Werk inleveren onder jou naam terwijl iemand anders het gemaakt heeft? Dat heet plagiaat en daar staan onderwijsinstellingen niet zachtzinnig tegenover.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef peterhoog25 het volgende:
?? in welk wetsartikel staat dat iemand geen scriptie mag schrijven voor een ander.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef peterhoog25 het volgende:
?? in welk wetsartikel staat dat iemand geen scriptie mag schrijven voor een ander.
jij snapt het!quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef peterhoog25 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef peterhoog25 het volgende:
sorry onderwijsagentquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Werk inleveren onder jou naam terwijl iemand anders het gemaakt heeft? Dat heet plagiaat en daar staan onderwijsinstellingen niet zachtzinnig tegenover.
Dit topic gaat ook de prullenbak in hoor, meneertje 'ja-maar-hij-mag-het-wel'quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef Stealo13 het volgende:
Lol mijn vorige topic werd verwijderd omdat ik een weggeef actie bij mijn enquête had. Maar fraude plegen is prima.
Super kansloos, jij moet afstuderen, dus moet je het zelf doen. Verder is het strafbaar, ik zou het er niet op wagen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:10 schreef peterhoog25 het volgende:
Hallo mensen
Ik zoek een schrijver die een scriptie kan schrijven tegen betaling. Kent u iemand of bent uzelf iemand die het wil doen, laat het me weten middels een privé bericht.
Groeten,
peter
Hey, mij maakt het niet uit. Als je gepakt wordt, wordt je alleen van je opleiding getrapt. Als je dat prima vind dan zou ik zeggen: Google. Zijn een aantal websites waar je een scriptie kan kopen.quote:
Al tr gemacht, maar hij blijft lekker open.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef Stealo13 het volgende:
Lol mijn vorige topic werd verwijderd omdat ik een weggeef actie bij mijn enquête had. Maar fraude plegen is prima.
In welk wetsartikel staat dat je zelf moet solliciteren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:32 schreef Xili0n het volgende:
Nog 'n puntje: Als jij te lui / onkundig / ongeïnteresseerd bent om je eigen scriptie te schrijven, dan hoop ik dat je keihard door de mand valt tijdens sollicitatieprocedures als je zometeen klaar bent...
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In welk wetsartikel staat dat je zelf moet solliciteren?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In welk wetsartikel staat dat je zelf moet solliciteren?
Ga toch weg man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef peterhoog25 het volgende:
Ja, want we zijn hier 24/7 aanwezig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Al tr gemacht, maar hij blijft lekker open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |