abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146977044
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het kan ook leuk zijn hoor. Badschaap moet je gewoon niet op letten, die kan er ook niks aan doen dat hij uit inteelt voortgekomen is
Hij heeft gewoon een punt over religie hoor.

Alleen om een nazi regime er op na te houden is wat overdreven.
Oh.
pi_146977057
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

kijk als je een punt hebt wat niet helemaal in het straatje past van fok-it, heb je al meteen een laag iq :'(
Bedroevend toch
pi_146977066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja, jij vindt het een topshow natuurlijk als mensen geloof met een sprookjesboek gaan vergelijken. Je kan ook gewoon respect hebben voor mensen die anders denken.

En nee, ik ben geen Christen :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_146977069
:W
(she/her)
pi_146977073
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:54 schreef badschaap het volgende:

[..]

kijk als je een punt hebt wat niet helemaal in het straatje past van fok-it, heb je al meteen een laag iq :'(
Bedroevend toch
Ik snap wel dat hij boos word als je hem wilt opsluiten :+
Oh.
pi_146977079
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:54 schreef badschaap het volgende:

[..]

Bedroevend toch
:') Je verdraait mijn woorden.

Als jij het op een normale manier gaat beargumenteren vind ik het prima, maar dat doe jij nooit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_146977082
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat hij boos word als je hem wilt opsluiten :+
Zullen we m anders voeren?
pi_146977088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, jij vindt het een topshow natuurlijk als mensen geloof met een sprookjesboek gaan vergelijken. Je kan ook gewoon respect hebben voor mensen die anders denken.

En nee, ik ben geen Christen :')
Geloof is gewoon een sprookje. Dat is gewoon een feit. Het is allemaal verzonnen door mensen.

Er zijn geen bovennatuurlijke krachten dat is onzin.
Oh.
pi_146977092
Gezellig wel.
(she/her)
pi_146977097
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
Gezellig wel.
Wat vind jij van religie Fylax?
Oh.
pi_146977104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:') Je verdraait mijn woorden.

Als jij het op een normale manier gaat beargumenteren vind ik het prima, maar dat doe jij nooit
Hoezo?
Ik geef een bron, en dan kan jij mij meteen niet meer serieus nemen omdat jij het toevallig geen goede bron vind?
pi_146977116
Geloof? ik geloof er niks van
pi_146977121
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geloof is gewoon een sprookje. Dat is gewoon een feit. Het is allemaal verzonnen door mensen.

Er zijn geen bovennatuurlijke krachten dat is onzin.
Geef dan een bewijs?

Dat kun je niet

Dus hoe kun je nou zeggen dat Geloof een sprookje is? Hoe kun je uberhaupt zeggen dat geloof een sprookje is, dat God een sprookje is a la, maar geloof is zo universeel. Jij gelooft ook. Niet in God dan maar oke.

Als je zegt dat God een sprookje is, ben je net zo bezig als mensen die hun leven in handen leggen van God. Want je weet net zo weinig als hun doen
pi_146977124
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat vind jij van religie Fylax?
Hmm weet niet.. Er is geen bewijs dat God of iets bestaat maar er is ook geen bewijs dat Hij niet bestaat.

Ik zelf vind het wel fijn om te praten met iemand "van boven" of diegene er nou is of niet, voelt vertrouwd om tegen "iemand" te praten.

Maar ben officieel niet gelovig ofzo. En lees ook niet de Bijbel of iets.
(she/her)
pi_146977128
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:56 schreef badschaap het volgende:
Als
Nee. Dat is geen bron.

Dat is een film die gemaakt is door een documentaire-maker die klaarblijkelijk de film heeft gemaakt met behoorlijk wat satire. Vindt je dat een geloofwaardige bron om een God te ontkrachten?
pi_146977136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geef dan een bewijs?

Dat kun je niet

Dus hoe kun je nou zeggen dat Geloof een sprookje is? Hoe kun je uberhaupt zeggen dat geloof een sprookje is, dat God een sprookje is a la, maar geloof is zo universeel. Jij gelooft ook. Niet in God dan maar oke.

Als je zegt dat God een sprookje is, ben je net zo bezig als mensen die hun leven in handen leggen van God. Want je weet net zo weinig als hun doen
Leg me dit dan uit.
Waarom is de bijbel dan pas zo'n 500 jaar na christus geschreven?
pi_146977141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:58 schreef badschaap het volgende:

[..]

Leg me dit dan uit.
Waar staat dat?
(she/her)
pi_146977144
quote:

[..]

Leg me dit dan uit.
We hebben het hier over het bestaan van een God.
De Bijbel moet je sowieso zien als iets symbolisch.
pi_146977147
quote:

[..]

Leg me dit dan uit.
Gast, als jij iemand ziet opstaan uit de dood of mensen op magische wijze helen heb je toch ook even nodig om bij te komen?
pi_146977156
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:59 schreef Korreltjezout het volgende:

[..]

Gast, als jij iemand ziet opstaan uit de dood of mensen op magische wijze helen heb je toch ook even nodig om bij te komen?
:D
(she/her)
pi_146977164
En mij betichten van fascisme helpt ook niet echt mee jou serieus te nemen badschaap.
pi_146977174
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geef dan een bewijs?

Dat kun je niet

Mensen hebben geen bovennatuurlijke krachten. De paar die dat beweren word het ontmaskerd. Dus die monnikken die de Bijbel hebben geschreven hebben gewoon wat leuke verhaaltjes verzonnen. Mensen proberen het ontstaan van de Aarde gewoon te relativeren en een God is een leuke uitweg. Maar als je logisch nadenkt weet je wel dat dat volslagen onzin is. Het past helemaal niet in het bestaan van het universum. Een God is gewoon zo erg onlogisch.
Oh.
pi_146977178
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hmm weet niet.. Er is geen bewijs dat God of iets bestaat maar er is ook geen bewijs dat Hij niet bestaat.

Ik zelf vind het wel fijn om te praten met iemand "van boven" of diegene er nou is of niet, voelt vertrouwd om tegen "iemand" te praten.

Maar ben officieel niet gelovig ofzo. En lees ook niet de Bijbel of iets.
Je kan toch gewoon met jezelf praten.
Oh.
pi_146977181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon met jezelf praten.
Tegen "iemand" anders praten is wat fijner.
(she/her)
  dinsdag 25 november 2014 @ 01:03:11 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_146977182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mensen hebben geen bovennatuurlijke krachten. De paar die dat beweren word het ontmaskerd. Dus die monnikken die de Bijbel hebben geschreven hebben gewoon wat leuke verhaaltjes verzonnen. Mensen proberen het ontstaan van de Aarde gewoon te relativeren en een God is een leuke uitweg. Maar als je logisch nadenkt weet je wel dat dat volslagen onzin is. Het past helemaal niet in het bestaan van het universum. Een God is gewoon zo erg onlogisch.
Maar je kan het niet bewijzen. En zolang er onverklaarbare dingen kunnen gebeuren en gebeurt zijn heb je een reden om in een God te geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')