1 ding eigenlijk. Weer helemaal verliefd zijn en het bed delen met de allerleukste en liefste. Wederzijdse liefde en passievolle seksquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1 ding eigenlijk. Weer helemaal verliefd zijn en het bed delen met de allerleukste en liefste. Wederzijdse liefde en passievolle seks![]()
Dat inderdaad ja. Ik ben al 10 jaar niet meer verliefd geweest en ben bijna vergeten hoe het is om met iemand te vrijen waarbij ik achteraf niet zo snel mogelijk naar huis wil.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weer helemaal verliefd zijn en het bed delen met de allerleukste en liefste. Wederzijdse liefde en passievolle seks![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1 ding eigenlijk. Weer helemaal verliefd zijn en het bed delen met de allerleukste en liefste. Wederzijdse liefde en passievolle seks![]()
Dat is een hele mooie!quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oew, dat is een goede. Dat is even geleden.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend?quote:
En als je MOET kiezen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:14 schreef slacKard.x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een bj krijgen van 1 van deze meisjes
Snap ikquote:Op maandag 8 december 2014 21:14 schreef slacKard.x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een bj krijgen van 1 van deze meisjes
Ja, helemaal eens. Ik heb aardig wat gedaan en de meeste dingen die hier genoemd zijn ook en veel is geil of leuk. Maar veruit de mooiste ervaring die je als mens kunt hebben is seks hebben met iemand waar je totaal hopeloos waaaaaaaaah verliefd op bent, want dan gaat het niet om snel of langzaam of wat dan ook. Dan is de seks per definitie goed omdat het overstijgend is aan het fysieke. Ik begin te klinken als JTL, ik hou op.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Fuck, maak me even jaloers op dat gevoel.quote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, helemaal eens. Ik heb aardig wat gedaan en de meeste dingen die hier genoemd zijn ook en veel is geil of leuk. Maar veruit de mooiste ervaring die je als mens kunt hebben is seks hebben met iemand waar je totaal hopeloos waaaaaaaaah verliefd op bent, want dan gaat het niet om snel of langzaam of wat dan ook. Dan is de seks per definitie goed omdat het overstijgend is aan het fysieke. Ik begin te klinken als JTL, ik hou op.
Maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, helemaal eens. Ik heb aardig wat gedaan en de meeste dingen die hier genoemd zijn ook en veel is geil of leuk. Maar veruit de mooiste ervaring die je als mens kunt hebben is seks hebben met iemand waar je totaal hopeloos waaaaaaaaah verliefd op bent, want dan gaat het niet om snel of langzaam of wat dan ook. Dan is de seks per definitie goed omdat het overstijgend is aan het fysieke. Ik begin te klinken als JTL, ik hou op.
Cliché cliché, maar zo waarquote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, ik reageer op een post zonder te kijken in welk topic deze staat.quote:
No worries, uiteindelijk is het simpele wiskunde: iedereen is op zoek naar grootse en meeslepende liefde. Het enige wat mee moet zitten is je karakter, uiterlijk en timing. 1 en 2 lijkt me geen probleem en die timing valt vanzelf een keer goed en dan ga je er gewoon vol voor.quote:
Dat is optimistisch. Ik denk niet dat het voor iedereen weggelegd is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
No worries, uiteindelijk is het simpele wiskunde: iedereen is op zoek naar grootse en meeslepende liefde. Het enige wat mee moet zitten is je karakter, uiterlijk en timing. 1 en 2 lijkt me geen probleem en die timing valt vanzelf een keer goed en dan ga je er gewoon vol voor.
Plus, Danny heeft de dm en pm ontwikkeld.
Als in niet iedereen zal dit kunnen vinden of niet iedereen wilt dit?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is optimistisch. Ik denk niet dat het voor iedereen weggelegd is.
Optimisme is een eigenschap die zeer sterk correleert met aantrekkelijkheid en je wordt er zelf alleen maar leuker van, dus wat dat betreft altijd een aanrader denk ik. Als je negatief bent over liefde en mannen/vrouwen (doorhalen wat niet van toepassing is) dan heeft dat direct invloed op hoe mensen naar je kijken. Voorbeelden genoeg hier op dit kleine stukje digitale werkelijkheid lijkt me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is optimistisch. Ik denk niet dat het voor iedereen weggelegd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |