Sands, waar blijft de mooie glanzende OP?quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts...
quote:Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sands, waar blijft de mooie glanzende OP?
Wat nou weer?quote:
Dat je dan nog wel even kan wachtenquote:
Helaas, daar krijg je geen slowchatpunten voor.quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Goed om te horen.
offtopic
Ik heb een nieuwe vraag gesteld, het stond al een tijdje leeg...
Vervelend... daar deed ik het voor...quote:Op maandag 24 november 2014 23:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Helaas, daar krijg je geen slowchatpunten voor.
Robby vind dat ik je moet pm-en, maar heeft dat zin? Wil je je goede nieuws dan wel delen of hou je het liever nog steeds voor je?quote:
Nee, ik zei toch 'hem'.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Robby vind dat ik je moet pm-en, maar heeft dat zin? Wil je je goede nieuws dan wel delen of hou je het liever nog steeds voor je?
Of wil je het niet gewoon delen met de hele wereld omdat het zo fantastisch en geweldig is
Ik qoute hem toch?quote:
Vergeet ik wel vaker, en andere letters ook, al komt dat eerder door mijn toetsenbord die of nieuwe batterijen nodig heeft of net de verbinding mist ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef Robby87 het volgende:
Je vergat wel een 't', maar dat is hier toch schering en inslag, dus dat is je vergeven.
Ik heb zo mijn goede invloeden in de slowchatquote:
Het blijkt ja, blijft hier doodstilquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn goede invloeden in de slowchat
Okquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het blijkt ja, blijft hier doodstil
Nou niet allemaal expres niks zeggen hè...![]()
Het is persoonlijk, vandaar dat ik het niet hier integraal neerzet, maar ik dm je evenquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Robby vind dat ik je moet pm-en, maar heeft dat zin? Wil je je goede nieuws dan wel delen of hou je het liever nog steeds voor je?
Of wil je het niet gewoon delen met de hele wereld omdat het zo fantastisch en geweldig is
Ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
Is trouwens niet zo als aandachthoerderij bedoeld
Met zo'n scheids kon je dat op je klompen aanvoelen. Twee buitenspeldoelpunten, twee spelers die er niet meer hadden mogen staan. Dat dit no kan op dit niveau.quote:
Alles voor het geld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met zo'n scheids kon je dat op je klompen aanvoelen. Twee buitenspeldoelpunten, twee spelers die er niet meer hadden mogen staan. Dat dit no kan op dit niveau.
Al had ik niet de illusie dat Ajax zou gaan winnen.
Helaas wel.quote:
Geniet jij ook zo van Anderssen? Ik vind dat zo'n fijne speler om naar te kijken, zoveel gevoel en zo technisch. Zlatan is natuurlijk ook heel goed, maar ik vind niet dat hij de juiste uitstraling heeft, komt allemaal zo dedain over bij hoe hij doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Hopelijk kunnen ze in die laatste wedstrijd de 3de plek zeker stellen. Het gaat niet echt goed met de coefficientie punten
Hij doet zoveel, maar valt helemaal niet op. Misschien is dat juist wel wat goed aan hem isquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van Anderssen? Ik vind dat zo'n fijne speler om naar te kijken, zoveel gevoel en zo technisch. Zlatan is natuurlijk ook heel goed, maar ik vind niet dat hij de juiste uitstraling heeft, komt allemaal zo dedain over bij hoe hij doet.
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben verliefd, ze heet Sharon (geen tokkie) en is politica. Ze heeft zojuist mijn hart gestolen bij Pauw. Een leren jasje en woeste bruine lokken, jongens wat een wereldwijf. Ze zat net te discussiëren met een kale meneer en wat josti's uit incestdorpen. Ze kwam wat ongehoord en gefrustreerd over. Dat snap ik met die lui om je heen, geeft niks meisje, kom maar bij me liggen en laat me door je haar woelen.
Zou ik een kans maken denken jullie?
Ja tuurlijk. Je maakt net zoveel kans als op al die andere dames waar je verliefd op bent geworden tijdens je tijd op Fok FMT sc.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben verliefd, ze heet Sharon (geen tokkie) en is politica. Ze heeft zojuist mijn hart gestolen bij Pauw. Een leren jasje en woeste bruine lokken, jongens wat een wereldwijf. Ze zat net te discussiëren met een kale meneer en wat josti's uit incestdorpen. Ze kwam wat ongehoord en gefrustreerd over. Dat snap ik met die lui om je heen, geeft niks meisje, kom maar bij me liggen en laat me door je haar woelen.
Ben es aardig tegen die jonge. FF is ook direct met zijn neequote:Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je maakt net zoveel kans als op al die andere dames waar je verliefd op bent geworden tijdens je tijd op Fok FMT sc.
Ga snel slapen dan kun je over haar dromen
De waarheid is vaak hard.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben es aardig tegen die jonge. FF is ook direct met zijn nee
Ik ben hartstikke aardig, maar ook eerlijk. En ik denk dat Robby nu ook is gaan slapen om heerlijk te dromen.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben es aardig tegen die jonge. FF is ook direct met zijn nee
Ik zou dit op roze papier afdrukken en naar haar toesturen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Roze papier, waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 26 november 2014 07:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou dit op roze papier afdrukken en naar haar toesturen.
Een stalker?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Roze papier, waar zie je me voor aan?
Dreamworks en het is echt een supermooie film.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef Robby87 het volgende:
Wie de neuk maakt een film over verliefde paarden.
De derde keer dat je hem ziet is hij het mooist, daarna wordt het wat minder.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:15 schreef hornage het volgende:
Ik heb de film destijds in de sneak preview gezienIk vond hem nogal tegenvallend eigenlijk
Oh nee bambi.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef hornage het volgende:
Lachen:
https://twitter.com/Cineville/status/537572390294011904
Welke film?
Nee, dat zeggen ze ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
Bambi is geen paardje, hadden ze geen hertje emoticon daar
twitter:Cineville twitterde op woensdag 26-11-2014 om 13:09:48Eerste hint: het gaat hier niet om een paard of een wolf, maar om een ander hoefdier (waar geen Emoji van bestaat) reageer retweet
Het was geen vraag van me, ik wist het, ik formuleerde mijn zin alleen wat stom.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen ze ook.twitter:Cineville twitterde op woensdag 26-11-2014 om 13:09:48Eerste hint: het gaat hier niet om een paard of een wolf, maar om een ander hoefdier (waar geen Emoji van bestaat) reageer retweet
Neequote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie ook zo naar operatie live kijken, met een bak chips op schoot? Ik word altijd misselijk als ik naar operaties kijk, ben benieuwd hoe 't deze keer gaat.
Zit nu ook een beetje naar die wedstrijd te kijken, vind er niet zoveel aanquote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neeik heb het schakelkanaal van de champions league op staan... ik kan daar niet naar kijken
Ik vond de wedstrijd op NOS 3 ook niks daarom heb ik het schakelkanaal van sport 1 op staan. Dan krijg je hoogtepunten (lees doelpunten) van de andere wedstrijden te zienquote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zit nu ook een beetje naar die wedstrijd te kijken, vind er niet zoveel aan
Ah, nice. Hoeveel betaal jij voor zo'n abonnement?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd op NOS 3 ook niks daarom heb ik het schakelkanaal van sport 1 op staan. Dan krijg je hoogtepunten (lees doelpunten) van de andere wedstrijden te zien
24.75 voor Sport1 en Fox sport eredivisie. Bovenop het gewone abonnement dan natuurlijk...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, nice. Hoeveel betaal jij voor zo'n abonnement?
Lol, bel dan ff aan zou ik zeggen. Maar ik zou ook niet gaan klussen op dit tijdstipquote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik krijg ergens in het pand nieuwe "buren" en die zijn nu aan het klussen...(en mijn andere buren vinden het dan weer nodig om vanaf het balkon te roepen dat ze moeten stoppen...
)
alle 2 inderdaad... Maar ja als je er gauw in wil en overdag moet werken... Maar half 10 is inderdaad wel een verkeerd tijdstip. Maar ja zo is de straat waar ik in woon dat het op zo'n manier afgehandeld word...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lol, bel dan ff aan zou ik zeggen. Maar ik zou ook niet gaan klussen op dit tijdstip
In mijn oude studentenkamer zat ik nog om 1 uur 's nachts te timmeren en IKEA-meuk in elkaar te flatsenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een beetje laat om nog te klussen inderdaad.
Hebben jullie ook van die types in de straat die heel hard volksmuziek draaien?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, die mensen weten wel gelijk in wat voor straat ze zijn komen te wonen
Nee, volksmuziek niet. Helemaal beneden word wel eens nederlandstalig gedraaid, maar voornamelijk Pop (en rapquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook v/d types in de straat die heel hard volksmuziek draaien?
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
(O en ik heb ergens aan de overkant iemand wonen die echt altijd als hij buiten is (wat vaak is) staat te fluiten. 1 Deuntje en de honden reageren daar op. F*cking irritant)
Jij probeert het in ieder geval nogquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Robby87 het volgende:
Lol, van die animatie op operatie live val ik al bijna van m'n stokje. Damn wat een zacht gekookt eitje ben ik toch ook...
Nee, bestaat zo'n programma echt? Dat je dat wil zien als kijker zeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie ook zo naar operatie live kijken, met een bak chips op schoot? Ik word altijd misselijk als ik naar operaties kijk, ben benieuwd hoe 't deze keer gaat.
Omroep Max hè, hun chef heet niet voor niets Slagter met z'n achternaam.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, bestaat zo'n programma echt? Dat je dat wil zien als kijker zeg.
Ga binnenkort wel kijken naar echte stukken mens, lijkt me veel interessanter hoe de spieren in elkaar zitten enzo.
5de keer dat ze zo'n programma uitzenden. Keizersnee, hersenoperatie, open hart operatie zijn allemaal al geweestquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, bestaat zo'n programma echt? Dat je dat wil zien als kijker zeg.
Ga binnenkort wel kijken naar echte stukken mens, lijkt me veel interessanter hoe de spieren in elkaar zitten enzo.
Slagter, ah. Nou weet ik ng niet wat voor operatie het is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omroep Max hè, hun chef heet niet voor niets Slagter met z'n achternaam.
Is dat codetaal voor hete neukseks met sas?
Diepe breinstimulatie bij een Parkinson patient.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Slagter, ah. Nou weet ik ng niet wat voor operatie het is.
En nee, dode mensen en Sas mag niet mee.
Oh dat is wel interessant.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Diepe breinstimulatie bij een Parkinson patient.
Hoezo, direct contact?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Robby87 het volgende:
Haha... en die gasten op de OK staan allemaal in direct contact me de presentator...
Die man kan de presentator gewoon horen, evenals de neurochirurg. Hangt daar een scherm ofzo, of via audio... vind dat wel raar. Ze communiceren gewoon direct met elkaarquote:
Kijk je niet Njos?quote:
Ah okee, maar dat is toch ook de insteek van het programma?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die man kan de presentator gewoon horen, evenals de neurochirurg. Hangt daar een scherm ofzo, of via audio... vind dat wel raar. Ze communiceren gewoon direct met elkaar
Nee heb geen tv, en bovendien duik ik zo mijn bed in, lange dag gehad.quote:
Klopt volgens mij wel ja, maar vind het wel bijzonder.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, maar dat is toch ook de insteek van het programma?
o en het is niet via je pc/laptop te zien?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee heb geen tv, en bovendien duik ik zo mijn bed in, lange dag gehad.
Welterusten.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet vanuit het buitenland.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
o en het is niet via je pc/laptop te zien?
O ik kijk gelukkig niet, likkenlippers vind ik vreselijk om aan te zien, toch doet bijna iedereen dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:03 schreef Robby87 het volgende:
Haha... ik moet de hele tijd lachen om die neuroloog die erbij zit aan tafel. Zo'n oude kerel die de hele tijd met z'n tong zijn lippen aflikt, op een hele vieze manier. En die heel grappig lacht om zichzelf, alsof hij net is klaargekomen.
Dankjewel, Robby.quote:
Robby houdt wel live verslag voor je bijquote:
Maar vertel(of vertel morgen na je nachtrust) Wat heb je vandaag gedaan dat je dag zo lang maakte?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks begint hij vast over één of andere lekkere OK-verpleegster.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Robby houdt wel live verslag voor je bij
Oh gewoon stage van 8 tot 20.30, lange dagen en eer ik thuis ben heb ik nergens meer puff voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar vertel(of vertel morgen na je nachtrust) Wat heb je vandaag gedaan dat je dag zo lang maakte?
De lange schachtstimulatie is al voorbij geweest, dus er is idd niet zoveel meer over.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks begint hij vast over één of andere lekkere OK-verpleegster.
pfff dat zijn lange dagen, wat moet je zoal doen daar?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh gewoon stage van 8 tot 20.30, lange dagen en eer ik thuis ben heb ik nergens meer puff voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |