nu en 3 weken om het te repareren. Ik gaf aan dat ik liever direct een nieuwe heb, ze hebben mij immers een defect product geleverd.

Dat kon niet zeiden ze. Aankoop ontbinden binnen 2 weken geldt immers niet meer want verpakking is opengemaakt.

Nu is dat apparaat dus feitelijk (semi) dead on arrival , in hoeverre moet ik hier nu klakkeloos mee akkoord gaan?


Aanvulling

quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Naar aanleiding van WGR / droger aangeschaft bij mediamarkt maar is defect bij aankoms
Maar in een apart deel omdat er
a) - self edit- dit sloeg nergens op, eens met modje
b) er een flinke update is

Er een monteur langs geweest deze maandag. Zou tussen 1000 en 1300 uur komen dus daar zat ik dan te wachten. Vrij genomen van werk enzo. Naja.

Tien over half 2 kwam ie. Er waren afspraken tussendoor gepland, kon ie niets aan doen. Geloof ik ook wel, beste man was van Indesit zelf en net als elke andere arbeider wordt zijn lot bepaald door planners die nergens wat vanaf weten. Enfin, hij liep naar de droger.

Maakt m open en begint direct te vloeken over die klote vervoerders van tegenwoordig. Ik kon hem na zijn uitleg geen ongelijk geven.

Meneer zei dat het een duidelijk geval van transport schade is, zoals hij zo vaak ziet tegenwoordig: machine is zo hard neergezet dat trommel compleet is vastgelopen waardoor bij het aanzetten van het apparaat de koeling het niet kon doen en daardoor de thermostaat finaal doorgebrand was. Hij kon hem wel repareren maar waarschijnlijk zou ie dan later nog wel wat issues tegen gaan komen uit ervaring sprekende. Bovendien zou dat z'n 3 weken duren want onderdelen moesten besteld worden.

Maar, zegt hij, ik zou hem persoonlijk lekker terugbrengen naar de mediamarkt. Want daar heb je recht op. Het is sowieso bezopen dat ik hier voor komen moest. Hij schrijft op zijn papier duidelijk defect afgeleverd, door transportschade en vertrekt naar de volgende cliënt. Ik mag de Mediamarkt gaan bellen.

Gedaan. Krijg troela 1 aan de telefoon en heb haar verteld wat het probleem is.
- Ja dan moeten we even kijken wat we er verder nog aan kunnen doen.
+ Hoezo kijken wat we er aan kunnen doen, ik wil een nieuwe, zo snel mogelijk, en de tijd vrij nemen heeft me al meer gekost dan die hele droger.
- Ja uhhh daar mag ik niet over beslissen
+ verbind me dan maar even door met iemand die daar wel over kan beslissen
- Ja die uhhh zitten in vergadering. U wordt vanmiddag terug gebeld en anders morgenochtend

Natuurlijk werd ik niet terug gebeld. Dus ik belde zelf maar even de volgende morgen.
+ ik zou terug gebeld worden maar dat is net gebeurd
- Vreemd. Maar meneer u moet het service rapport opsturen per email anders kunnen we niets voor u betekenen.

Dus ik doe dat, en bel er direct achteraan
+ Hallo ik had net ook gebeld, ik heb een service rapport opgestuurd zoals gevraagd en ik wil nu graag iemand spreken die vertelt dat ik een nieuwe machine krijg
- Ik zie nog geen document bij uw dossier
+ Dan ga je even in die email bak kijken of rondvragen naar iemand die daar wel bij kan, wordt er een beetje moe van
- Wij bellen u terug zodra we het document hebben.

Dus ik bel veel later
- Ja we hebben nog niemand die naar het document kan kijken voor u blabalbalblabalbalablabalba

Godallemachtig hoe moeilijk kan het zijn

DUS

Nu een aangetekende brief de deur uit dat ze dat rotding mogen komen ophalen, kosteloos, en dat ik compensatie eis voor geleden schade (inkomstenderving en telefoon kosten) aangezien ze zich niet aan beloften houden (terugbellen, monteur die (op tijd) komt, apparaat dat het uberhaupt doet etc). Ik hoef niet eens een nieuwe van dat pest bedrijf inmiddels dus ik denk dat ik nu naar een andere winkelier ga om een droger te bestellen: dan heb ik die morgen werkend in huis..

En indien dan geen gehoor van mediamarkt geschillencommissie er maar achteraan sturen. het wordt toch echt flink principieel nu...

Wat zijn mijn rechten eigenlijk?


[ Bericht 73% gewijzigd door Five_Horizons op 04-12-2014 17:42:48 ]
pi_146993859
Hebje wel de transportbeveiliging eruit gehaald?
pi_146994049
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Net mediamarkt gebeld en die geven aan dat ze iemand langs laten komen binnen nu en 3 weken om het te repareren. Ik gaf aan dat ik liever direct een nieuwe heb, ze hebben mij immers een defect product geleverd.

Dat kon niet zeiden ze. Aankoop ontbinden binnen 2 weken geldt immers niet meer want verpakking is opengemaakt.

Nu is dat apparaat dus feitelijk (semi) dead on arrival , in hoeverre moet ik hier nu klakkeloos mee akkoord gaan?
https://www.consuwijzer.n(...)goed-ondeugdelijk-is
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:00:49 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146994380
Ik heb die bron van spijkerbroek gelezen. Maar dit product is direct al defect bij levering. En dat kun je alleen constateren als je het in gebruik neemt.

Ik lees ook dit:

https://www.consuwijzer.n(...)beren-en-terugsturen

Dan zou je zeggen: een wasmachine mag je niet in gebruik nemen, dus een droger ook niet.

Maar het is toch eigenlijk te zot dat ze een defect product leveren en dan niet willen omruilen?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 17:01:57 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_146994472
Heb je bij eerste gebruik je waterbak voor de helft gevuld?
pi_146995085
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb die bron van spijkerbroek gelezen. Maar dit product is direct al defect bij levering. En dat kun je alleen constateren als je het in gebruik neemt.

Ik lees ook dit:

https://www.consuwijzer.n(...)beren-en-terugsturen

Dan zou je zeggen: een wasmachine mag je niet in gebruik nemen, dus een droger ook niet.

Maar het is toch eigenlijk te zot dat ze een defect product leveren en dan niet willen omruilen?
Heeft TS dat ding via internet besteld dan?

Verder is dit gewoon een garantiezaak, en daarbij heeft de leverancier de mogelijk om het probleem te repareren, voordat hij een nieuwe moet leveren.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:26:14 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146995161
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Heeft TS dat ding via internet besteld dan?

Verder is dit gewoon een garantiezaak, en daarbij heeft de leverancier de mogelijk om het probleem te repareren, voordat hij een nieuwe moet leveren.
Anders zou de leverancier toch die opmerking over die veertien dagen niet maken?

Garantiezaak, ja. Maar omruilen vind ik redelijker dan repareren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146995282
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Anders zou de leverancier toch die opmerking over die veertien dagen niet maken?

Garantiezaak, ja. Maar omruilen vind ik redelijker dan repareren.
Hun winkelretourtermijn is 14 dagen ongeopend.

Koop op afstand is ook 14 dagen, maar dan mag je het gewoon openmaken en gebruiken etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Me_Wesley op 25-11-2014 17:39:24 ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:31:31 #10
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_146995303
Garantiezaak voor de mm, jij hebt gewoon recht op een werkende, of gewoon terugsturen binnen die 7 (of was het 14) dagen, ze mogen echt niet klagen om wat ontbrekend piepschuim.
pi_146995379
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:31 schreef Manke het volgende:
Garantiezaak voor de mm, jij hebt gewoon recht op een werkende, of gewoon terugsturen binnen die 7 (of was het 14) dagen, ze mogen echt niet klagen om wat ontbrekend piepschuim.
Daar mogen ze wel over klagen, aangezien ze dat in hun retourvoorwaarden stellen.

Garantie, dus MM moet het probleem verhelpen. Dat kan wellicht prima met een reparatie.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146995507
-oops-
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146995529
Allemaal leuk al die voorwaardes en garanties, maar Als TS dat ding gesloopt heeft door de gebruiksaanwijzing niet te lezen vervallen alle garanties!
pi_146995584
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Holy_Goat het volgende:
in hoeverre moet ik hier nu klakkeloos mee akkoord gaan?
In zoverre dat de mediamarkt hier volkomen in zijn recht staat.

Los van de verpakking is het ding gebruikt en niet meer als nieuw te verkopen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:41:38 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146995607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef hottentot het volgende:

[..]

In zoverre dat de mediamarkt hier volkomen in zijn recht staat.

Los van de verpakking is het ding gebruikt en niet meer als nieuw te verkopen.
Het is niet gebruikt, het is defect.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146995632
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is niet gebruikt, het is defect.
En hoe is TS daar achter gekomen.

Juist.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:43:48 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146995673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:42 schreef hottentot het volgende:

[..]

En hoe is TS daar achter gekomen.

Juist.
Is toch absurd! Je betaalt voor een nieuw product, bij thuiskomst blijkt het apparaat defect en dan moet je accepteren dat het gerepareerd wordt. Waarom betaal ik dan voor een nieuw product?
The love you take is equal to the love you make.
pi_146995719
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef hottentot het volgende:

[..]

In zoverre dat de mediamarkt hier volkomen in zijn recht staat.

Los van de verpakking is het ding gebruikt en niet meer als nieuw te verkopen.
Al zou het niet gebruikt zijn, Mediamarkt stelt dat het niet opengemaakt mag zijn. Dus je hebt sowieso geen retourrecht meer.

Tenzij het online gekocht is, dan mag je het gebruiken om te kijken of het product goed bevalt. Echter, aangezien TS het heeft over openmaken, ga ik uit van een winkelaankoop.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146995732
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is toch absurd! Je betaalt voor een nieuw product, bij thuiskomst blijkt het apparaat defect en dan moet je accepteren dat het gerepareerd wordt. Waarom betaal ik dan voor een nieuw product?
Ik vind het niet absurd.

En TS is met deze voorwaarden akkoord gegaan.

Vind TS 3 weken geen redelijke termijn dan kan hij daarover in discussie gaan, maar je kunt geen product uit de verpakking halen in gebruik nemen met duidelijke gebruikssporen en het om willen ruilen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_146995734
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is toch absurd! Je betaalt voor een nieuw product, bij thuiskomst blijkt het apparaat defect en dan moet je accepteren dat het gerepareerd wordt. Waarom betaal ik dan voor een nieuw product?
Het is nog steeds een nieuw product..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:48:39 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146995827
Het is een defect product!

Ik vind jullie reacties ook absurd. Ik zie jullie al met een nieuwe, defecte computer of televisie direct uit de doos: "Ach, wat jammer. Nou ja, ik wacht wel drie weken op de reparatie."
The love you take is equal to the love you make.
pi_146995868
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is een defect product!

Ik vind jullie reacties ook absurd. Ik zie jullie al met een nieuwe, defecte computer of televisie direct uit de doos: "Ach, wat jammer. Nou ja, ik wacht wel drie weken op de reparatie."
Nee, dan zou ik ook enorm pissig zijn.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146996115
Onder andere om deze reden (buiten het gemak) doe ik mijn meeste aankopen online. Biedt veel meer kopersbescherming. Wellicht een tip voor volgende keer ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146996132
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is een defect product!

Ik vind jullie reacties ook absurd. Ik zie jullie al met een nieuwe, defecte computer of televisie direct uit de doos: "Ach, wat jammer. Nou ja, ik wacht wel drie weken op de reparatie."
Nee lekker boos bij de verkoper gaan doen terwijl deze zich keurig aan de afspraak houd.

Ik zou er zeker niet blij mee zijn, maar dit is wel hoe het werkt.

En hoever wil je gaan? Nieuwe auto op de eerste dag omruilen omdat de uitlaat lek is?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_146996164
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is een defect product!

Ik vind jullie reacties ook absurd. Ik zie jullie al met een nieuwe, defecte computer of televisie direct uit de doos: "Ach, wat jammer. Nou ja, ik wacht wel drie weken op de reparatie."
wat jij vindt is totaal niet van belang
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:00:54 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146996225
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:58 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

wat jij vindt is totaal niet van belang
En gelukkig mag ik hier gewoon mijn mening geven.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:02:05 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146996263
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Onder andere om deze reden (buiten het gemak) doe ik mijn meeste aankopen online. Biedt veel meer kopersbescherming. Wellicht een tip voor volgende keer ;)
Ja, dat had ik me inmiddels ook bedacht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146996283
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En gelukkig mag ik hier gewoon mijn mening geven.
Je mag je mening geven, maar ik vind het wel raar dat je onze postings absurd vind terwijl we TS de feiten geven.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_146996414
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En gelukkig mag ik hier gewoon mijn mening geven.
Liever niet.
pi_146996493
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Onder andere om deze reden (buiten het gemak) doe ik mijn meeste aankopen online. Biedt veel meer kopersbescherming. Wellicht een tip voor volgende keer ;)
Ik ga naar de plaatselijke witgoedboer en betaal 100 euro meer komt hij hem brengen aansluiten en neemt de oude mee, ook reparatie binnen 24 uur tegen normaal tarief
pi_146996609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
Maar heb je serieus de transportbeveiliging eruit gehaald?
Ik heb in al mijn jaren als bezorger van witgoed nog nooit een droger met transportbeveiliging tegengekomen. Wel ben ik drogers tegen gekomen die dead on arrival zijn. Mijn bedrijf regelt dan ook gelijk een nieuwe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je bij eerste gebruik je waterbak voor de helft gevuld?
Ook dit heb ik nog nooit hoeven doen :|
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:21:29 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146996752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef hottentot het volgende:

[..]

Je mag je mening geven, maar ik vind het wel raar dat je onze postings absurd vind terwijl we TS de feiten geven.
Absurd dat het leek of jullie dat maar de normaalste zaak van de wereld vinden, maar gelukkig bleek dat anders.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:21:54 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146996762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:07 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Liever niet.
Krijg toch de condenstyfus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146996773
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Krijg toch de condenstyfus.
En met de gewone tyfus zweet je al zoveel...
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_146996777
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je bij eerste gebruik je waterbak voor de helft gevuld?
Een bevriend mede flatbewoner heeft op exact dezelfde dag dezelfde droger gekocht als ik. Die van hem doet het wel gewoon.

We hebben het boekje gevolgd. Er was geen transport beveiliging aanwezig, en er stond niets in het boekje (nu weer gecontroleerd) over halv vullen van bakje.
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:23:50 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146996802
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:57 schreef hottentot het volgende:

[..]

Nee lekker boos bij de verkoper gaan doen terwijl deze zich keurig aan de afspraak houd.

Ik zou er zeker niet blij mee zijn, maar dit is wel hoe het werkt.

En hoever wil je gaan? Nieuwe auto op de eerste dag omruilen omdat de uitlaat lek is?
Ik heb het toch niet over boos doen bij de verkoper? Ik zou hem wel vertellen dat het betere reclame is voor zijn zaak als hij het defecte apparaat omruilt voor een werkend, ipv mij een reparateur op mijn dak te sturen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146996831
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Al zou het niet gebruikt zijn, Mediamarkt stelt dat het niet opengemaakt mag zijn. Dus je hebt sowieso geen retourrecht meer.

Tenzij het online gekocht is, dan mag je het gebruiken om te kijken of het product goed bevalt. Echter, aangezien TS het heeft over openmaken, ga ik uit van een winkelaankoop.
Online gekocht. En verder natuurlijk te debiel voor woorden dat je het product niet mag openmaken om te kijken of het al dan niet zou werken. Stel je hebt een tv. Aangesloten > werkt niet.

Ja meneer u heeft m aangesloten, dan heeft u m gebruikt.
pi_146996876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Online gekocht. En verder natuurlijk te debiel voor woorden dat je het product niet mag openmaken om te kijken of het al dan niet zou werken. Stel je hebt een tv. Aangesloten > werkt niet.

Ja meneer u heeft m aangesloten, dan heeft u m gebruikt.
Online mag je hem gewoon openmaken en uitproberen hoor. Koop ontbinden dus onder Wet Koop op Afstand.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Redactie Frontpage dinsdag 25 november 2014 @ 18:27:29 #39
38148 crew  Innisdemon
pi_146996893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik heb in al mijn jaren als bezorger van witgoed nog nooit een droger met transportbeveiliging tegengekomen. Wel ben ik drogers tegen gekomen die dead on arrival zijn. Mijn bedrijf regelt dan ook gelijk een nieuwe.

Jouw bedrijf?
Jij bent witgoedbezorger bij een bedrijf, en dan koop je je eigen via MM? :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_146996898
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over boos doen bij de verkoper? Ik zou hem wel vertellen dat het betere reclame is voor zijn zaak als hij het defecte apparaat omruilt voor een werkend, ipv mij een reparateur op mijn dak te sturen.
Dat vind ik dus ook. Ik betaal voor een werkend product. Dat is niet geleverd.

En mediamarkt meld mij net dat het geen ster uitmaakt of ik online of niet besteld heb voor een eventuele aankoop ontbinding > verpakking verwijderen is jammer joh niet meer te ontbinden.
pi_146996905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Jouw bedrijf?
Jij bent witgoedbezorger bij een bedrijf, en dan koop je je eigen via MM? :')
Dat is een ander persoon, droppert. :P
pi_146996909
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Jouw bedrijf?
Jij bent witgoedbezorger bij een bedrijf, en dan koop je je eigen via MM? :')
Jij post op een topic zonder ook maar een post goed te lezen? Knap :W
  Redactie Frontpage dinsdag 25 november 2014 @ 18:28:40 #43
38148 crew  Innisdemon
pi_146996922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Dat is een ander persoon, droppert. :P
Ooooops :@
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_146996926
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Ik betaal voor een werkend product. Dat is niet geleverd.

En mediamarkt meld mij net dat het geen ster uitmaakt of ik online of niet besteld heb voor een eventuele aankoop ontbinding > verpakking verwijderen is jammer joh niet meer te ontbinden.
Dan kennen ze de wet niet, en ook hun eigen voorwaarden niet:
http://www.mediamarkt.nl/(...)urneringsvoorwaarden
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146996928
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Jij post op een topic zonder ook maar een post goed te lezen? Knap :W
Maar idd, wasmachines hebben een transportbeveiliging, drogers nooit. (of iig nog nooit gezien)
Daarbij was dit echt een aansluit - en - vergeet droger. Indesit 75 B H
  Redactie Frontpage dinsdag 25 november 2014 @ 18:29:04 #46
38148 crew  Innisdemon
pi_146996930
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Jij post op een topic zonder ook maar een post goed te lezen? Knap :W
ja sorry, niet goed gelezen. En nee, ik heb het topic keurig doorgelezen :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_146996938
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Heeft TS dat ding via internet besteld dan?

Verder is dit gewoon een garantiezaak, en daarbij heeft de leverancier de mogelijk om het probleem te repareren, voordat hij een nieuwe moet leveren.
dit is incorrect aangezien het product DOA is. je hebt gewoon recht op een nieuwe.
pi_146996953
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Maar idd, wasmachines hebben een transportbeveiliging, drogers nooit. (of iig nog nooit gezien)
Daarbij was dit echt een aansluit - en - vergeet droger. Indesit 75 B H
Uhu, verder vind ik de water bak vullen ook raar, wat nou als ik hem aansluit op de afvoer? <O)
pi_146997021
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef SuperFood het volgende:

[..]

dit is incorrect aangezien het product DOA is. je hebt gewoon recht op een nieuwe.
Bron?
Een leverancier heeft plicht een defect te verhelpen binnen de garantietermijn. Of dat nou op dag 1 of dag 10 is. Ze hebben niet de plicht het te moeten vervangen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146997040
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Uhu, verder vind ik de water bak vullen ook raar, wat nou als ik hem aansluit op de afvoer? <O)
:P

Maarem, idd van mediamarkt website
Tot 14 dagen na het ontvangen van een bestelling heeft u recht op bedenktijd. Tijdens deze periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. U kunt een overeenkomst ontbinden door binnen 14 dagen na ontvangst van het laatst geleverde product op de order schriftelijk of telefonisch aan Media Markt kenbaar te maken dat u een of meerdere producten uit de betreffende order wilt retourneren. Binnen 14 dagen na dit telefonische of schriftelijk contact met Media Markt, dient u het/de betreffende product(en) retour te zenden naar Media Markt. Tijdens de bedenktijd zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Media Markt (online) retourneren, conform de door Media Markt (online) verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

De verpakking bestaat uit een groot seal-wrap stuk plastic waarbinnen een raamwerk van piepschuim is opgeklemd. Alvorens je de droger op een mooie plek kunt zetten om deze te gaan gebruiken moet dat er af. Dit krijg je er ook met geen mogelijkheid meer omheen, bovendien breekt die meuk als je het apparaat uitpakt.

Lijkt me dus ook redelijk dat ik stellen kan dat de 'verpakking' niet meer aanwezig is maar dat dit geen belemmering vormen moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')