Ik maak nooit zo'n overtredingquote:Op maandag 24 november 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk.
Kijk davy, zo moet dat.
Daar hebben ze het geld niet voor.quote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer nodigt hij Johnny Cash eens uit, dat is pas echte country!
Johnny Cash hologram samen in duet met Tupac (de levende)quote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet ? Er is nu muziek.quote:
Ze hebben niet genoeg cash om hem te betalen xdquote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijg je een klappertjespistool bij cadeau.quote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die hoed is na te bestellen via Wehkamp.nl
Haha, te laatquote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben niet genoeg cash om hem te betalen xd
XDquote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede grapquote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben niet genoeg cash om hem te betalen xd
Lekker meisje hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is iets voor GGMM
Karina en ik snappen er niets van
Dat zei je zusje gisteravond ook.quote:
I like big butts and I cannot liequote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is iets voor GGMM
Karina en ik snappen er niets van
Hij is bezig Australische VI Hooligans te werven.quote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voer nog een lobby hem snel terug naar Nederland te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |