Wolla wat praat jij over mij vader.quote:
Mijn vader heet niet 'Bert'.quote:Op maandag 24 november 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vragensteller heette Bert, net als jouw vader.
Hopelijk wordt hij niet uit de selectie gezet, straks moet hij op zijn eigen tribune gaan zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
Van Persie volgend jaar naar Excelsior als stand-in van van Weert.
Van Persie zijn retour bij excelsior en dan kampioen wordenquote:Op maandag 24 november 2014 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
Van Persie volgend jaar naar Excelsior als stand-in van van Weert.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vader heet niet 'Bert'.
Gelukkig niet zeg.
Ik snap niet waarom ze geen nieuwe Beck kopen. Zo slecht achterin.quote:Op maandag 24 november 2014 21:29 schreef superniger het volgende:
Wellbeck verkopen en van Persie houden.
hebben ze wel. Luke Shaw.quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze geen nieuwe Beck kopen. Zo slecht achterin.
Zeer sterkquote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Mexicanobakker was FC Groningen zeer goed dit weekend, klopt dat?
die gozer gaat al zijn talent verliezen door al die blessures, moet wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef tong80 het volgende:
KingRoland wat een drama voor Reus. En wat een schandalige overtreding.
Dat Paxcon de keeper noemt zegt genoeg denk ikquote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Mexicanobakker was FC Groningen zeer goed dit weekend, klopt dat?
Ik weet het Tong..quote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef tong80 het volgende:
KingRoland wat een drama voor Reus. En wat een schandalige overtreding.
Ik denk dat je gaat genieten!quote:Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht, ik ga straks nog even de samenvattingen kijken.
oke Stijn.quote:Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Die nummer 3 van PEC werd bij de 1-1 vastgehouden, maar dat ziet niemand.
Geen woord gelezen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Marco Reus ligt opnieuw in de lappenmand. De aanvallende middenvelder van Dortmund heeft een scheur in de ligamenten van zijn rechterenkel. De 25-jarige Duitser komt dit jaar niet meer in actie.
Marco Reus sukkelt de laatste maanden van de ene blessure in de andere. Zo miste hij voorbije zomer ook het WK in Brazilië door een blessure aan zijn linkerenkel. Diezelfde enkel kostte hem dit seizoen ook al enkele wedstrijden.
AP
Nu is Reus geveld door een blessure aan zijn rechterenkel. In de competitiewedstrijd tegen Padderborn (2-2) liep hij een scheur op in de ligamenten van zijn enkel. Dortmund verwacht de aanvallende middenvelder pas na Nieuwjaar weer op het veld.
Dat betekent dat Reus er ook niet bij zal zijn als Dortmund het op 9 december opneemt tegen Anderlecht in de groepsfase van de Champions League. Daarin is Dortmund wel al zeker van de kwalificatie voor de achtste finales.
In de Bundesliga loopt het dit seizoen een pak minder voor Dortmund. Met 11 punten uit 12 wedstrijden staat het zelfs op een degradatieplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |