Gisteren in brandpunt een docu dat er een aantal bekende psychopaten zich hebben aangesloten bij IS.quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef terrastegel het volgende:
Die gasten hebben volgens mij ook enkele schroefjes los in de bovenkamer, net zoals ze hun kinderen leren schieten met een AK op school.
Klopt, die handelen niet uit idealisme zei de woordvoerder, werd ondersteund door 4 psychiatersquote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gisteren in brandpunt een docu dat er een aantal bekende psychopaten zich hebben aangesloten bij IS.
Die houden alleen maar van moorden....quote:Op maandag 24 november 2014 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, die handelen niet uit idealisme zei de woordvoerder, werd ondersteund door 4 psychiaters
Precies. Of martelen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Die houden alleen maar van moorden....
Ik vergis me ook altijd tussen nieuw topic en reactie plaatsen.quote:
Terwijl ik het twee minuten eerder wel met een artikel heb gedaan.quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vergis me ook altijd tussen nieuw topic en reactie plaatsen.
Wat aardig van die coalitie dat ze IS helpen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:32 schreef tong80 het volgende:
met name nu een internationale coalitie bommen gooit op doelen van IS
Dat moet je ze idd nageven.quote:Op maandag 24 november 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat aardig van die coalitie dat ze IS helpen.
Dit dacht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:28 schreef dexternl het volgende:
Is dat niet onrein in die culturen? dan heb je het bloed van ongelovigen door je aderen stromen?
Zolang iets in het voordeel van haatbaarden is mag het natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef dexternl het volgende:
[..]
Ff snel gegoogled kwam ik op een forum uit waarop uitgelegd dat het blijkbaar wel mocht.
Inderdaad, schandelijk dat die haalbaarden zich niet aan een regel houden die een stel forumleden uit hun duim zuigen! Wat denken ze wel niet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang iets in het voordeel van haatbaarden is mag het natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |