Zo gaan dingen.quote:
Doeiquote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef KitKatChunky het volgende:
Yo schatjes ik ga nog even tv kijken, ik moet even iets hersendodends doen
Tata
En je had nog wel een 7 voor je proeftentamenquote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo gaan dingen.
Eind van het jaar pas
quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef KitKatChunky het volgende:
Yo schatjes ik ga nog even tv kijken, ik moet even iets hersendodends doen
Tata
Ja ikrquote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
En je had nog wel een 7 voor je proeftentamen
Doei doeiquote:Op maandag 24 november 2014 23:08 schreef Ro-ald het volgende:
Ja ik ga ook nog even tv kijken & dan slapen.
Doei
Forrest Gumpquote:
quote:
GMTAquote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohohoh die moet ik nog steeds zien.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohohoh die moet ik nog steeds zien.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Forrest Gump niet gezien hebben, huhuhuhuhuhuhu
quote:Op maandag 24 november 2014 23:08 schreef Ro-ald het volgende:
Ja ik ga ook nog even tv kijken & dan slapen.
Doei
quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Forrest Gump niet gezien hebben, huhuhuhuhuhuhu
Precies dat ja. Da's echt zo'n film die 10 jaar lang minstens 4 keer per jaar ergens op tv te zien was.quote:
Het is al eventjes terug ja.quote:Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb Stef Stuntpiloot gekocht
It's back in stores
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:
Deze welquote:
Hallonquote:
Zag het vorige week bij de AH arriveren in het magazijn, maar kon geen T-correctie doen dus kon het vandaag pas kopenquote:
ja met jou dan :$quote:
Dat heb ik serieus nog nooit gespeeldquote:Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb Stef Stuntpiloot gekocht
It's back in stores
mooi :$ :$ :$quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien
goed nat. :$quote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja prima, en met jou? :4:$;4$$$:$:$:$:$:$:$$$$$
quote:
hoiquote:
Wacht, bij de AH?quote:Op maandag 24 november 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zag het vorige week bij de AH arriveren in het magazijn, maar kon geen T-correctie doen dus kon het vandaag pas kopen
Bedankt voor de toelichting.quote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
T-correctie is een product tijdelijk in het assortiment zetten, sorry voor de AH-taal
educationquote:
Yes, sinterklaasdingetje, meerdere spellenquote:
Grappig.quote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yes, sinterklaasdingetje, meerdere spellen
quote:
Ik had er zaterdag alvast eentje apart gelegd en maar goed ook, veel jongens dat zien kopen vandaagquote:
Whehehe. Het blijft een goed drinkspel. Ik heb het ook. Verplichte materie.quote:Op maandag 24 november 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er zaterdag alvast eentje apart gelegd en maar goed ook, veel jongens dat zien kopen vandaag
Ik ben door een aantal vrienden aanbeden als god. Dus hij gaat goed gebruikt wordenquote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe. Het blijft een goed drinkspel. Ik heb het ook. Verplichte materie.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben door een aantal vrienden aanbeden als god. Dus hij gaat goed gebruikt worden
watquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
* mutti Huuu jij bent verslafd aan alcohol huu
Ik sla geen vrouwen hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
I got 99 problems but a bitch ain't one. Hit me.
Fokkkkkehquote:
quote:
wel een bazennummerquote:
Gelukkig ziet je mutti je spelling niet na die paar slokken.quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
* mutti Huuu jij bent verslafd aan alcohol huu
Gelukkig ziet je mutti je spelling niet na die paar slokken.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig ziet je mutti je spelling niet na die paar slokken.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh en toen ik een falcon kick deed was het wel raar..
Je mutti.quote:
Rustig aan SVquote:Op maandag 24 november 2014 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even weer een koude kletser pakken
Hoe was je dag?quote:
Spannendquote:Op maandag 24 november 2014 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
2 uur opgestaan, dingen, school, nu
quote:
Awesomequote:
Ik wacht op Skypequote:
Nu heb je een post gedaan waarbij je geen tekst hoefde te gebruiken om je emotie te uiten, die uitte je immers al middels je PI.quote:
Neen. Beklager.quote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
DrNick, ik heb nog geen (vrouwelijke) Zweedse facebookvrienden, weet jij nog een paar leuke?
Dat zet natürlich extra kracht!quote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu heb je een post gedaan waarbij je geen tekst hoefde te gebruiken om je emotie te uiten, die uitte je immers al middels je PI.
Update danquote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik word gek van die popup die wilt dat ik upgrade/update.
Duitsland, Polen, Frankrijk, Portugal, Italië, België, Roemenië, Bulgarije, Griekenland, Turkije, de VS, Nieuw-Zeeland, Schotland en Kroatië, daar heb ik al vrienden zitten. Vandaar.quote:
Broodje döner.quote:
Cumbucket is awesome. Ik geloof alleen wel dat deze film wel weer een beetje verhollywoodt is. Ik moet ook nog steeds The Fifth Estate gaan kijken, schijnt ook totaal niet overeen te komen met de werkelijkheid.quote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
Lijkt mij wel een toffe film. Sowieso Benedict Cumberbatch
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cumbucket is awesome. Ik geloof alleen wel dat deze film wel weer een beetje verhollywoodt is. Ik moet ook nog steeds The Fifth Estate gaan kijken, schijnt ook totaal niet overeen te komen met de werkelijkheid.
Zou een beetje jammer zijn, krijgt hij goede rollen aangeboden, is het verhaal krom.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daar moet Dunham lichtejes uitkrijgen met haar gedachten
iets.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ah, die scene. Nee, dit is net iets anders.
Net.
quote:
Je had dat serieus nog nooit gezien?quote:
slapenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet in huisen ga zo slapen dus sowieso geen cola voor mij.
quote:
oke fuck youquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker in mijn warme bed liggen, 1 kussen om op te liggen en de ander om vast te houden
Ja no shit, leer mij Fringe kennen, maar je weet toch godverdomme wel wie Turing is?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daar moet Dunham lichtejes uitkrijgen met haar gedachten
Maybe babyquote:
En vandaag?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
QFT.
Dit weekend alleen al niet / nauwelijks gedaan.
Goed verhaalquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
?????????????????????????????????????????????????????????????
Hipstahquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
Turing was al fan van Fringe voordat iedereen er van gehoord had.
"decriminalize the female body"quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
?????????????????????????????????????????????????????????????
Kan ook best dat het juist daarover gaat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"decriminalize the female body"
...
In een stad waar topless rondlopen legaal is.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof, daar had je vroeger van die spelletjes van.
ohhhh, ja dat ken ik welquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stickman games, van die flash dingen op van die spelletjessites.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
Maar 'ns slapen, en dan kijken wat morgen op m'n werk de schade is van twee dagen afwezigheid.Trusten
trusteuhquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
Maar 'ns slapen, en dan kijken wat morgen op m'n werk de schade is van twee dagen afwezigheid.Trusten
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
Dafuq
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
En daar hoef je niet je hoofd voor in iemands kruis te leggen.
Het is niet alsof de hele ruimte gevuld is met de dampen. Maar je kan het soms gewoon ruiken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Alsof je dat van zo ver ruikt. Het hoeft niet per se, als je het goed verschoond daar beneden
Apart welquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
Niet iedereen schijnt het te ruiken overigens, er was laatst op reddit ook een thread over. Grappig wel.
Denk niet dat als ik in een café zit dat ik aan kan wijzen wie er ongesteld is of zo. Zo erg is het nou ook weer niet, en het is niet altijd en zo etc.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk niet dat als ik in een café zit dat ik aan kan wijzen wie er ongesteld is of zo. Zo erg is het nou ook weer niet, en het is niet altijd en zo etc.
Ik zou er geen weddenschappen op afsluiten.
Ik heb wel een kater.quote:
Waarom quote je mij in een ONZ sc?quote:
Mag dat niet ?quote:
Ik was gisteren bij de plaatselijke boer, en daar liepen twee katten rond en ze waren zo lievvvquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel een kater.
[ afbeelding ]
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef DrNick het volgende:
Ohja, iemand die een doosje bacon hagelslag wil?
Ik weet niet helemaal wat ik me hier bij voor moet stellen :Squote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef DrNick het volgende:
Ohja, iemand die een doosje bacon hagelslag wil?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal wat ik me hier bij voor moet stellen :S
zo zuidelijk mogelijk in nederlandquote:
mooie hamburgerquote:
daar zou ik dan nou niet direct een hartje bij zettenquote:
eBay, Amazon, allerhande websites.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:19 schreef KitKatChunky het volgende:
dat is een moeilijk kekke telefoon, waar kan ik die vinden?
Janeequote:
doe maar ja danquote:
Misschienquote:
LOEMINADIE!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Weird, op m'n mobiel zie ik een andere foto bij m'n Google account dan op de desktop
Bij mij staat er zelfs helemaal geen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Weird, op m'n mobiel zie ik een andere foto bij m'n Google account dan op de desktop
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ok.quote:
Top topquote:
Hoe groot en welke prijsquote:Op woensdag 26 november 2014 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Grote kans dat ik een kamer heb
22 m2 voor 345 euroquote:
Pics ende links.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Grote kans dat ik een kamer heb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |