wc koker of keukenrol koker?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:17 schreef just me het volgende:
In de bijrol, in de hoofdrol, iedereen heeft een rol
Dank je.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk motiefje MM. Staat je goed!
Je bent even helemaal losgegaan met inkopen ja?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Dank je.
Ik heb er ook jarretels bij...
ik ben weel heel benieuwd hoe dat staat, foto??quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
O waar? ik denk dat die mij ook wel goed staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
De donkere dagen voor Kerst zijn er weer en dan ga ik altijd even los.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent even helemaal losgegaan met inkopen ja?
Sorry, maar ik heb het nu niet aan en er ook geen foto van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben weel heel benieuwd hoe dat staat, foto??
In alle maten, kleuren en motieven verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
O waar? ik denk dat die mij ook wel goed staan.
En hebben ze ook zwart- geel gestreept of met rode schubbenpatroon? Moet wel een beetje mijn kleur zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb het nu niet aan en er ook geen foto van.
[..]
In alle maten, kleuren en motieven verkrijgbaar.
Je zuster op een houtvlot.quote:
Ik gebruik die uitdrukking best regelmatig, vooral als ik naar mijn zus die op een woonark woont refereer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot.![]()
Het zou zo een FOK!-uitdrukking kunnen zijn.
Ik heb hem hier in deze reeks nog wel eens gebruikt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot.![]()
Het zou zo een FOK!-uitdrukking kunnen zijn.
Ik heb wel een zusje ja, maar de enige van wie ik me houtvlot verhalen kan herinneren is Piet Sig die ergens in Z-Duitsland naar naakte vrouwen op een vlot stond te kijken. Relatie zus en houtvlout is me hier verder nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hem hier in deze reeks nog wel eens gebruikt.
Waarschijnlijk in relatie tot Fann d'r zus.
Of was het vanwege jouw houtvlot verhalen? Heb jij een zuster?
K*t, dementie is ingevallen bij me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel een zusje ja, maar de enige van wie ik me houtvlot verhalen kan herinneren is Piet Sig die ergens in Z-Duitsland naar naakte vrouwen op een vlot stond te kijken. Relatie zus en houtvlout is me hier verder nooit opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |