We zijn heul niet blauw!quote:
Popcorn is nooit overbodig op FOK!.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:53 schreef Homijn het volgende:
Gefeliciteerd en sterkte, Netsplitter![]()
Ik zit nu wel met een grote partij popcorn die overbodig wordt.![]()
Die had ik ingeslagen om de soapserie rondom de aanstelling van een nieuwe KLB-mod te volgen.
Hoe zit het trouwens met clementie van gebanden? Meestal als er een nieuwe koning komt, verleent hij clementie aan gevangenen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Popcorn is nooit overbodig op FOK!.
Kan geen bans ongedaan maken als mod zijnde, maar ik weet wel dat bans niet besproken worden op het forum.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met clementie van gebanden? Meestal als er een nieuwe koning komt, verleent hij clementie aan gevangenen.
#freebeverton
Volgens mij is NS nu al het spoor bijster...quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege het bier natuurlijk dat NS heeft uitgedeeld, hik.
Die had vast nog een borreltje naast zijn biertje danquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij is NS nu al het spoor bijster...
Hee, wacht, wat!?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege het bier natuurlijk dat NS heeft uitgedeeld, hik.
Liever laat bier dan geen bier.quote:
toch ben ik blij dat hij geband isquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan geen bans ongedaan maken als mod zijnde, maar ik weet wel dat bans niet besproken worden op het forum.
En dat geldt voor deze ook.
Nu jij nogquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |