Misschien wil God dat nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over leven en dood kan ik oneindig blijven nadenken.
Waarom bezitten wij niet de intelligentie en informatie om alles te snappen
Jij weet vergeet dat je niet kan bewijzen of er een God bestaat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar je vergeet dat er niet zoiets bestaat als een 'god'
God is een sprookje, allemaal verzonnen zodat de mens het kan relativeren.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:33 schreef Korreltjezout het volgende:
Weet iemand hier wie chocolate chick was? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
God is gewoon verzonnen door de mens. Klaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet vergeet dat je niet kan bewijzen of er een God bestaat.
dit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God is een sprookje, allemaal verzonnen zodat de mens het kan relativeren.
Maar als je het echt gaat geloven ben je niet helemaal wijs.
Wat een onzin. Niemand zegt toch dat God een menselijke gedaante heeft?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God is gewoon verzonnen door de mens. Klaar.
Als er echt een God was had die zich wel laten zien. Ooit.
Bron graagquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
Trouwens het verhaal van jesus is een 100% rip-off van een oud grieks godenverhaal
Ze heette toch niet denise he? Als dat niet het geval is zal het vast wel over een andere cris van dommelen gegaan zijn in 2011 die toevallig dezelfde naam en leeftijd hadquote:
Jawelquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:37 schreef Korreltjezout het volgende:
[..]
Ze heette toch niet denise he? Als dat niet het geval is zal het vast wel over een andere cris van dommelen gegaan zijn in 2011 die toevallig dezelfde naam en leeftijd had
Het is dan ook meer een komisch pamflet dan een serieus gefundeerde documentairequote:
Oh omdat het niet word aanbeden door de kerk is meteen alles wat erin word gezegd gelul?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is dan ook meer een komisch pamflet dan een serieus gefundeerde documentaire
1 van de recensies van de film.
Ik kan jou echt niet meer serieus nemen
Dan is het geen God, dan is het energie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niemand zegt toch dat God een menselijke gedaante heeft?
God kan ook energie zijn
Je bent echt een hersenloze debiel he. Die recensies staan op een filmsite. Heeft niks met religie te maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh omdat het niet word aanbeden door de kerk is meteen alles wat erin word gezegd gelul?
zie je wel vaker bij gelovigen , een bekrompen denkwijze
Sowieso mensen die geloven in Jezus die voor ze is gestorven op het kruisquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
dit.
En mensen zijn bang dat ze iets niet kunnen verklaren.
Dan is het makkelijk om te zeggen 'dat komt door god'
Trouwens het verhaal van jesus is een 100% rip-off van een oud grieks godenverhaal
Laat maar. Jammer dat je net zoals badschaap gaat formulerenquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het geen God, dan is het energie.
Energie is een natuurkracht, en geen sprookjesfiguur. Dus onzin om het daar op af te schuiven.
Wie aanbidt er nou energie
Nouja, ik ben Cris, ik zit op een ander forum. Ik kwam mijn naam tegen op dit forum en was benieuwd wie dat had gepost. Als het dus denise is dan weet ik het wel. Maar de context was nogal "grappig" vond ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel
Maar waarom wil je dat weten?
Je hebt in 3 jaar tijd geen enkel bericht hier gepost, wie ben je?
dat. En dan die namen van zijn volgelingen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die geloven in Jezus die voor ze is gestorven op het kruisEr werden zoveel rebelse mensen gekruisigd in die tijd. Die hele Jezus word ook blank afgebeeld terwijl hij uit het midden oosten komt
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar. Jammer dat je net zoals badschaap gaat formuleren
Oke. nou ze komt hier niet meer gelukkig dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:43 schreef Korreltjezout het volgende:
[..]
Nouja, ik ben Cris, ik zit op een ander forum. Ik kwam mijn naam tegen op dit forum en was benieuwd wie dat had gepost. Als het dus denise is dan weet ik het wel. Maar de context was nogal "grappig" vond ik.
Ik ben niet eens gelovig mongoolquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat. En dan die namen van zijn volgelingen.
In het midden oosten ffs.
Maar kijk uit, straks zal fok-it alles tegen de priester opbiechten en zullen we voor ever branden in de hell
Lekker mensen uitmoorden maar opbiechten bij de priester en het is allemaal weer goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat. En dan die namen van zijn volgelingen.
In het midden oosten ffs.
Maar kijk uit, straks zal fok-it alles tegen de priester opbiechten en zullen we voor ever branden in de hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |