Ja sorry ik vergat even dat die meisjes elk weekend worden gebangbangt door 4 negers ergens in een obscure kelderbox.quote:
Als het geen bloederige scenes zijn, dan ga ik van m`n stokjequote:Op dinsdag 25 november 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thriller/Komedie met een vleugje absurditeit.
Jij gaat ook wel meedoen hè Fok-it
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal allemaal wel meevallen joh.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kunnen ze nog wel iets groot of klein vinden hoor..
We gaan wel katten opeten, maar dat vind je niet erg toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het geen bloederige scenes zijn, dan ga ik van m`n stokje
en vervolgens vertellen op school dat ik een kleine heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen joh.
En dan voelen ze het toch niet, maar heb jij in elk geval seks gehad.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan wel katten opeten, maar dat vind je niet erg toch?
En dan vertel jij lekker dat dat komt omdat die meisjes zo uitgewoond waren dat het leek of je een frikandel in een magazijn gooide.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
en vervolgens vertellen op school dat ik een kleine heb.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan vertel jij lekker dat dat komt omdat die meisjes zo uitgewoond waren dat het leek of je een frikandel in een magazijn gooide.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan vertel jij lekker dat dat komt omdat die meisjes zo uitgewoond waren dat het leek of je een frikandel in een magazijn gooide.
Jij had toch helemaal geen ervaring buiten zoenen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
Ik ga jullie een leuk verhaaltje vertellen
iemand heeft mij een keer gefapt en toen heeft ze aan wat mensen verteld dat mijn lul zo klein is als een pink (wat niet zo is btw)
toen vroegen z ehoe weet je dat had ze gezegd ja hij stuurde een foto naar mij.![]()
![]()
toen heb ik die mensen verteld dat ze me heerlijk heeft gefapt
einde
14 jarige mensen hebben meer seksuele ervaring dan ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
Ik ga jullie een leuk verhaaltje vertellen
iemand heeft mij een keer gefapt en toen heeft ze aan wat mensen verteld dat mijn lul zo klein is als een pink (wat niet zo is btw)
toen vroegen z ehoe weet je dat had ze gezegd ja hij stuurde een foto naar mij.![]()
![]()
toen heb ik die mensen verteld dat ze me heerlijk heeft gefapt
einde
heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had toch helemaal geen ervaring buiten zoenen?
Sorryquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14 jarige mensen hebben meer seksuele ervaring dan ik.
Ik denk dat ik maar een touw ga zoeken.
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd?
Maar dit is serieus waar.
Doe het nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14 jarige mensen hebben meer seksuele ervaring dan ik.
Ik denk dat ik maar een touw ga zoeken.
Oh dan wou ik het denk ik niet vertellen.quote:
Slijmen, Flirten..quote:
Daar gaat het al mis.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slijmen, Flirten..
"Neee ik wil t nog niet doennn.:
Ik: "Wat maakt het uit hahaha is toch leuk"
"Oke"
Gewoon beetje lief doen tegen een meisje en ze wilt je pik wel hooorquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis.
Als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is het wel aan slijmen. Flirten ben ik ook te lomp voor.
Zo werkt het niet knul.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon beetje lief doen tegen een meisje en ze wilt je pik wel hooor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |