Jep en op het moment dat spelers met een aflopend contract weggaan bij de clubs, de topclubs in Engeland afgaan en kijken of je nog leuke talenten kan strikkenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yuuuuup. Elk jaar je hele selectie anders, want contracten lopen af, en een free transfer is goedkoper dan verlengen enzo
Al is topclub dan relatiefquote:Op woensdag 26 november 2014 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en op het moment dat spelers met een aflopend contract weggaan bij de clubs, de topclubs in Engeland afgaan en kijken of je nog leuke talenten kan strikken
Jep, zeker als je in de laagste divisie begint, dan is Championship al niet haalbaarquote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al is topclub dan relatiefChampionship of sommige League One-ploegen zijn dan al topclubs
Zelf zoeken, alle jeugdelftallen doorspittenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Maastoren het volgende:
Hoe scouten jullie regens? Mijn scouts komen alleen maar met rotzooi.
De dag nadat de regens in het spel zijn gekomen clubs nalopen en aanwijzen welke spelers je een scoutrapport van wil zien, tenminste zo deed ik het vroegerquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Maastoren het volgende:
Hoe scouten jullie regens? Mijn scouts komen alleen maar met rotzooi.
Tegenwoordig zijn die datums elk jaar random dus dat maakt het een stuk lastiger. Wel leuker imoquote:Op woensdag 26 november 2014 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De dag nadat de regens in het spel zijn gekomen clubs nalopen en aanwijzen welke spelers je een scoutrapport van wil zien, tenminste zo deed ik het vroeger
Gewoon een scoutopdracht geven voor spelers tot maximaal 18 jaar oud. En dan op sterretjes beoordelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Maastoren het volgende:
Veel te tijdrovend. Moet toch een makkelijkere manier zijn.
Ik doe altijd 21 jaar en minimaal 4 ster potentieel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een scoutopdracht geven voor spelers tot maximaal 18 jaar oud. En dan op sterretjes beoordelen.
Dan mis je er wel teveel denk ik, je moet er ook rekening mee houden dat je scouts soms spelers veel te laag inschatten op basis van sterren.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik doe altijd 21 jaar en minimaal 4 ster potentieel.
Dat valt wel mee dit jaar, vooral door die zwarte sterren. Ik heb een aantal van deze assignments lopen:quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mis je er wel teveel denk ik, je moet er ook rekening mee houden dat je scouts soms spelers veel te laag inschatten op basis van sterren.
Oh ok, ja ik ben nog niet geswitched van FM14 naar FM15, ik wil eerst een paar patches wachtenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dit jaar, vooral door die zwarte sterren. Ik heb een aantal van deze assignments lopen:
[ afbeelding ]
Net deze binnen gehengeld voor 60k
[ afbeelding ]
Dit is wel een goede manier denk ik idd. Thnxquote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een scoutopdracht geven voor spelers tot maximaal 18 jaar oud. En dan op sterretjes beoordelen.
quote:
Nee want ze zijn bijna allemaal donkerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En jij bent de vader?
Goede genen
Heb ik ook, hoor nog wat gedoe over FM15 dus wacht ook even.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik ben nog niet geswitched van FM14 naar FM15, ik wil eerst een paar patches wachten
Ik wist niet dat je een negroïde uiterlijk hebtquote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee want ze zijn bijna allemaal donker
Huh?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een negroïde uiterlijk hebt
En je hebt geen FoBo dus ik kan het niet checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]Altijd leuk zulke teksten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas nog 6-0 gewonnen 80% bezit en volgens de pers was het een nipte overwinning.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |