SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
#FreeInsomnia_
#FreeLittleRabbit
#FreeVallendBroodjeBanaan
#FreeDven
Gratie pls.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit klaargekomen door rukken met handen.
Uh whut?quote:
Ik vind t zo sneu, kloontje gebruiken en daarmee actief postenquote:
Ach, hij had ook al een kloontje gemaakt in het Quiz-topic. Niet dat je binnen 2 seconden niet doorhad dat Toto het wasquote:Op maandag 24 november 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t zo sneu, kloontje gebruiken en daarmee actief posten
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:06 schreef Xili0n het volgende:
Nieuw filosofisch stellinkje dan maar:
Bestaat er zoiets als oneindig?
béétje beargumentering voegt wel toequote:
Oh en trouwens... je onderschrift: Mad World?quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:07 schreef Xili0n het volgende:
[..]
béétje beargumentering voegt wel toe
Ben't overigens eens met je, maar dan nog.
Goed... maar buiten de big bang dan? Daarbuiten? Is daar iets? En wat dan? Of is het eindig?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikdeed het ook als grapje
Allereerst denk ik hier niet graag over na, maar als het dan moet..
Dan denk ik dat het best logisch is te geloven dat de wereld, aarde, universum hoe je het ook wilt noemen is geexplodeerd bij de big bang. En dat die miljoenen en miljoenen jaren zich aan het uitwijden is. En na al die jaren (zo ver zijn we nog lang niet) Stopt dat, en begint het weer met imploderen, tot er een zwart gat ontstaat
Je bedoelt hoe The Big Bang is ontstaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:10 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Goed... maar buiten de big bang dan? Daarbuiten? Is daar iets? En wat dan? Of is het eindig?
Gaat niet om weten, gaat om filosoferen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe The Big Bang is ontstaan?
Dat weet niemand. En dan kunnen wetenschappers wel met stofjes en deeltjes en atomen aankomen, maar hoe die er zomaar waren weten hun ook niet. En je maakt jezelf gek als je daar over na gaat denken
Ik filosofeer liever over de sociologische en psychologische dingen van het levenquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:13 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Gaat niet om weten, gaat om filosoferen.
Enneh... tussen die stofjes... zit daar dan nog wat?
Nou, vooruit danquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik filosofeer liever over de sociologische en psychologische dingen van het leven![]()
Ik heb geen idee. Ik weet ook nog steeds niet tot welke groep ik me beschouw als het om religie gaat.
Jij mag wel je zegje doen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:15 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Nou, vooruit danCase Closed. hahah.
Hoe weet je dat het nog lang niet zo ver is?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikdeed het ook als grapje
Allereerst denk ik hier niet graag over na, maar als het dan moet..
Dan denk ik dat het best logisch is te geloven dat de wereld, aarde, universum hoe je het ook wilt noemen is geexplodeerd bij de big bang. En dat die miljoenen en miljoenen jaren zich aan het uitwijden is. En na al die jaren (zo ver zijn we nog lang niet) Stopt dat, en begint het weer met imploderen, tot er een zwart gat ontstaat
Niet. Maar je gaat er vanuit, omdat de wereld al miljarden jaren oud is. En al is hij al aan het imploderen dan nog is de kans wel heel klein dat we nu al bijna bij het eind aan gekomen zijn. Maar de kans bestaat. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het nog lang niet zo ver is?
Die hadden ook geen gelijk, die lulden ook maar wat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet. Maar je gaat er vanuit, omdat de wereld al miljarden jaren oud is. En al is hij al aan het imploderen dan nog is de kans wel heel klein dat we nu al bijna bij het eind aan gekomen zijn. Maar de kans bestaat. Tuurlijk.
Net zoals de kans bestond dat de Maya`s gelijk hadden.
Daarom ook niet over nadenkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden ook geen gelijk, die lulden ook maar wat.
Ik vind het echt zo eng om na te denken over het hele ontstaan van het universum en wanneer het eindigt en hoe groot het is. Dan komt er ook nog iets bij als de dood, hoe dat dan zou zijn.
Over leven en dood kan ik oneindig blijven nadenken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook niet over nadenken
Hoeft ook nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |