het werkt bij mij..quote:
Ik ben te ongeduldig met vrouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
het werkt bij mij..
maar dan zeg ik uiteindelijk nah we spreken wel een keer af
en dan negeer ik d'r
wtf. meisjes van jouw leeftijd willen een trio?quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
Ik heb serieus ook een keer een trio kunnen fixen maar toen zei ik neh ik wil niet.
Valt wel mee hoe grote bek je hebt, want je zegt toch op internet vaak zat dat je het niet durft.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
Zo rol ik. Grote bek op het internet enzo maar eigenlijk durf ik niets.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben te ongeduldig met vrouwen.
Ja nja meer op Whatsapp enzo dat ik dan zeg ja ik wil het wel doen met je maar uiteindelijk toch niet afsprekenquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe grote bek je hebt, want je zegt toch op internet vaak zat dat je het niet durft.
Niks mis mee overigens.
Ik zocht niet voor niks dat touw.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf. meisjes van jouw leeftijd willen een trio?
2 sletjes bij mij op school. Heb toen met ze afgesproken en heb toen tegelijk met ze gekust.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf. meisjes van jouw leeftijd willen een trio?
Ze wou je niet? Dus hoe kan je dan vreemd gaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik had een keer met iemand en ze was best wel slet want ze zoende al meteen met boys enzo. Maar met mij wou ze niet zoenen.
Toen ging ik vreemd.
We hadden wel en we kuste ook wel. Ze wou alleen niet zoenen want dat ging te snel voor haar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze wou je niet? Dus hoe kan je dan vreemd gaan?
Als puntje bij paaltje komt...quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja meer op Whatsapp enzo dat ik dan zeg ja ik wil het wel doen met je maar uiteindelijk toch niet afspreken
Precies.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt...
quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hadden wel en we kuste ook wel. Ze wou alleen niet zoenen want dat ging te snel voor haar.
Maar wel na n dag al met n ander zoenen.
En ik kon niet langer wachten dus toen ging ik vreemd.
Ik zweer je ik ben serieus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fylax is ons hard aan het trollen
Keiharde playboy deze manquote:
Was een keer uit in Lissabon en ineens trekken 5 chicks hun broek uit en beginnen ze aan mn pik te zuigenquote:
Ik stond op de Empire State vorige vakantie, begon er opeens een chick op de grond te liggen met haar benen wijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was een keer uit in Lissabon en ineens trekken 5 chicks hun broek uit en beginnen ze aan mn pik te zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |