Godzijdank, ze was een beetje aan de rare kant.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. nou ze komt hier niet meer gelukkig dus.
Oh je zonden worden alleen getolereerd als je er flink voor lapt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker mensen uitmoorden maar opbiechten bij de priester en het is allemaal weer goed.
Wat een onzin ook![]()
Grappig manquote:
Ookk een beetje aan de dikke kantquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:44 schreef Korreltjezout het volgende:
[..]
Godzijdank, ze was een beetje aan de rare kant.
Oohja dat gebeurt ook nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh je zonden worden alleen getolereerd als je er flink voor lapt.
Ach gelovige toch ook
Helaas staat die post daar lekker. Nu kan iedereen vinden dat een of andere chocolate chick mijn D wilde.quote:
Ik zou religie meteen verbieden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:47 schreef badschaap het volgende:
Als ik aan de macht kom, 100 euro per hoofd van elke gelovige.
Dit kun je niet maken manquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:47 schreef badschaap het volgende:
Als ik aan de macht kom, 100 euro per hoofd van elke gelovige.
Jot, en alle semi-gelovers zoals fok-it noord koreaanse style opsluitenquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou religie meteen verbieden.
Kerken en al dat soort troep slopen en er dingen neerzetten waar mensen echt wat aan hebben.
Een gamehal ofzo.
Dat kind was te achterlijk om te schijten. Maar soitquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef Korreltjezout het volgende:
[..]
Helaas staat die post daar lekker. Nu kan iedereen vinden dat een of andere chocolate chick mijn D wilde.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jot, en alle semi-gelovers zoals fok-it noord koreaanse style opsluiten
Ja, want als je niet compleet tegen geloof ben ben je meteen gelovigquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jot, en alle semi-gelovers zoals fok-it noord koreaanse style opsluiten
Schijten is ook helemaal zo makkelijk nog niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kind was te achterlijk om te schijten. Maar soit
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kind was te achterlijk om te schijten. Maar soit
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want als je niet compleet tegen geloof ben ben je meteen gelovig
Wat ben jij een onderontwikkelde droeftoeter zeg
En toch ben ik wel ontwikkeld, linkse landverraderquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want als je niet compleet tegen geloof ben ben je meteen gelovig
Wat ben jij een onderontwikkelde droeftoeter zeg
Te merken aan je berichtjes hier op fok ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
En toch ben ik wel ontwikkeld, linkse landverrader
Toch wél.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te merken aan je berichtjes hier op fok ja.
Het kan ook leuk zijn hoor. Badschaap moet je gewoon niet op letten, die kan er ook niks aan doen dat hij uit inteelt voortgekomen isquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:50 schreef Korreltjezout het volgende:
Gaat het hier altijd zo lekker? Bevalt me wel
zegt de afa man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan ook leuk zijn hoor. Badschaap moet je gewoon niet op letten, die kan er ook niks aan doen dat hij uit inteelt voortgekomen is
Oh maar een beetje drama kan ik wel waarderen hoor. Ook al is het iq beneden zeeniveau.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan ook leuk zijn hoor. Badschaap moet je gewoon niet op letten, die kan er ook niks aan doen dat hij uit inteelt voortgekomen is
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
zegt de afa man.
Hé linkse zwerver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |