ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten durenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel plezier in de keuken de komende 3 uur ...
Heb je de ingredienten al in huis??quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten duren
Geklaarde boter,doe je niet in 10 minuten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten duren
ik heb net gebeld met de slager, het ligt klaarquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de ingredienten al in huis??
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net gebeld met de slager, het ligt klaar
daarom ga ik zo langs de slager/traiteurquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geklaarde boter,doe je niet in 10 minuten.
En heb je wel licht op je fiets?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?
dat is zeker een goede slager danquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom ga ik zo langs de slager/traiteur
geen idee, normaal 18 gok ik, maar ik moet ongeveer 30 seconden lopen en hij weet dta ik kom dus 18.10 is ook geen probleemquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?
ene kant wel, andere kant niet, zijn voorbereide maaltijden zijn koning, maar zijn wild is tam wildquote:
tam wild heb ik nooit gesnaptquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ene kant wel, andere kant niet, zijn voorbereide maaltijden zijn koning, maar zijn wild is tam wild
in dit geval geen idee, hij doet beide, ik belde om t evragen of hij nog wat moois had maar ik ga er vanuit dat ik nog wel wat moet doen bij zo'n gerecht jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
Levert die slager de complete maaltijd als traiteur of doe je zelf ook nog iets?
Scheelt wel,geen hagelkorrels tussen je tanden.quote:
ik ook niet, wat er in nederland al aan wild dat voor overlast wordt geschoten en wordt weggeooid is bizarquote:
sommig tam wild wordt alsnog geschotenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scheelt wel,geen hagelkorrels tussen je tanden.
daarom. slaat nergens op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, wat er in nederland al aan wild dat voor overlast wordt geschoten en wordt weggeooid is bizar
Een keer meegemaakt, dat er nog een korrel in het vlees zat.Was mijn kies niet blij mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommig tam wild wordt alsnog geschoten![]()
maar met de magneten die ze in de vleesfabriek gebruiken halen alles er wel uit
maak het vaak mee, maar als je vaker wild eet weet je het en let je wat beter opquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een keer meegemaakt, dat er nog een korrel in het vlees zat.Was mijn kies niet blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |